Autor |
Wiadomość |
ziomal
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 1:35, 19 Mar 2006 |
|
Phantom miałeś im dać zdjecie:P
już wszystko chodzi tulko sprzęgło kijowe - trzeba podciągnąć i brak płynu hamulcowego trzeba kupić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Piter126p
Klubowicz
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 148 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 11:02, 19 Mar 2006 |
|
ziomal
ja sadze ze bedize tak ajk u mnie tez mialem taka sytuacje,pozniej podciagnalem linke sprzegla az trzasnela.sprawdz ja zeby nie bylo zonka A sprawdzales czy gdizes nie masz wyciekow plynu hamulcowego??
w sumie w maluchu nie ma to wiekszego zwiazku ze sprzeglem.Nie ta generacja samochodu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 15:23, 19 Mar 2006 |
|
no i wszystko jasne ukrecona poloska w skrzyni ale chlopaki sa sprytne i cala skrzynie zapakowali nowa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Nie 15:36, 19 Mar 2006 |
|
ja sie podepne pod temat co to moze byc ze 3 mi wogole nie wchodzi lacznik wymienilem bo mialem tez luzy na innych biegach i pomoglo to tyle ze 3 weszla mi doslownie 3 razy i dalej dupa na lewarku czuje jakby mi weszla ale puszczam sprzeglo gaz i silniczek tykona obroty wchodzi a biegu nie ma co to moze byc |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 15:51, 19 Mar 2006 |
|
a z 1 biegiem nie masz problemow ?? bo jak tak to wyreguluj lewarek na tych srubach z boku tunelu i powinno byc ok ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Nie 16:43, 19 Mar 2006 |
|
wlasnie ze nie mam problemow z innymi biegami a probowalem juz go regulowac i dupa z tego mam wszystkie biegi poza 3 boje sie myslec ze bede mial skrzynie do remontu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 11:08, 23 Mar 2006 |
|
No to trzeba chyba wydzierac skrzynke i zobaczyc do srodka. Moze ci juz 3 padla...
Ewentualnie sprawdz czy skrzynia jest prosto do budy przykrecona na poduszkach bo jezeli bedzie pod kontem tzn lewa strona wyzej prawa nizej albo bedzie za nisko opuszczona to tez nie bedzie ci wchodzily biegi;) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Czw 16:59, 23 Mar 2006 |
|
a mozliwe ze to jest to bo poduszki mam wyrypane i to ostro jeszcze jak to zrobie to moze pomoze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 20:12, 23 Mar 2006 |
|
Wiec zacznij od sprawdzenia od spodu :] jak wszystko bedzie OK to tylko wydzierac skrzynke |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 16:22, 26 Mar 2006 |
|
słuchajcie a czymsię objawia jak się zabierak rozleci?
bo wczoraj wyjeżdżałem z zakrętu i w połowie coś walnęło i przy dodawaniu gazu tylko chrobotanie
zholować go musiałem
i tak się zastanawiam czy to zabierak czy coś więcej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Nie 20:58, 26 Mar 2006 |
|
to jest typowy znak ze zabierak albo przegob czasami jest ak ze jak przegub to nie jedzie a nie slychac chrobotania jezeli ta gumowa czsc sie zerwala ale jak chrobotanie to moze byc zabierak albo przegob bo i tu i tu ten wieloklin lubi sie zedrzec najlepie okrec i zobacz co jest zjechane a jezcze lepiej kup to i to potem jak wymienisz to to co wsadziles kup jeczsze jedno i woz ze soba bo jak pare razy sie nawymieniasz to potem to jest 15 minut i na ulicy wymieniasz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 21:41, 26 Mar 2006 |
|
chrobotanie jest i w tym i w tym wypadku. bo jak zabierak padnie to poloska sie kreci w zabieraku i trze metal o metal i stad to chrobotanie. jezeli przeglub przekreciles dookola to tez bedzie chrobotanie poniewaz kawalki metalu ze srodka powypadaja i tez sie poloska bedzie krecic tyle ze z calym przeglubem ale bez srodka. najlepiej to sprawdzic wsadzic nawet glowe pod samochod. jezeli ktorys przeglub z zabierakime sie przesunal w strone skrzyni biegow albo z ktoregos guma wyszla to napewno przeglub jezeli nie to podejrzewac prosze zabierak. jak wspomnial moj przedmowca to najlepiej jak juz sie robi np zabierak to wymienic przeglub chyba ze widac ze jest wogole nie zuzyty :] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Nie 21:43, 26 Mar 2006 |
|
Jeżeli chrobotanie jest takie powolne to zabierak, jeżeli takie szybkie jak by wiertareczka z udarem to wałek sprzęgłowy, a jezeli III nie wchozi a pozostałe bez problemu to znaczy że sie skonczył synchronizator na III biegu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 22:24, 26 Mar 2006 |
|
Medyk nie strasz mnie
częstotliwość chrobotania jest proporcjonalna do ilości obrotów
jutro sobie pooglądam i ocenię straty |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Pon 17:30, 27 Mar 2006 |
|
Ale na I biegu chrobotanie jest takie powolne i niskotonowe, czy raczej czybkie i średniotonowe? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|