Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Jumper
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 19:30, 23 Mar 2006

temat byl na porpzednim forum i cieszyl sie duzym wzieciem ale ja mam inne pytanie :> co sadzicie i czy da przedewszystkim rade jezdzic na sklepanym resorze (nie wiem na ile to mi byscie doradzili jezeli mialoby to racje bytu) i sprezynach obcietych o 1 (czy tam 1,5) zwoju i seryjnych amorkach... bo sprawa wyglada nastepujaco: scigal sie raczej nigdzie nie bede wiec zalet w prowadzeniu az tak duzych nie potrzebuje, chce poprostu zeby lepiej wygladal za jak najmniejsza kase.... wiadomo nie zarabiam to nie mam jej w ch.... nie mam jej duzo :> a wiem ze klepanie resora 50zl u kowala no i powiedzmy ze 30 za obciecie sprezyn (oczywiscie z wyjmowaniem i wkladaniem). no wiec co Wy na to ? :> chyba ze macie jakies inne propozycje. przewidywany koszt 100zl Smile i nieograniczona ilosc darmowek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 19:45, 23 Mar 2006

Cóż... dac radę to i da, tylko czemu oszczędzić kolejne 20pln i nie zalać motodoctorem amorków ( w proporcji z olejem przekładniowym, żeby betonu nie było). Więc... wg. mnie jak robić to porządnie. Ale powiem w ten sposób, na początku człowiek mówi, że nie będzie się ścigać, a potem... chętnie będziesz przyjeżdżał na pojeżdżawki Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 20:00, 23 Mar 2006

Wg mnie to tak: resor daj do sklepania, a sprężyny to dasz rade zrobić z jakimś kumplem ze szlifierką, szkoda te 30zł.
Ja mam tak: tył - 1zwój, seryjne amory; przód: resor sklepany (nie wiem ile, ale za mało) i też seryjne amory. Jest trochę miękki, ale jeździ się w porządku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jumper
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:04, 23 Mar 2006

Mochu Smile 20 zl to nawet nie problem... ale trzeba najpier jakos rozmontowac te amorki a potem zmontowac :> a to juz przekracza moje umiejetnosci i przedewszystkim mozliwosc zrobienia tego Wink normalnie nie mam nawet gdzie Smile no ale jak da rade to spoko Smile to teraz bylbym bardzo wdzieczny gdybyscie powiedzieli na ile resor i jak zcinac sprezyny :> najchetniej zeby byl najnizszy jak to tylko mozliwe ale zeby nie byl woz drabiniasty (czytaj "na stałe"). ale priorytetem jest nisko, nisko, nisko i do tego tanio :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 1:04, 24 Mar 2006

Zastanawia mnie tylko jak niby utwardzic nierozbieralne amorki drogi Mochu?
Tez sie szykuje do gleby.Tył wyżej,przód nisko.Dam rady sklepac sam resór i odwrócic pióro?Tylko teraz pytanko ktore?Najlepiej żeby w ogole nie klepac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WitchDog
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 1:25, 24 Mar 2006

Jacq napisał:
(...)Ja mam tak: tył - 1zwój, seryjne amory; przód: resor sklepany (nie wiem ile, ale za mało) i też seryjne amory. Jest trochę miękki, ale jeździ się w porządku.

No i prosze, a ja z tego wszystkiego co czytałem, dowiedziałem sie że to wykluczone jezdzic na seryjnych amorach... Jak beda za twarde to s poko, bo nie wpadna za mozno, ale wole juz chyba to niz zajebiste wstrzasyna ukladzie kierowniczym po utwardzeniu... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wojti
Klubowicz



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 1:52, 24 Mar 2006

Demon126p sklep resor. Nie baw sie raczej w odwracanie piora jezeli juz to raczej trzecie ale odradzam. Jezeli chodzi o utwardzenie nierozbieralnych amorkow to bylo to juz kilka razy wyjsniane. Nawiercasz mala dziurke na gorze amortyztor, wylewasz caly olej(staraj sie wylac do pijemniczka dokladnie wszystko) a pozniej zalewasz mieszanka pol na pol z motodotoktorem lub samym hipolem i zaspawywujesz dziurke. I masz twarde amory :] Mysle ze wszystko jasne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mrozu




Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 9:53, 24 Mar 2006

tylko trzeba umiec spawac zebi sie nieokazalo ze wystrzeli "zatyczka" i amorek pujdzie sie kochac. ja bym sie niebawil w takie wiercenie tylko albo zostawil serie albo kupil twarde


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jumper
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 10:19, 24 Mar 2006

no to w koncu na ile resor i ile skracac sprezyny ? :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 10:32, 24 Mar 2006

Słuchaj amorki daj KonradowiViperowi... i masz sportowe amorki. A resor na 8 cm i będzie NISKO, NISKO. W Boberze miałem tego typu rozwiązanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 11:27, 24 Mar 2006

No wszystko rozumiem,oprocz tego jak klepac resorek???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jacq
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 11:50, 24 Mar 2006

Można tak: [link widoczny dla zalogowanych] Laughing
Ale nie polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 12:33, 24 Mar 2006

Ma ktos jakies inne rady?Bo niemam zamiaru robic takiego sajgonu Very Happy
Moze jednak obrucenie jednego pióra?Jesli nie to dlaczego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
moch
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 12:52, 24 Mar 2006

Dlatego, że całkowicie zaburzysz charakterystykę pracy resora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kielek
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 16:32, 24 Mar 2006

eh ja sklepalem na 14 cm samemu niedawno i jakos za miekko mi sie wydaje , do tego na wiekszymn wyboju cos potrafi ladnie lupnac w lewym kole , chyba sie amorek zdupcyl ... jak wsadze tylne amorki na przod i zaleje czyms gestszym je , utwardzi mi sie zawiech Question w jakich proporcjach mieszac moto doktora z przekladniowym zeby hard cora nie bylo Question resor po klepaniu osiada z czasem Question jakos jeszcze mi sie wysoko wydaje


to dzien po zalozeniu sklepanego resora


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin