Autor |
Wiadomość |
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pią 11:44, 14 Kwi 2006 |
|
zastanawiam się nad zrobieniem hydraulicznego ręcznego, jaką pompę można zastosować do takiego hamulca?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
taquito
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Pią 11:44, 14 Kwi 2006 |
|
Kris26 napisał: |
zastanawiam się nad zrobieniem hydraulicznego ręcznego, jaką pompę można zastosować do takiego hamulca?? |
od malucha i biornik wyrownawczy tez od malca |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grzesxxxx
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Sob 22:53, 15 Kwi 2006 |
|
a jak wygląda sprawa przewodów? jakoś nigdzie nie widziałem dokładnego opisu... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
motoser
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszawa
|
Wysłany:
Pon 11:52, 17 Kwi 2006 |
|
a przydaal by sie: |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
taquito
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Śro 18:31, 19 Kwi 2006 |
|
z tego co slyszalem to jest to zrobione w ten sposob ze sa dwa rozdzielacze wtedy trzeba tylko zaslepic pompe w dwoch miejscach i gra
tutaj chyba jest pompa z uno ale pewny nie jestem
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grzesxxxx
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Śro 20:11, 19 Kwi 2006 |
|
mnie bardziej zastanawia, jak zrobić, by hamował tylko tył... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JacekP
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszow
|
Wysłany:
Czw 22:24, 20 Kwi 2006 |
|
do recznego bedziesz potrzebowal pompe sprzeglowa od duzego fiata, albo od skody 105 oraz 2 przewody hamulcowe miedziane i 2 gumowe. Polecam najpierw ja rozebrac i zregenerowac, jesli kupisz uzywke, do fiatowskiej ciezko jest dokupic nowe uszczelki ale pasuja od pompy od maluszka, wiec niema problemu, jak bedziesz ja skladal to koniecznie wymien pierscien zegera, ktory trzyma tlok w pompie, poniewaz jesli bedzie z nim cos nie tak to po wcisnieciu hamulca noznego moze wyrzucic tlok z popmy recznej i zostaniesz bez hamulcow. Nastepnie trzeba pompe zaniesc do slusarza zeby dorobil gwinty aby wkrecic przewody, polecam dorobic takie zeby bezposrednio w pompe szly najpierw gumowe a potem dopiero w nie wkrecac metalowe, pozwoli to na swobode montazu, teraz musisz rozebrac uklad tylnych hamulcow, trezba wykrecic ten przewod ktory idzie od standardowej pompy do trojnika, w pompe standardowa wkrecasz jeden miedziany przewod i za posrednictwem gumowego wkrecisz go w miejsce w nowej popmce tak gdzie bylo miejsce na zbiorniczek (jak zobaczysz popmke od razu bedzisz wiedzial o co chodzi) a drugi przewod idzie do trojnika. i to tyle. Zostaje zrobi jakis uchwyt, ja mam pompe zamontowana w standardowym miejscu, miedzy siedzeniami(nawyk ). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pią 22:05, 21 Kwi 2006 |
|
w końcu jakiś porzadny człek podzielił się wiedzą, dziwi mnie właśnie ze na fotce taquito jest zbiorniczek z płynem, wyglada na to że koleś zamontował dodatkowe tłoczki do h-ca ręcznego, bo ni jak nie połączy tego z standardowym układem hamulcowym. Może koleś zastosował dwa siłowniki takie jak do sprzęgła które popychają dzwigienki od h-ca ręczego, ale to jest chyba najgłupsze rozwiązanie jakie można zrobić, chociaż niezbyt skomplikowane |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bolo71
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 13:00, 22 Kwi 2006 |
|
Macie moze jakis schemat tego calego polaczenia?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|