Autor |
Wiadomość |
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Śro 10:48, 24 Maj 2006 |
|
na ile można sklepać resor żeby seryjne kółka nie tarły? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Scorpion
Future Member
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 15:45, 24 Maj 2006 |
|
na 6 cm ale z dodatkowym piórem, no i resor opiera się u mnie o te gumowe odbijacze,
trze u mnie jedynie przy skręcie, lecz jest to wina że błotnik ma złą geometrie i plastik w środku przylega blisko opony (źle jest spasowany, bo lewa strona idealnie wygląda)
wiem, że ktoś poszedł jeszcze dalej i niżej posadził malca |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 16:36, 24 Maj 2006 |
|
Wywal te plastikowe nadkola! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Czw 22:38, 25 Maj 2006 |
|
Takie pytanko:
-sklepałem resor 7,5 cm i czy to normalka że jest troche do przodu i trzeba zwrotnice siłą na niego zakładac???? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 23:08, 25 Maj 2006 |
|
Może jest krzywo sklepany ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 23:39, 25 Maj 2006 |
|
Chyba to nie jest do końca ok...
Zamontuj go odwrotnie, moze bedzie lepiej pasował . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 0:08, 26 Maj 2006 |
|
Założyłem odwrotnie i jest odrobine lepiej,ale nie do konca.
Pytam bo niewiem czy jak to wszystko ponaciagam to nie strzeli mi coś. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 21:50, 28 Maj 2006 |
|
Jak się nie ułoży to pewno strzeli. Ale wtedy już pójdziesz dalej z resorkiem i będzie tylko lepiej Nie powinien być krzywy. Mógł być krzywo sklepany. Nie był klepany na ciepło i hartowany? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
marcin_rsl
Klubowicz
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Nie 22:59, 28 Maj 2006 |
|
A mógłby ktoś napisać + i - gleby ?
do + to pewnie wygląd i lepsze trzymanie auta na drodze . Co jeszcze ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 23:17, 28 Maj 2006 |
|
Jak na mój gust:
+ lepsze prowadzenie
+ mniejsze zaskoczenie na zakrętach
+ mniejsze ryzyko wizyty na poboczu
+ ładniej się prezentuje
+ 50 punktów lansu
+ zgłebiasz... temat (wiedza)
+ wreszcie ustawiasz zbieżność...
+ "nareszcie... "
- mniejszy komfort
- mniejsze tłumienie drgań- wszystkie drgania idą na budę
- ryzyko przyśpieszonej wizyty u dentysty
- mniejsze szanse na montaż plastikowych zakoli- większe szanse na korozję
- wydatek
- tnie o błotniki źle dobrane opony/felgi/
- po co to komu?
Tyle ode mnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
taquito
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Pon 10:26, 29 Maj 2006 |
|
wsumie to tylko z ta korozja sie niezgodze jak auto jest dobrze zakonserwowane to nie potrzeba zadnych chlapaczy i plastikowych blotnikow reszta zostala napisana
i jesli ktos duzo jezdzi i ma duuuza glebe to lepiej niech sie zaopatrzy w seryjny zestaw resora i sprezyn na zime bo jedzilem tej zimy i masakra, ale tez da rade |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
--scandaL--
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 430 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany:
Pon 11:33, 29 Maj 2006 |
|
Enten napisał: |
- mniejsze tłumienie drgań- wszystkie drgania idą na budę
|
ja mam pytanie co do tego
na czym polega "obspawanie" budy? zeby wlasnie nie rozpadla sie na ulicy podczas jazdy z gleba. jakie sa u nas drogi kazdy wie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Scorpion
Future Member
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 16:06, 29 Maj 2006 |
|
taquito nie strasz, zima się dopiero co skończyła
a dopiero to mówisz, jak robiłem glebę to oddałem swój seryjny resor ![Crying or Very sad](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_cry.gif) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 16:49, 29 Maj 2006 |
|
taquito napisał: |
i jesli ktos duzo jezdzi i ma duuuza glebe to lepiej niech sie zaopatrzy w seryjny zestaw resora i sprezyn na zime bo jedzilem tej zimy i masakra, ale tez da rade |
Zaopatrz sie w cienkie laczki to nie bedzie sie tak ślizgac.Szerokie laki nadają sie tylko na suche nawierzchnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Pon 17:17, 29 Maj 2006 |
|
--scandaL-- napisał: |
Enten napisał: |
- mniejsze tłumienie drgań- wszystkie drgania idą na budę
|
ja mam pytanie co do tego
na czym polega "obspawanie" budy? zeby wlasnie nie rozpadla sie na ulicy podczas jazdy z gleba. jakie sa u nas drogi kazdy wie |
Normalne łączenie blach w maluchu jeśli się nie mylę to w większości połączeń jest to zgrzewanie. Obspawanie budy polega na pospawaniu migomatem newralgicznych łączeń blach. Jeśli chodzi o obniżony zawias to _napewno_ górne gniazda amortyzatorów.
EDIT: Szybkie pytanie: Odwrócone 3. pióro? "Zaburzona charakterystyka pracy resoru". Jak to wygląda w praktyce? Ktoś może stosuje taki patent i podzieli się wrażeniami? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enten dnia Pon 21:43, 29 Maj 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
|