Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Hyde Park
Autor Wiadomość
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 9:38, 05 Maj 2006

Witam wszystkich.
Mam BMW 525 TDS i chcem zrobić ładny tłumiczek tzn. całkowitą przelotówe. i tu pojawia się moje pytanie. już tłumacze oco chodzi - w silniku benzynowym w tłumiku zachodzą pewne zjawiska falowe i gdy w takim silniku zrobimy pusty tłumik to moc spadnie i naczej się rzecz ma do silników benzynowych turbo doładowanych tutaj mieszanka powietrzno-paliwowa jest upychana w cylindrach i tutaj tłumik nie gra już więkrzej roli. I w turbo dieslu jest sprężarka i tu też jest powietrze upychane w cylindrach. No i chodzi mi oto czy zmiana tłumika na przelotówke w turbo dieslu nie spowoduje spadku mocy... Question
Z góry dzieki wszystkim Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 10:29, 05 Maj 2006

A malca też masz ?

Pokombinuj z średnicą rur wydechu, pewnie dzwięk się poprawi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 14:21, 05 Maj 2006

Malca też mam takiego do KJS... Wymiata...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 15:57, 05 Maj 2006

Fotki Panie, fotki...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
buczek21




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 16:08, 05 Maj 2006

Lisu
Zeby zrobic pozadny tłumik..trzeba go przeliczyc.
Wydech w silnikach doładowanych ma wiekszy wpływ na osiagi niz w wolnossacych.
Trzeba by wyliczyc pojemnosc tego wydechu...a pozniej pokombinowac z srednicami i długosciami rur,zeby trzymac sie w danych wyliczonych pojemnosciach....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CZUCZU
Klubowicz



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 22:30, 07 Maj 2006

Turbo diesel.
Proponuje sprawdzic srednice wylotu czesci goracej turbiny i takową zrobic do konca + jeden tłumik na koncu.
W dieslu i tak jest ciszej niz w turbo benzynie.
Napisz moze który rocznik bmw i ile koników to napewno cos da sie dobrać .
ps. forum.streetracing.pl - tdi kompetedium wiedzy o kazdym dieslu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 20:21, 08 Maj 2006

Moje BMW to rocznik 1991.
To autko ma 143 KM i 260 Nm. i niszczy tylne opony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:34, 08 Maj 2006

Lisu napisał:
i niszczy tylne opony


Nawet jak stoi Cool Laughing

Sorry nie mogłem się powstrzymać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin