Autor |
Wiadomość |
Jumper
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 19:30, 23 Mar 2006 |
|
temat byl na porpzednim forum i cieszyl sie duzym wzieciem ale ja mam inne pytanie :> co sadzicie i czy da przedewszystkim rade jezdzic na sklepanym resorze (nie wiem na ile to mi byscie doradzili jezeli mialoby to racje bytu) i sprezynach obcietych o 1 (czy tam 1,5) zwoju i seryjnych amorkach... bo sprawa wyglada nastepujaco: scigal sie raczej nigdzie nie bede wiec zalet w prowadzeniu az tak duzych nie potrzebuje, chce poprostu zeby lepiej wygladal za jak najmniejsza kase.... wiadomo nie zarabiam to nie mam jej w ch.... nie mam jej duzo :> a wiem ze klepanie resora 50zl u kowala no i powiedzmy ze 30 za obciecie sprezyn (oczywiscie z wyjmowaniem i wkladaniem). no wiec co Wy na to ? :> chyba ze macie jakies inne propozycje. przewidywany koszt 100zl i nieograniczona ilosc darmowek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
moch
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 19:45, 23 Mar 2006 |
|
Cóż... dac radę to i da, tylko czemu oszczędzić kolejne 20pln i nie zalać motodoctorem amorków ( w proporcji z olejem przekładniowym, żeby betonu nie było). Więc... wg. mnie jak robić to porządnie. Ale powiem w ten sposób, na początku człowiek mówi, że nie będzie się ścigać, a potem... chętnie będziesz przyjeżdżał na pojeżdżawki . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 20:00, 23 Mar 2006 |
|
Wg mnie to tak: resor daj do sklepania, a sprężyny to dasz rade zrobić z jakimś kumplem ze szlifierką, szkoda te 30zł.
Ja mam tak: tył - 1zwój, seryjne amory; przód: resor sklepany (nie wiem ile, ale za mało) i też seryjne amory. Jest trochę miękki, ale jeździ się w porządku. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jumper
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 20:04, 23 Mar 2006 |
|
Mochu 20 zl to nawet nie problem... ale trzeba najpier jakos rozmontowac te amorki a potem zmontowac :> a to juz przekracza moje umiejetnosci i przedewszystkim mozliwosc zrobienia tego normalnie nie mam nawet gdzie no ale jak da rade to spoko to teraz bylbym bardzo wdzieczny gdybyscie powiedzieli na ile resor i jak zcinac sprezyny :> najchetniej zeby byl najnizszy jak to tylko mozliwe ale zeby nie byl woz drabiniasty (czytaj "na stałe"). ale priorytetem jest nisko, nisko, nisko i do tego tanio :> |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 1:04, 24 Mar 2006 |
|
Zastanawia mnie tylko jak niby utwardzic nierozbieralne amorki drogi Mochu?
Tez sie szykuje do gleby.Tył wyżej,przód nisko.Dam rady sklepac sam resór i odwrócic pióro?Tylko teraz pytanko ktore?Najlepiej żeby w ogole nie klepac. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
WitchDog
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 1:25, 24 Mar 2006 |
|
Jacq napisał: |
(...)Ja mam tak: tył - 1zwój, seryjne amory; przód: resor sklepany (nie wiem ile, ale za mało) i też seryjne amory. Jest trochę miękki, ale jeździ się w porządku. |
No i prosze, a ja z tego wszystkiego co czytałem, dowiedziałem sie że to wykluczone jezdzic na seryjnych amorach... Jak beda za twarde to s poko, bo nie wpadna za mozno, ale wole juz chyba to niz zajebiste wstrzasyna ukladzie kierowniczym po utwardzeniu... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 1:52, 24 Mar 2006 |
|
Demon126p sklep resor. Nie baw sie raczej w odwracanie piora jezeli juz to raczej trzecie ale odradzam. Jezeli chodzi o utwardzenie nierozbieralnych amorkow to bylo to juz kilka razy wyjsniane. Nawiercasz mala dziurke na gorze amortyztor, wylewasz caly olej(staraj sie wylac do pijemniczka dokladnie wszystko) a pozniej zalewasz mieszanka pol na pol z motodotoktorem lub samym hipolem i zaspawywujesz dziurke. I masz twarde amory :] Mysle ze wszystko jasne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mrozu
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 9:53, 24 Mar 2006 |
|
tylko trzeba umiec spawac zebi sie nieokazalo ze wystrzeli "zatyczka" i amorek pujdzie sie kochac. ja bym sie niebawil w takie wiercenie tylko albo zostawil serie albo kupil twarde |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jumper
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 10:19, 24 Mar 2006 |
|
no to w koncu na ile resor i ile skracac sprezyny ? :> |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
moch
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 10:32, 24 Mar 2006 |
|
Słuchaj amorki daj KonradowiViperowi... i masz sportowe amorki. A resor na 8 cm i będzie NISKO, NISKO. W Boberze miałem tego typu rozwiązanie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 11:27, 24 Mar 2006 |
|
No wszystko rozumiem,oprocz tego jak klepac resorek??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 11:50, 24 Mar 2006 |
|
Można tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie polecam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 12:33, 24 Mar 2006 |
|
Ma ktos jakies inne rady?Bo niemam zamiaru robic takiego sajgonu
Moze jednak obrucenie jednego pióra?Jesli nie to dlaczego? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
moch
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 12:52, 24 Mar 2006 |
|
Dlatego, że całkowicie zaburzysz charakterystykę pracy resora. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Pią 16:32, 24 Mar 2006 |
|
eh ja sklepalem na 14 cm samemu niedawno i jakos za miekko mi sie wydaje , do tego na wiekszymn wyboju cos potrafi ladnie lupnac w lewym kole , chyba sie amorek zdupcyl ... jak wsadze tylne amorki na przod i zaleje czyms gestszym je , utwardzi mi sie zawiech w jakich proporcjach mieszac moto doktora z przekladniowym zeby hard cora nie bylo resor po klepaniu osiada z czasem jakos jeszcze mi sie wysoko wydaje
to dzien po zalozeniu sklepanego resora |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|