Autor |
Wiadomość |
curek
Future Member
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo
|
Wysłany:
Sob 9:50, 10 Cze 2006 |
|
Jak to sie ma do siebie?? Czy moge bez problemu obnizyc malca ktory stoi na rolkach 165/55 R13?? Widze ze juz troszke mi tam obciera przod przy skrecie o drazek kierowniczy, tyl prawie o nadkole. Ale nie jest tragicznie. Chcialbym go jeszcze obnizyc i w zwiazku z tym mam pytanie, jakie problemy moga mnie napotkac przy obnizaniu i na ile moge obnizyc zeby bylo ok. Nie chce zadnej hardcorowej gleby ale troszke sie przyda. Czekam na odp. Pzdr |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 10:20, 10 Cze 2006 |
|
Z tyłu na feldze 5" i -1zwój i na takiej oponie nic nie obciera |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
curek
Future Member
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo
|
Wysłany:
Sob 10:38, 10 Cze 2006 |
|
tyle ze te fele co ja mam to sa 6" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 10:38, 10 Cze 2006 |
|
Ja mam komplet oponek 165/65 na felgach 5,5" 13"
Tył nic nie obciera 1 zwój obciete sprezyny.Przód niestety musiałem klepac nadkola i trze po wewnetrznej stronie nadkola.Gdybym miał 165/55..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
curek
Future Member
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo
|
Wysłany:
Sob 10:48, 10 Cze 2006 |
|
No mi w tej chwili nie trze, w nadkola sie miesci ale jak to bedzie po glebie mnie zastanawia. Z tego co piszecie to powinno byc dobrze ale wole sie upewnic zanim cos zrobie a nie daj boze przeholuje cos :/ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 11:13, 10 Cze 2006 |
|
Przy 6" i glebie klepanie nadkoli jest nieuniknione, zwłaszcza z przodu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Sob 11:27, 10 Cze 2006 |
|
Ja mam 165/55 na felgach od SC, mocno posadzone autko i nic nie trze, z przodu resor się śmieje , tył przycięty o 1 zwój,jedynie przy max skręcie na dołku potrafi lekko przytrzec o wew. część zakola, ale zdarza się to w naprawdę extremalnych sytuacjach. Mariusz 126p ma posadzone autko na szerokich ATS'ach i oponach 175/50 i z tego co wiem też nie narzeka... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
curek
Future Member
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo
|
Wysłany:
Sob 12:34, 10 Cze 2006 |
|
Czyli konkretna odpowiedz, czy opony 165/55 R13 naciagniete na 6" felgi po (nie za duzej) glebie beda trzec?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 13:04, 10 Cze 2006 |
|
przyłącze się do tematu bo mam pytanko, żeby obniżyć tył należy tylko przyciąć sprężyne o np.1 zwój i nic więcej? żadnego klepania resoru, czy innych przeróbek? tylko przyciąć sprężyne i jeźdźić? a wogóle to jakie zalety ma gleba bo ciągle się nie moge przekonać czy lepiej z glębą czy lepiej bez, bo te nasze polskie drogi... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 13:25, 10 Cze 2006 |
|
Tak, wystarczy tylko ściąć sprężynę. Z tyłu nie ma resora. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 15:00, 10 Cze 2006 |
|
curek nie powinny, ale klepanie rantów to cie nie ominie!
bartobbb auto dużo lepiej się trzyma drogi! Z tylu masz tylko sprężyny, ale jak juz przycinasz tył to i rób przód! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
curek
Future Member
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdynia Orłowo
|
Wysłany:
Sob 15:18, 10 Cze 2006 |
|
No to na dniach robie glebe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Scorpion
Future Member
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 15:55, 10 Cze 2006 |
|
curek to robimy razem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Sob 16:59, 10 Cze 2006 |
|
ja mam 165/60 na 5,5" rekinach -1 zwoj i musiałem dosc ostro wyklepac wewnetrze ranty mozna powiedziec ze juz ich niemam
z tego co słyszałem to mozna zamontowac na dwa sposoby piasty tylnych koł tak zeby stał szerzej lub weziej podobno gdzies 1cm roznicy jest . ile w tym prawdy to niemam pojecia
zreszta im wieksza gleba tym mniej klepania bo koło w wiekszym negacie stoji |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 17:31, 10 Cze 2006 |
|
no ale jeśli przytne o jeden zwój te sprężyny to nie siądzie mi autko na kołach jak będzie jakaś dziura? albo jak mocniej skręce (bo lubie sobie poszaleć) to nie siądzie mi jedna strona na koła? a przód jak się robi? bo słyszałem że resor trzeba sklepać i wywiercić dziurke wylać płyn a tam wlać jakiś gęstszy i zaspawać więc jak to się robi z przodem? a z tyłu jak wymontować te sprężyny? a można te sprężyny przyciąć piłą do metalu czy trzeba zanieść do kowala? a nie należy potem tego jakoś usztywnic? i opiszcie tak troszke dokładniej jak je wyciągnąć |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|