Autor |
Wiadomość |
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 22:23, 03 Lip 2006 |
|
Witam
Chciałbym dowiedzieć się od was jakie bedzie lepsze rozwiązanie:
Silnik maluszka 650 ccm
- głowica -3mm
- polerka kanałów ssących i wydechowych
- lekkie koło zamachowe
- seryjny wałek Cof. o 10*
- wydech breda.
- polerka gaźnika
- poprawiony dolot
Taki silniczek mam teraz i idzie jak burza ale musze lać 98 okt. bo na 95 okt. niekiedy stukowe dzwoni. To chyba przez kompresje. (boje sie o silnik)
Planuje silnik cinquecento 900.
- głowica -2mm
- polerka kanałów ssących i wydechowych
- silnik połączony z seryjną skrzynią biegów
I tu pojawia sie moje pytanie. Czy zostawić silnik malucha i nie bawić sie w swapa? Czy ładować silnik cc 900?
Podkreślam że planuje przejechać tylko 6 KJS-ów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 22:26, 03 Lip 2006 |
|
Musisz pamietać, że koszty częsci zamiennych do swapa będą zdecydowanie wyższe nich w przypadku malucha a w kjtach kasa zawsze sie liczy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 22:28, 03 Lip 2006 |
|
Dzieki Kjub. Teraz bardziej kieruje się ku pozostawieniu 650. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 23:30, 03 Lip 2006 |
|
a turbo kowala założył? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 23:31, 03 Lip 2006 |
|
turbinki nie zakładałem. mam pustą turbinke i chcem ją sprzedać.
(a tak właściwie co daje pusta turbinka??) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 23:35, 03 Lip 2006 |
|
wydłuża drogę mieszanki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 23:39, 03 Lip 2006 |
|
ale to ja wiem.
Ale w silniku do kjs?? jakieś różnice?? lepiej ciągnie?? równe obroty?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 7:49, 04 Lip 2006 |
|
Jeśli wiesz, że wydłuża drogę mieszanki to i równie dobrze wiesz co to daje. Jeśli chcesz nasz sprawdzać i mieć szydere to źle trafiłeś. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 16:09, 04 Lip 2006 |
|
a czy mocną 650 można konkurować z 900 ??
I czy po zmianie wałka rozrządu na kałuże 555 zmieni sie jakoś dźwięk silnika?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 16:13, 04 Lip 2006 |
|
Pytania są tendencyjne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 16:19, 04 Lip 2006 |
|
oj. pytam sie bo nigdy nie miałem takiego wałka w silniku.
pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 16:26, 04 Lip 2006 |
|
1. wszystko zależy od kierowców
2. tak |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|