Autor |
Wiadomość |
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 18:42, 12 Sie 2006 |
|
panowie mam nastepujące pytanie w jakis posób ustawić kąty kół przednich, zależymi na jak normalniejszym opisie bo z tych co znalazłem to nie wiele zrozumiałem,moga być również foty co by było mile widziane, z góry dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Sob 23:35, 12 Sie 2006 |
|
Zależy o które kąty chodzi, pochylenia koła (camber) czy chodzi o zbieżność kół (toe), a może chodzi o coś innego? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 1:07, 13 Sie 2006 |
|
podekrzewam o kat ochlenia kol, odkrecasz amortyzator z gory od budy, odkrecasz wachacz od zwortnicy ( 2x klucz 17) pozniej odkrecasz wachacz tez na 17 od budy, sciagasz go ladnie podkladasz podlkadki (ilosc zalezy od tego o ile chcesz zmienic kat) i skreczasz wszystko spowrotem, prawdopodobnie pozniej trzeba bedzie ustawic zbieznosc zeby ci opon nie scinalo.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Nie 11:22, 13 Sie 2006 |
|
Skoro i tak trzeba będzie jechać na zbierznośc to po jaką holere zamemu sie z tym pieprzyć? Z resztą bez odpowiednich narzedzi pomiarowych to gówno mozna zrobić, bo na oko to można extremalną róźnice w katach zrobić, jeszcze pozostaje możliwość żenadwozie nie jest doi końca proste, podobnie było u mnie, z jednej strony miałem -1.5, a z drugiej +1.5, i -1.5 zniwelowałem na -0.5, a +1,5 nie mogłem, wyciagnąłem wszystkie podkładki i jeszcze było +0.5, pieprznąłem to wszystko i pijechałem na geometrie i przy okazji ustawiłem zbierznośc, zapłaciłem 80zł i mama spokuj.
Geometria zawieszenia to są sprawy, z którymi nie ma żartów, tu wiele zależy od prowadzenia się samochodu, przeglądając fora internetowe maluchowców widze że masa ludzi chce zrobić wszystko psim swędem, niestety nie wszystko sie da, lub nie wszystko powinno byc w taki sposób zrobione, p[óźniej sie nie ździwcie że w zime lub na mokrej nawierzchni samochód sie dziwnie prowadzi i możan załadować w drzewo lub słup.
Tyle ode mnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 17:06, 13 Sie 2006 |
|
wiem że nie ma przelewek z geometrią ale ja już 2 opony stracilem w tym tygodniu przez nachylenie kól co poniektórzy wiedza jaki negatyw mam u siebie a teraz jest jeszcze wiekszy, dla tego chce to zrobić jak najszybciej, co do zbieznosci bede miał ustawiona ale niestety katy musze zrobic sam
Wojti gdzie ja mam władowac te podkladki ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Nie 20:40, 13 Sie 2006 |
|
Miedzy wachacz a nadwozie, podkładki powinny byc cieniutkie żeby można było regulowacdokładniej, nie trzeba odkrecac całego wachacza, wytnij kawałek w podkładkach żeby można było wsówac podkładke a nie nakładac przez całą szpilke, wystarczy polusować wachcz i wsówać podkladki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Nie 23:02, 13 Sie 2006 |
|
ja mam przod w ngacie i rozbierzny i wcale nie tnie mi opon w zastaraszajacym tempie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qdlaty
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw
|
Wysłany:
Pon 9:14, 14 Sie 2006 |
|
tez miałem... przejechalem 300 km i po gumach. a to byly świeta, zaklady pozamykane, a z gum juz druty wystawaly.
pzd c. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Pon 14:19, 14 Sie 2006 |
|
U mnie jest negatyw -0.5° i zbierznośc 2mm, jest malina, nie tnie opon, oponki zużywają się równo. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 17:30, 15 Sie 2006 |
|
dzieki za odpowiedzi co do kąta u mnie to nie wiem ile to stopni ale tutaj jest zdjecie negatywu Dangersa a mój jest w chwili obecnej o wiele większy zwłaszcza przy jezdzie w 3 lub 4 osoby albo z obciązenieim
[link widoczny dla zalogowanych]
a moje oponki wytrzymały z tym negatywem ok 350 km
jak bede miał chwile to zrobie fotke swojego na pamiątke to zapodam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|