Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Sob 18:42, 12 Sie 2006

panowie mam nastepujące pytanie w jakis posób ustawić kąty kół przednich, zależymi na jak normalniejszym opisie bo z tych co znalazłem to nie wiele zrozumiałem,moga być również foty co by było mile widziane, z góry dzięki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Sob 23:35, 12 Sie 2006

Zależy o które kąty chodzi, pochylenia koła (camber) czy chodzi o zbieżność kół (toe), a może chodzi o coś innego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wojti
Klubowicz



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 1:07, 13 Sie 2006

podekrzewam o kat ochlenia kol, odkrecasz amortyzator z gory od budy, odkrecasz wachacz od zwortnicy ( 2x klucz 17) pozniej odkrecasz wachacz tez na 17 od budy, sciagasz go ladnie podkladasz podlkadki (ilosc zalezy od tego o ile chcesz zmienic kat) i skreczasz wszystko spowrotem, prawdopodobnie pozniej trzeba bedzie ustawic zbieznosc zeby ci opon nie scinalo....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Nie 11:22, 13 Sie 2006

Skoro i tak trzeba będzie jechać na zbierznośc to po jaką holere zamemu sie z tym pieprzyć? Z resztą bez odpowiednich narzedzi pomiarowych to gówno mozna zrobić, bo na oko to można extremalną róźnice w katach zrobić, jeszcze pozostaje możliwość żenadwozie nie jest doi końca proste, podobnie było u mnie, z jednej strony miałem -1.5, a z drugiej +1.5, i -1.5 zniwelowałem na -0.5, a +1,5 nie mogłem, wyciagnąłem wszystkie podkładki i jeszcze było +0.5, pieprznąłem to wszystko i pijechałem na geometrie i przy okazji ustawiłem zbierznośc, zapłaciłem 80zł i mama spokuj.

Geometria zawieszenia to są sprawy, z którymi nie ma żartów, tu wiele zależy od prowadzenia się samochodu, przeglądając fora internetowe maluchowców widze że masa ludzi chce zrobić wszystko psim swędem, niestety nie wszystko sie da, lub nie wszystko powinno byc w taki sposób zrobione, p[óźniej sie nie ździwcie że w zime lub na mokrej nawierzchni samochód sie dziwnie prowadzi i możan załadować w drzewo lub słup.

Tyle ode mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:06, 13 Sie 2006

wiem że nie ma przelewek z geometrią ale ja już 2 opony stracilem w tym tygodniu przez nachylenie kól co poniektórzy wiedza jaki negatyw mam u siebie a teraz jest jeszcze wiekszy, dla tego chce to zrobić jak najszybciej, co do zbieznosci bede miał ustawiona ale niestety katy musze zrobic sam
Wojti gdzie ja mam władowac te podkladki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Nie 20:40, 13 Sie 2006

Miedzy wachacz a nadwozie, podkładki powinny byc cieniutkie żeby można było regulowacdokładniej, nie trzeba odkrecac całego wachacza, wytnij kawałek w podkładkach żeby można było wsówac podkładke a nie nakładac przez całą szpilke, wystarczy polusować wachcz i wsówać podkladki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jozekrj
Future Member



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek

PostWysłany: Nie 23:02, 13 Sie 2006

ja mam przod w ngacie i rozbierzny i wcale nie tnie mi opon w zastaraszajacym tempie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qdlaty




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw

PostWysłany: Pon 9:14, 14 Sie 2006

tez miałem... przejechalem 300 km i po gumach. a to byly świeta, zaklady pozamykane, a z gum juz druty wystawaly.
pzd c.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 14:19, 14 Sie 2006

U mnie jest negatyw -0.5° i zbierznośc 2mm, jest malina, nie tnie opon, oponki zużywają się równo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
misiekINblue
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów

PostWysłany: Wto 17:30, 15 Sie 2006

dzieki za odpowiedzi co do kąta u mnie to nie wiem ile to stopni ale tutaj jest zdjecie negatywu Dangersa a mój jest w chwili obecnej o wiele większy zwłaszcza przy jezdzie w 3 lub 4 osoby albo z obciązenieim
[link widoczny dla zalogowanych]

a moje oponki wytrzymały z tym negatywem ok 350 km
jak bede miał chwile to zrobie fotke swojego na pamiątke to zapodam Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin