Autor |
Wiadomość |
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 16:13, 05 Wrz 2006 |
|
chciałbym aby kotoś sie ze mną skontaktował kto ma swapa 900, lub 1100 lub centrala. Ta ostatnia opcja najbardziej mnie interesuje.
Mój gy gy 5629621 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
LyszyK
Future Member
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: DYNÓW
|
Wysłany:
Śro 0:28, 06 Wrz 2006 |
|
powodzenia z centralem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qdlaty
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw
|
Wysłany:
Śro 10:51, 06 Wrz 2006 |
|
Ja mam. 900. co chcialbys wiedziec ?
pzd c. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 12:12, 06 Wrz 2006 |
|
cześć qdlaty.
słuchaj. ile cie wyniosły koszty budowy swapa na silniku 900 ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qdlaty
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw
|
Wysłany:
Śro 19:44, 06 Wrz 2006 |
|
Lisu napisał: |
cześć qdlaty.
słuchaj. ile cie wyniosły koszty budowy swapa na silniku 900 ?? |
nie pamietam i nie chce pamietac - za duzo.
policz tak:
silnik, flansze, spawanie, ciacie, rury - i nie bylejakie tylko wysokocisnieniowe, rejestracje, duuuuzo jazdy do sklepu i spowrotem itd.
wez pod uwage, ze aby pojechac do rzeczoznawcy (rozwazam tylko jedyny legalny sposob na zarejestrowanie) to nie moze byc zadnej lipy - bez luzow w lozyskach, z dzialajacymi hamulcami, dobrymi gumami na kolach itd...
to tyle.
kwoty Ci nie podam, ale jak bedziesz mial jakas ilosc kasy to napewno jeszcze zabraknie. Na dzien dzisiejszy lepiej kupic sobie samochod niz bawic sie ze swapem. I dodam jeszcze ze nie zabralbym sie za to poraz drugi. Za duzo pracy, zbyt duza awaryjnosc skrzyni biegow. Jedyne co rekompensuje to przyjemnosc z jazdy.
pzd c. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|