Autor |
Wiadomość |
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Sob 8:21, 27 Maj 2006 |
|
Witka kto ma z was halt pasy ?? Ostatnio zalozylem z tylu ale tylko dlatego by sprezyna nie wypadla z gniazda ( mam bardzo krootkie ) .Uzylem do tego dwuch kompletow gdyz najpierw mialem tylko zrobiona z jednego i prawa str miala ucho te metalowe i sam pas przekrecany do budy a z prawej z obu stron przykrecanych pasy bez klamr na 4 dzien podnasze autko i po lewej sie roaciagnela na dziurkach w pasach i dlatego wziolem drugi komplet tzn jego czesc by podpioac wachacze efekt musze podnoscic autko na 4 ruchy lewarkiem ( ten dwu tonowy a nie zwykly ) i szybko i jest wygodniej jak by co kolo zmienic . A ktos z was kombinowal z przodem jak podpiac ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
cybul
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocek
|
Wysłany:
Sob 18:55, 27 Maj 2006 |
|
nie bardzo kumam;D po co na przod halt pasy?? przeciez tam nie ma sprezyn?? chcesz podwieszac sam wachacz?? to chyba sie nie oplaca... moze ci nadkole rozwalic szybko na polskich drogach;D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Sob 21:17, 27 Maj 2006 |
|
Chce podwiesic po to by pracowal resor od gornego do dolnego max ruchu gdy pracuje nie chce by byl na sztywno bo nie ma sensu tylko po by tak jak z tylu pracowal wtedy kiedy potrzeba ... Szary jakie masz efelty po zalozeniu kalt pasow p.s: Pavlus odpisal:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 0:26, 28 Maj 2006 |
|
Przy nawrotkach i szybkich ciasnych winklach wewnętrzne koło szybciej traci przyczepność, ale auto jakby mnie sie bujało, nop i oczywiście zero problemu z wypadającymi sprężynami. Myślęczy by czasem nie wydłużyć trochę haltpasów, ale nie mam sił i chęci do eksperymentów Ogólnie pozytywnie
Halt pasy na przód są moim zdaniem apbolutnie zbędne.
ps. Pavlus zawsze odpisuje ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Nie 8:52, 28 Maj 2006 |
|
U siebie zamontowalem tak by sprezyna pracowala cala dlugoscia tzn ze ma wychylenie tyle ile potrzeba a nie scisnieta jest pasem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 14:15, 28 Maj 2006 |
|
a tak w ogóle to przy ile ściętych sprężynach trzeba zakładać? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 14:45, 28 Maj 2006 |
|
Jak miałem sprężyny ucięta 3/4 zwoja to już przy maxymalnym rozciągnięciu amortyzatora sprężyna latała luźno. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Numen
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ŁDZ
|
Wysłany:
Wto 2:38, 30 Maj 2006 |
|
ja nie siekam na tyle długich hop żeby mi wahacze na tyle zdążyły opaść żeby sprężyna latała luźno - ciąłem 1 1/4 zwoja |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 7:08, 30 Maj 2006 |
|
co do haltpasow z przodu to raczej byloby lepsze rozwiazanie zalozyc tylne amory/sportowe o mniejszym skoku na przod a nie kombinowac z pasami, tam dochodza inne rzeczy ze np koło skreca co moze (ale nie musi) stanowic dodatkowy problem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Śro 22:30, 31 Maj 2006 |
|
halt pasy do przodu zdecydowanie nie, krótkie amorki (tylne) warto założyć, ale jak zrobisz halt pasy z przodu to możesz stracić przyczepność z przodu na ostrych winklach |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
|