Autor |
Wiadomość |
skamils
Future Member
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Pią 20:48, 22 Wrz 2006 |
|
Zastanawiam się nad modyfikacją silnika potzrebuje wszystkie informacje co zrobic i jak?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 21:35, 22 Wrz 2006 |
|
Najlepiej kup 555 kałuży i tyle.
Ja sobie chwale. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skamils
Future Member
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Pią 21:54, 22 Wrz 2006 |
|
A co jest kopia kałuży??I jakie modyfikacje wprowadzić?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nermack
Klubowicz
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 481 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Pią 22:32, 22 Wrz 2006 |
|
Nie wiem czy jest jakaś kopia kałuzy ale jeśli planujesz taki załozyc to ja proponuje główkę splanowac na 5mm |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Sob 0:16, 23 Wrz 2006 |
|
tel. do firmy IRECO i bediesz wiedział- ja jeździłem na 4 z IRECO i tez sobie chwaliłem:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skamils
Future Member
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Sob 9:33, 23 Wrz 2006 |
|
Wiem ze 4 od Irka dobrze chodi bo mój kumpel jezdzi na niej.Na początku myslalem o tym wałku, ale chce cos ekstra myslałem nawet o 7 Irka?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 10:26, 23 Wrz 2006 |
|
Ja mam 555 orginał w silniczku.
4mm plus miedz główka,lekkie korby i klawiatura,koło zamachowe 4,1 kg |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 10:29, 23 Wrz 2006 |
|
Demon robiłeś wybrania w tłokach, te na zawory? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nermack
Klubowicz
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 481 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Sob 11:41, 23 Wrz 2006 |
|
Demon ile ci pali ten ptwór |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 12:03, 23 Wrz 2006 |
|
Jacq nie robiłem frezów w tłokach.Wszystko gra bez tego i nic sie nie dzieje.
Nermack na trasie do hradca spalił niby 5,5-6l/100 a tak to jeszcze nie mierzyłem bo mam zepsuty wskaznik paliwa i żre napewno troche coś koło 7-8??
Wkrótce jak zrobie wskaznik to zmierze.Ale nie jest najgorzej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skamils
Future Member
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Sob 17:01, 23 Wrz 2006 |
|
A teoretycznie ile to ma koni??i jak zachowuje sie to w ruch?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nermack
Klubowicz
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 481 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Sob 17:24, 23 Wrz 2006 |
|
No właśnie demon fajnie sie to odpycha od asfaltu?? Jest jakaś znaczna róznica niz seria?? Bo sam myslę nad takimi modyfikacjami
edit:
a i jeszcze jedno jaka jest cena nowego 555?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 18:36, 23 Wrz 2006 |
|
skamils teoretycznie 40 KM.Ale to jest teoria i nie warto sie do tego odnosic.
Różnica miedzy tym a serią jest gigantyczna.W koncu to wałek wyczynowy plus to wszystko to jest naprawde konkret.
Nowy wałek to wydatek 350zł czy coś w tych granicach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skamils
Future Member
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Nie 1:14, 24 Wrz 2006 |
|
Powiedz mi gdzie go dostane bo ja i nermak mieszkamy niebaleko Bielska a u nas Irek trzyma fason??Potrzebował bym jakąś strone, tel czy cos od kaluzy?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 1:17, 24 Wrz 2006 |
|
KAŁUŻA MOTORSPORT
25-135 Kielce, ul. Sobieskiego 101, tel. (041) 361 52 48, 090 336 308, fax (041) 361 72 96
Fiat tuning - 126p, Cinquecento, Seicento. Kompleksowe przygotowanie do sportu.
Pamiętaj że jest google |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|