Autor |
Wiadomość |
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 12:39, 19 Cze 2006 |
|
Witam.
Chciałbym się was poradzić na ile stopni ustawić zapłon.
Mam w silniku wałek seryjny cofnięty o ok. 10 stopni.
Chcę tak ustawić zapłon aby auto jak najlepiej się zbierało i nie miało spalania stukowego które teraz wystepuje na benzynie 95. Na 98 znika. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Pon 12:57, 19 Cze 2006 |
|
z tego co wiem spalanie stukowe bedziesz mial na kazdym stopniu jezeli benzyna jest ciulowa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 13:20, 19 Cze 2006 |
|
Ale żeby dobrze to jeździło to na ile stopni ustawić?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Pon 14:38, 19 Cze 2006 |
|
-za mało podajesz informacji- przefazowany masz ten wałek? w którą stronę?
-nie piszesz czy masz , i o ile obniżoną głowice (wieksza kompresja, a więc spalanie stukowe)
-na seryjnym silniku najlepiej ustawiac zapłon na 10 albo 9 stopien (jedni mówią ze na 13 nawet, ale mnie zawory grały) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 18:38, 19 Cze 2006 |
|
No więc tak. Głowica ścięta 3mm wałek rozrządu cofnięty (obrócony w lewo) o 10 stopni. Wypolerowany gaźnik, seryjne dysze. poprawiony dolot, odchudzone o 40% koło zamachowe. Wydech pustak nowego typu z końcówką fi 80. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Pon 19:16, 19 Cze 2006 |
|
Własciwie głownym czynnikiem który powoduje spalanie stukowe jest wyższy stopień sprężania spowodowany planem głowicy. a co do zapłonu... spróbuj ustawić na 0 albo 2 (licząc od dołu do góry na korpusie silnika) ale do koncanie jestem pewny, bo nie bawiłem sie w przefazowywanie wałka seryjnego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|