Autor |
Wiadomość |
hellrider
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Okolice Rzeszowa
|
Wysłany:
Sob 1:19, 08 Lip 2006 |
|
Panowie najpierw pisze ze: Nie mialem pojecia gdize to pytanie dopisac ( do jakiego postu ) i prosilbym o ewentualne przeniesienie pytania jesli jest taka mozliwosc.....
Teraz do rzeczy. Dlaczego moj bobek ( zapala normalnie wszystko jest lux ) Ale.... Przy dodawaniu gazu wkreca sie na obroty tylko ze wkrecanie jest poprzedzone ( w sumie podczas tez ) takim muleniem pierwsze jest MUUUUUUUUUUUUUU ( jak sie wcisnie gaz do podlogi ) potem jak puszcze to normalnie slychac jak by to byl maluch.... Z tego co wiem to syrena podobnie chodzi... mniej wiecej MUUUUUUYYYYYYYYYY ymm ymm ymm... <--- <lol> nie wiedzialem jak to okreslic ( nie smiac sie :> (czym to jest spowodowane ? ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
bzyq
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew
|
Wysłany:
Sob 11:49, 08 Lip 2006 |
|
hahahahahhahahahaha ( sora stary ale wlasnie sie zjaralem) no offence
stary moze to nie ten dzien ? niepomyslales? :> mi nieraz malacz moze podjac na swiatlach porsze a raz to z grupa pielgrzymow mam problem no wiec... tak mysle
pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Sob 12:29, 08 Lip 2006 |
|
hmmm..... a może ssanie nie wyłącza się do końca.
ale pytanie opisałeś bardzo fajnie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Sob 22:30, 08 Lip 2006 |
|
a to jest na ciepłym czy na zimnym silniku? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hellrider
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Okolice Rzeszowa
|
Wysłany:
Sob 23:39, 08 Lip 2006 |
|
Szczerze mowiac od kad go kupilem zrobilem nim niecale 5 Km na podjazdach, zeby sprawdzic czy cos sie nie rozleci po remoncie, jak pacuje zawieszenie, uklad kierowniczy itd.. Czyli wychodzi na to ze na zimnym silniczku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Sob 23:42, 08 Lip 2006 |
|
no jak ja mojemu na zimnym wcisnę w podłogę to się krztusi, kaszle i zipie
i chyba wszystkie takie autka to mają
pamiętam jak kiedyś w DF'ie na zimnym silniku wdepnąłem to zaczął skakać jak żaba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m.c.2 dnia Sob 23:51, 08 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 23:51, 08 Lip 2006 |
|
no m.c.2 ma racje na zimnym silniczku zawsze tak jest, rozgrzej go i wtedy się okaże czy usterka dalej jest czy też znikła. Zimne malce już tak mają |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hellrider
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Okolice Rzeszowa
|
Wysłany:
Nie 0:23, 09 Lip 2006 |
|
nienie, zle mnie zrozumieliscie,, wiem jak muli boba jesli jest zimny,,, ,, ale to nie jest to, nie kicha nie prycha itd,, to jest cosik innego. Napewno nie to ze jest zimny. Nie chodzi mi o moc i o to ze depiesz mu a on jak by chhcial jechac a nie moze. Tylko o sam dzwiek. Jakis taki posrany jest. Ale zabiore sie za silnik rozbiore powyczyszczam itd,,, Dzwiek jak bysmy wyciegnali tlumik szmerow i ssal powietze prosto w gaznik..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 1:02, 09 Lip 2006 |
|
jakby turbina była?
mój też tak robił nawet fajnie ale potem przestał
tak sam z siebie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hellrider
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Okolice Rzeszowa
|
Wysłany:
Nie 12:26, 09 Lip 2006 |
|
nom tak jak by byla wlasnie turbina :-/ Wkreca sie na obrotu normalnie ale taki mulacy dzwiek slychac |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Djeight
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rumia
|
Wysłany:
Nie 12:28, 09 Lip 2006 |
|
Polecam sprawdzenie , regulację składu mieszanki, bo chyba bobek ma jego za dużo, przykręć dysze a zobaczysz że sie szybciej wkręci , może też byc ze przepustnica , ma jakież przedmuchy , jest już zbyt przetarta i wtedy sytuacja jest też taka że muuuuuuuuaaaa hmmmmemmmm , i wlazł wkońcu na obroty |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hellrider
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Okolice Rzeszowa
|
Wysłany:
Nie 12:32, 09 Lip 2006 |
|
hehe swietnie opisane, jesli chodzi o gaznik to nie mam pojecia jak sie go ustawia wiem tylko jak go mozna odkrecic Widocznie bede musial pojechac do mechanika ktorey tez sie zna.... Moze ktos z Rzeszowa umie ?? Kjub ??
Wiem ze Kris umie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Djeight
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rumia
|
Wysłany:
Nie 12:47, 09 Lip 2006 |
|
To nic trudnego ustawić skłed mieszanki, wystarczy śrubowkręt płaski i jedziemy , odpalasz bobka , chodzi sobie na wolnych , troche je zwiększasz taka śrubka przy cięgnie gazu, następnie wkecasz dyszę mieszanki do końca i wykręcasz o pół obrotu, wciskasz gaz do dechy i sprawdzasz jak silnik reaguje puszczasz go odrazu , i sprawdzasz czy nie gaśnie , jak nie gasnie to zmniejszasz troche obroty na cięgnie, wtedy odkręcasz dyszę o następne pół obrotu i ponawiasz próbę z gazem do dechy , jak nie gaśnie i wchodzi na obroty odpowiednio bez muuu to dobrze , ale musisz znaleść złoty środek tak czy siak i prubujesz dalej o następne pół obrotu i tak do skutku az nastapi moment pogorszenia gdzie wystąpi muuu , wtedy cofasz się o te jedno pół obrotu i masz wyregulowane , odpowiedni stan mieszanki, wraz z wykręcanie dyszy obroty będą troszke wzrastać ale to do pewnego momentu , czyli dokładnie do tego gdzie sie zamuli.
Spróbuj zrobić sam po co wydawac na mechanika odrazu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 12:56, 09 Lip 2006 |
|
seryjnie powinno się wkręcić dysze do końca i wykręcić o 2,5 obrotu, a jak jest coś dłubane to już na słuch ustawić no ale to jest prosta sprawa, sam ustawisz tak jak chcesz, ustawiasz według siebie, tak jak tobie sie podoba jak bobek "pyrka" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Djeight
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rumia
|
Wysłany:
Nie 13:08, 09 Lip 2006 |
|
na seryjnie bym nie liczył każdy bombel inaczej bedzie pyrkał prze tym ustawieniu, zrób na wyczucie na słuch , powinno być dobrze jak masz dobrze słyszysz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|