Autor |
Wiadomość |
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 17:16, 04 Cze 2006 |
|
witam
tak sobię myślę na splanowaniem głowicy 2-2,5mm
i chciłbym usłyszeć wasze opinie co od razu najlepiej by zrobić do tego
a tak na marginesie to głowica po 58tyś chyba jeszcze podejdzie?
sprężanie mam w granicach 7,5-8 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
GeSt
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 17:51, 04 Cze 2006 |
|
No coz moge ci powiedziec na swoim przykladzie. Mam splanowana glowice 2.5mm, waleczek pana światka 385, kolo zamachowe odchudzone do 4kg, zrobiony dolot. A co do glowicy to czemu ma nie pojechac. POzdrawiam i baw sie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 18:30, 04 Cze 2006 |
|
tylko sparawdz gwinty bo co poniektorzy pozapominali o tym |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 18:41, 04 Cze 2006 |
|
ja mysle ze taka granica jest do 2,5 mm tak na spokojnie na miasto, powyzej to juz bardziej do ganiania sie z myslami co do wiekszych przerobek
sprawdz gwinty, czy zawory szczelne, czy nie ma pekniec nie tylko mdzyzaworowych ale takze innych, i do planu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
moch
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 19:29, 04 Cze 2006 |
|
Planowanie 2.5mm, to jest takie w miarę rozsądne. Bardzo fajnie, gdyby głowica była szczelna, nie miała pęknięć między zaworami. Najlepiej byś zrobił, gdybyś przerobił wszystkie śruby na szpileczki. Sporo to ułatwia. Mówię o mocowaniu kolektorów wydechowych. Potem ładnie zgraj dziurki w oblachowaniu silnika, żeby wszystko nie "grało", miałem ten kłopot. Strasznie to denerwujący dziwęk terkotania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 22:24, 04 Cze 2006 |
|
Mochu dziurke to sie ma np w nosie lub gdzie indziej.Wszystkie otwory można rozwiercic aby były niżej wiertareczką i elegancko można przykrecic na swoje miejsce.Nic trudnego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 22:28, 04 Cze 2006 |
|
dzięki za opinię
ale czy muszę jeszcze coś modzić do tego?
pierścienie cy cuś?
a szpileczki już mam bo mi kolektory wydmuchało |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 22:31, 04 Cze 2006 |
|
Możesz zmienic pierscienie,jeśli robisz już cały remont.Ciśnienie bedzie lepsze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 22:36, 04 Cze 2006 |
|
może głupie pytanie ale co to znaczy I, II szlif i nominalne? czym się różnią? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 0:12, 05 Cze 2006 |
|
Pierwszy jaki wyjeżdża z fabryki jest to nominał.Rozmiar.
Cylinder może byc wyrobiony na owal przez zle prowadzący sie tłok lub gładzie cylindra mogą byc scharatane przez różne czynniki np łamiący sie pierścien.Wtedy ratuje go szlif tzn nowy rozwiert cylindra pod odpowiedni tłok na I szlif.Po jakimś czasie moze sie znowu cos wydarzyc i robisz II szlif.
Ja musiałem zrobic IV szlif w swojej jawie,ale to juz ostatni jaki mógł byc i ciężko było dostac pod taki rozmiar tłok.
Myśle że cos wyjaśniłem
A tak w ogóle to III szlif jest ostatni rzadko kto robi IV bo niektóre silniki nie dożywaja takiego wieku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Pon 6:26, 05 Cze 2006 |
|
czyli zdejmę głowicę i będę wiedział co i jak
dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pon 11:34, 05 Cze 2006 |
|
mam małe pytanko: chciałbym splanować głowice tak samo jak m.c.2 o 2,5mm i jak by to się miało odbywać? Wyciągam głowice, sprawdzam stan, niose do splanowania, wkręcam i gotowe? nic nie musze dodatkowo robić? żadnych rurek skracać czy coś, bo od znajomego słyszałem że trzeba właśnie jeszcze jakieś rurki skrócić i inne rzeczy zrobić więc jak to wkońcu jest? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 11:38, 05 Cze 2006 |
|
zrobisz wszystko jak wyzej napisane, tzn sprawdzic szczelnosc gwinty itp, zanosisz do planowania- czasami trzeba odkrecic kolektory szpilki itp, zalezy jaka maszyna, po planie wkładasz normlanie głowice tyle ze na nowych uszczelkach i wszystko .
pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zwierzak
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Pon 12:34, 05 Cze 2006 |
|
troche mało tej komprech masz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 15:31, 05 Cze 2006 |
|
ja planowalem w sobote 2,5 i mowie ze nic nie trzeba skracac. Planujesz zakladasz i jezdzisz:P |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|