Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
bzyq




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew

PostWysłany: Nie 8:55, 02 Lip 2006

co do Turbinki to silnik staje sie bardizej elastyczny, mniejsze predkosci, wyzszy bieg, w zeszlym tygodniu zdjalem to gowno bo tylkoz dorobinym dolotem spalal mi 7.7 w EL 95 rocznik 66 przebiegu. niewiem ale po zdjeciu jakos gorszy ma dol ale wyzsze obroty chyba szybciej zbieraja autko, niewiem takie odczucie dodkonywane prawie codziennie w drodze do pracy. co do 20 sek to hmm .....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adi




Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie 10:12, 02 Lip 2006

to 20 sek to trochę według mnie trochę przesada ale to tylko według mnie
z dolotem można się jeszcze pobawić prowadząc powietrze bezpośrednio z kratki
a strumienica nic nie daje oprócz lżejszego portwela Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 10:48, 02 Lip 2006

a co można dłubnąć z gaźnikiem? zależy mi żeby autko miało kopa jak już wspomniałem lecz nie chciałbym żeby za dużo spalało. Co proponujecie? co można z gaźniczkiem zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 10:53, 02 Lip 2006

Polecam polerke gaźnika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 11:31, 02 Lip 2006

a wymiana dysz? albo jakieś rozwiercanie? co jeszcze można zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bzyq




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew

PostWysłany: Nie 12:14, 02 Lip 2006

no to co napisales to zwiekszenie spalania Very Happy mozesz jeszcze zmodyfikowac dyfuzor, wypolerowac krawedzie,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 12:43, 02 Lip 2006

jak zmodyfikować dyfuzor? i czym poleruje się krawędzie? a pozatym dużo to daje? a jak zmienie dysze to spalenie bardzo się zwiększy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 13:11, 02 Lip 2006

W gardzieli gaźnika jest taka rurka. jak zobaczysz gaźnik to bedziesz wiedział co i jak.
poprostu musisz skrucić tę rurke od góry. i krawędzie wypolerować papierem ściernym. na początek 120 a potem na wodno 400.
i bedzie cyc malina......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 13:44, 02 Lip 2006

a tą rurke skrócić o ile? 4.5cm?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Crispi
Klubowicz



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 13:49, 02 Lip 2006

Jak tyle sktócisz to chyba mało z niej zostanie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 13:51, 02 Lip 2006

to ile?
pozatym jeszcze jedno
HNT napisał:
-kanał dolotu dodatkowy do gaznika- zdecydowanie usunąć Wink

chodzi o to co jest nad gaźnikiem a przed kolankiem dolotu? tam chyba nacięcia warto by zrobić nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Crispi
Klubowicz



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 13:53, 02 Lip 2006

Ja proponuje jakies 3-4mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 13:56, 02 Lip 2006

a dużo daje taka przeróbka gaźnika? daje to wogóle cokolwiek? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Crispi
Klubowicz



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 13:58, 02 Lip 2006

Przeróbka gaźnika tak jak i różne inne przeróbki silnika zalezą tylko i wyłącznie od silnika i dobrej regulacji
Jedni są zadowolenia a inni nie
Więc odpowiedz sobie sam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 13:59, 02 Lip 2006

więc zabiorę się za to po wakacjach i zobaczymy czy mi coś da Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin