Autor |
Wiadomość |
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Nie 19:20, 09 Kwi 2006 |
|
Mam problem ponieważ chcę sobie zrobić gaźnik specjalny na KJS'y, spalanie może być dość duże, mam kilka gaźniczków w domu i zastanawiam się czy by można z nich coś więcej wycisnąć. Silniczek jest po remoncie, głowica -2,8, poprawiony dość mocno dolot i lekkie koło. Z góry mówię że niezbyt mnie interesuje ta przeróbka która można znaleźć praktycznie wzędzie w internecie, ponieważ ona jest na codzień i tam się każdy liczy ze spalaniem. Może macie jakieś rozsadne pomysły na zastosowanie jakiegoś innego gaźnika w jakiejś dobrej cenie oczywiście. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 23:43, 09 Kwi 2006 |
|
W tym temacie to chyba nic nowego się nie wymyśli. Rozwiert gardzieli, większe dysze itp. to wiadome. Dość zadko stosuje się rurki emulsyjne szczelinówki (ze względu na małą ilość na rynku). Tego chyba jeszcze nie próbowałeś? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bassman
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 13:18, 10 Kwi 2006 |
|
zrob sobie podstawke z alu pod dwa takie gazniki i je odpowiednio zmoduj a bedziesz zadowolony, wersja drozsza i trudniejsza do zrobienia to zastosowanie innego weber lub solexa najlepiej jakis poziomy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pon 20:56, 10 Kwi 2006 |
|
czyli mam zamontować dwa gaźniki zamiast jednego??
Na jaką wielkość rozwiercić gardziel najlepiej?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 22:31, 10 Kwi 2006 |
|
Warto jest sie uporać z przerywaniem na wybitkach... Co z tego że będzie szedł jak szatan po gładkim jak na nierównościach będzie zdychał...
Trochę daje zaklejenie 2 symetryczynch otwórów w uszczelce (tz uszczelka nieprzelewka) Teoretycznie można iść dalej z uszczelnianiem komory pływakowej, ale jeszcze nie praktykowałem rzadnego innego patentu, w sumie to nawet zbyt wielu nie znam Moze ktoś sie podzieli wiedzą ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bassman
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 6:56, 11 Kwi 2006 |
|
Bedzie cieplej to podjedz do mnie na dzialke - ja wezme dremela i pokaze Ci co zrobic aby bylo dobrze i niewiele palilo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 13:24, 11 Kwi 2006 |
|
bassman napisał: |
Bedzie cieplej to podjedz do mnie na dzialke - ja wezme dremela i pokaze Ci co zrobic aby bylo dobrze i niewiele palilo |
a jak mozesz to podziel sie ta wiedzą |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bassman
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 20:30, 11 Kwi 2006 |
|
To trza widziec a nie opisywac, poza tym ja do tego dochodzilem kilka sezonow. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Wto 22:54, 11 Kwi 2006 |
|
mozesz fotorelacje szczelic i bedziemy widziec , ja wlasnie tez gaziora bede robic do nowego mocnego silniora |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Śro 16:49, 12 Kwi 2006 |
|
z tego co widze to ciężko się czegoś dowiedzieć, więc napiszę co mam zrobione, a nad czym się zastanawiam. Jaki gaźnik najlepiej urzyć, ja jakim gaźniczku można ostro pokombinować??
Dyfuzor - zaostrzyć, ramiona odchudzić ile się da i skrócić u dołu
CZy robić jakikolwiek rozbijacz kropli paliwa, jeśli tak to jaki??
Przepustnica - przede wszystkim nowa ośka dopasowana jak najlepiej, opiłować śrubki
Co zrobić żeby ośka była lepiej uszczelniona??
Gardziel - wypolerować i rozwiercić
Na ile najlepiej rozwiercić żeby silniczek miał ciąg chodzi głównie o zakres 2000-4000rpm
Dysze - większa paliwa
Jakie najlepiej zastosować dysze (ma być dobry ciąg, spalanie jest mało istotne)
Rurka emulsyjna - F74
Jaką najlepiej zastosować???
Podstawka pod gaźnik - przu obniżonej głowicy trzeba ją zastosować, jaką długość najlepiej zrobić??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bassman
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 18:19, 12 Kwi 2006 |
|
Nie da sie steirdzic jak gaznik zmodowac tak od razu - kazdy silnik jest w jakims zakresie inny (chocby kwestia docierania), dlatego gaznik sie robi indywidulanie do silnika i na jakis okreslony efekt, nie ma potrzeby psucia gaznika tylko po to by podlubac. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Czw 20:44, 13 Kwi 2006 |
|
Ale takie rzeczy jak np rozwiercienie gardzieli wypada zrobić już na jakiś konkretny wymiar, bo jak bedzie za dużo to bedzie lipa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|