Autor |
Wiadomość |
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pią 9:38, 05 Maj 2006 |
|
Witam wszystkich.
Mam BMW 525 TDS i chcem zrobić ładny tłumiczek tzn. całkowitą przelotówe. i tu pojawia się moje pytanie. już tłumacze oco chodzi - w silniku benzynowym w tłumiku zachodzą pewne zjawiska falowe i gdy w takim silniku zrobimy pusty tłumik to moc spadnie i naczej się rzecz ma do silników benzynowych turbo doładowanych tutaj mieszanka powietrzno-paliwowa jest upychana w cylindrach i tutaj tłumik nie gra już więkrzej roli. I w turbo dieslu jest sprężarka i tu też jest powietrze upychane w cylindrach. No i chodzi mi oto czy zmiana tłumika na przelotówke w turbo dieslu nie spowoduje spadku mocy...
Z góry dzieki wszystkim |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
moch
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 10:29, 05 Maj 2006 |
|
A malca też masz ?
Pokombinuj z średnicą rur wydechu, pewnie dzwięk się poprawi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pią 14:21, 05 Maj 2006 |
|
Malca też mam takiego do KJS... Wymiata... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
moch
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 15:57, 05 Maj 2006 |
|
Fotki Panie, fotki... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
buczek21
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Pią 16:08, 05 Maj 2006 |
|
Lisu
Zeby zrobic pozadny tłumik..trzeba go przeliczyc.
Wydech w silnikach doładowanych ma wiekszy wpływ na osiagi niz w wolnossacych.
Trzeba by wyliczyc pojemnosc tego wydechu...a pozniej pokombinowac z srednicami i długosciami rur,zeby trzymac sie w danych wyliczonych pojemnosciach.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CZUCZU
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany:
Nie 22:30, 07 Maj 2006 |
|
Turbo diesel.
Proponuje sprawdzic srednice wylotu czesci goracej turbiny i takową zrobic do konca + jeden tłumik na koncu.
W dieslu i tak jest ciszej niz w turbo benzynie.
Napisz moze który rocznik bmw i ile koników to napewno cos da sie dobrać .
ps. forum.streetracing.pl - tdi kompetedium wiedzy o kazdym dieslu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 20:21, 08 Maj 2006 |
|
Moje BMW to rocznik 1991.
To autko ma 143 KM i 260 Nm. i niszczy tylne opony. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 20:34, 08 Maj 2006 |
|
Lisu napisał: |
i niszczy tylne opony |
Nawet jak stoi
Sorry nie mogłem się powstrzymać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|