Autor |
Wiadomość |
bzyq
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew
|
Wysłany:
Nie 8:55, 02 Lip 2006 |
|
co do Turbinki to silnik staje sie bardizej elastyczny, mniejsze predkosci, wyzszy bieg, w zeszlym tygodniu zdjalem to gowno bo tylkoz dorobinym dolotem spalal mi 7.7 w EL 95 rocznik 66 przebiegu. niewiem ale po zdjeciu jakos gorszy ma dol ale wyzsze obroty chyba szybciej zbieraja autko, niewiem takie odczucie dodkonywane prawie codziennie w drodze do pracy. co do 20 sek to hmm ..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
adi
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Nie 10:12, 02 Lip 2006 |
|
to 20 sek to trochę według mnie trochę przesada ale to tylko według mnie
z dolotem można się jeszcze pobawić prowadząc powietrze bezpośrednio z kratki
a strumienica nic nie daje oprócz lżejszego portwela |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 10:48, 02 Lip 2006 |
|
a co można dłubnąć z gaźnikiem? zależy mi żeby autko miało kopa jak już wspomniałem lecz nie chciałbym żeby za dużo spalało. Co proponujecie? co można z gaźniczkiem zrobić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Nie 10:53, 02 Lip 2006 |
|
Polecam polerke gaźnika |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 11:31, 02 Lip 2006 |
|
a wymiana dysz? albo jakieś rozwiercanie? co jeszcze można zrobić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bzyq
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew
|
Wysłany:
Nie 12:14, 02 Lip 2006 |
|
no to co napisales to zwiekszenie spalania mozesz jeszcze zmodyfikowac dyfuzor, wypolerowac krawedzie, |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 12:43, 02 Lip 2006 |
|
jak zmodyfikować dyfuzor? i czym poleruje się krawędzie? a pozatym dużo to daje? a jak zmienie dysze to spalenie bardzo się zwiększy? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Nie 13:11, 02 Lip 2006 |
|
W gardzieli gaźnika jest taka rurka. jak zobaczysz gaźnik to bedziesz wiedział co i jak.
poprostu musisz skrucić tę rurke od góry. i krawędzie wypolerować papierem ściernym. na początek 120 a potem na wodno 400.
i bedzie cyc malina...... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 13:44, 02 Lip 2006 |
|
a tą rurke skrócić o ile? 4.5cm? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 13:49, 02 Lip 2006 |
|
Jak tyle sktócisz to chyba mało z niej zostanie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 13:51, 02 Lip 2006 |
|
to ile?
pozatym jeszcze jedno
HNT napisał: |
-kanał dolotu dodatkowy do gaznika- zdecydowanie usunąć |
chodzi o to co jest nad gaźnikiem a przed kolankiem dolotu? tam chyba nacięcia warto by zrobić nie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 13:53, 02 Lip 2006 |
|
Ja proponuje jakies 3-4mm. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 13:56, 02 Lip 2006 |
|
a dużo daje taka przeróbka gaźnika? daje to wogóle cokolwiek? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 13:58, 02 Lip 2006 |
|
Przeróbka gaźnika tak jak i różne inne przeróbki silnika zalezą tylko i wyłącznie od silnika i dobrej regulacji
Jedni są zadowolenia a inni nie
Więc odpowiedz sobie sam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 13:59, 02 Lip 2006 |
|
więc zabiorę się za to po wakacjach i zobaczymy czy mi coś da |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|