Autor |
Wiadomość |
maciekdj
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 13:45, 12 Wrz 2006 |
|
Witam!
Kupilem glowice, po modyfikacjach ale sprzedajacy nie wiedzial czy gniazda zaworowe sa utwardzane (czy mozna jezdzic bez dodatku potasowego)
oznaczen na glowicy jest bardzo duzo i wiem ze ktores o tym swiadczy...
prosze o pomoc w tej kwesti... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|
 |
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 14:16, 12 Wrz 2006 |
|
ja smigam od samego poczadku bez dodatku i wysmienicie mi sie autko spisuje i nic sie z nim nie dzieje a czasami sie nawet zdarza 98 w baku  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
maciekdj
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 14:30, 12 Wrz 2006 |
|
to ladnie, ale ja mimo wszystko wole byc pewny. Moze dojsc do wypalenia gniazd zaworowych i takich tam wiec jezeli ktos posiada taka wiedze to prosze o odpowiedz
edit:
Znalazlem informacje ktore mnie interesowaly:
Na bezołowiowej mogły jeździć modele od lipca 1992 roku...
od numeru silnika 6621475
od numeru na głowicy 7541010
Czyli dokladnie taki jak moj.
pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|