Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Crispi
Klubowicz



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 14:02, 02 Lip 2006

Więc powodzenia i obyś był zadowolony Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 14:16, 02 Lip 2006

dzięki Very Happy co nieco napewno w autku w silniczku jeszcze zrobie, mam duże plany i napewno jak wszystko wykonam to efekt musi być chociaż minimalnie lepszy niz jest teraz, wierze w to i taką mam nadzieje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Nie 15:42, 02 Lip 2006

jamiałem gaźnik przerobiony wg. strony deniora
na wysokich chodził jak odrzutowiec Smile
ale wolnych za cholerę nie mogłem ustawić
teraz będę próbował to samo ale bez elektrodyszy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jozekrj
Future Member



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek

PostWysłany: Nie 17:36, 02 Lip 2006

ja miałem tak samo

jechał tylko na wysokich obrotach na niskich tak ja by sie zalewał
stwierdziłem ze to wina pływaka ustawiłem i było troszeczke lepiej ale nadal nie mozna było ustawic wolnych obrotow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 21:38, 02 Lip 2006

ale to znaczy że na wolnych gasnął? a dużo palił po takiej przeróbce? no zobaczymy jak to będzie u mnie się sprawować bo też zrobie według tej strony Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Pon 11:45, 03 Lip 2006

no po prostu nie dało się róno ustawić wolnych
zawsze musiał być podkręcony tak do 1200-1300 niżej się nie dało żeby chodził równo no i wiadomo przez to więcej spijał etylinki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jozekrj
Future Member



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek

PostWysłany: Pon 19:53, 03 Lip 2006

no i przy bardzo głosnym wydechu sprawiało to problem przy przejezdzaniu obok niebieskich samochodow z białym pasem i napisem jakos tak na P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HNT




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze

PostWysłany: Pon 20:32, 03 Lip 2006

Cytat:
to ile?
pozatym jeszcze jedno

HNT napisał:
-kanał dolotu dodatkowy do gaznika- zdecydowanie usunąć

chodzi o to co jest nad gaźnikiem a przed kolankiem dolotu? tam chyba nacięcia warto by zrobić nie?


moze niezbyt wyraznie sie wyraziłem... chodziło mi o kanał dolotu powietrza do puszki filtra z nad wentylatora (taka rurka w obudowie wentylatora) to własnie wyciąć


ja mam taki sposób na lepsze osiagi przy nieduzym spalaniu:
dziura pod filtrem powietrza, sciety w/wym. dolot do puszki (rurka), w miejsce tłumika szmerów- filtr powietrza- jako odprezacz, inaczej dostaje zadurzo powietrza i sie dławi
dysza palwa- 115 lub 120
dysza powietrza- 190, uszczelka nieprzelewka
dysza wolnych- zwykły gaznik bez elektrozaworu- 0,05
dyfuzor- sciety o 5mm z gory, ostre krawedzie, boczne "skrzydełka" dyfuzora- oszlifowane jak skrzydła samolotu
z gory w rozpylaczy dyfuzora- dziurka srednicy 0,5-1mm
przepustnica ze srubkami- oszlifowana na opływowy kształt

najciekawsza jest regulacja Cool
jezdze na zubozonej mieszance, bez szkody dla motoru, (40000km po remoncie)
dysza skladu mieszanki wkrecona bardziej niz w serii (ta w tulejce),
natomiast gorna dysza- wolnych obrotów- powinna byc w serii wkrecona do oporu, ale ja ją wykrecam o 1/4 obrotu- jestbardzo wrazliwy silnik na to- lekkie wykrecenie i rosna lub słabna wolne obroty

efekt? na trasie moge zejsc ponizej 5,5l przy przelotowej 90-100km/h (na skrzynce z bisa)

oczywiscie nie kazdy silnik moze miec ochote na udana współprace z tymi nastawami, duzo zalezy od zestrojenia zaplonu, przerwyna przerywaczu, walka rozrzadu, głowicy (ile jest splanowana) itp

moze komus sie przyda Razz
powodzenia!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Pon 22:11, 03 Lip 2006

najdziwniejsze jest to że na takim gaźniku jaki miałem i ustawinych wolny na wcale nie wolne Smile w trasie ciągnął mi ok. 5,3 przy 100-120 Very Happy
ale w mieście kicha Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 23:18, 03 Lip 2006

oj pochwal sie..... ile w mieście???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
m.c.2




Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń

PostWysłany: Wto 7:47, 04 Lip 2006

no nie wiem bo za dużo nie pojeździłem bo mnie wkurzało to że dajeżdżając do skrzyżowania na luzie musiałem ssanie włączyć żeby nie zdechł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr.Death
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice

PostWysłany: Wto 13:56, 04 Lip 2006

Pezróbka gaznika da jakis tam prezyrost ale najlepiej spisuje sie z planowana gł i obróbka kanałow i zawórów a to temu ze taki zestaw lepiej juz obsługuje taki gazniczek i wtedy nie trzeba sie opierac o gaz by to jechało bo wiadomo na seri kazdy butuje i to powoduje wieksze zuzycie
A dobór dysz jest uzalezniony od waszych przeróbek i cisnienia pow na dolocie, jezeli je zwiekszymy , przez dziurki czy wycinanie dna puszek obudowy filtra powietrza to wystapi szybsza odcina i zubozenie mieszanki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bzyq




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew

PostWysłany: Wto 17:07, 04 Lip 2006

ejj filtr jest klepszy czy rurka ? :>

vote !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Phantom
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:23, 04 Lip 2006

Filtr jest po to zeby wywalac powietrze ktorego jest niby za duzo, rurka jest po to aby ''nadmiar''powietrza nigdzie nie uciekal tylko wszystko walilo do gaznika, ja mialem filter, potem rurke, a teraz strumienice i wg mnie w tej kolejnosci jest od najgorszego do najlepszego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartobbb
Future Member



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Sob 19:19, 08 Lip 2006

przyciołem tą rurke w gaźniku o jakieś 5mm i nie wiem co by jeszcze zrobić, zastanawiam się. dysza paliwa to taka rurka podłużna a powietrza to taka tylko jakby nakrętka tak?? i znajdują się w środku gażnika mniej więcej nie? tzn. jak się odkręci górną blaszke to mniej więcej w środku gaźniczka są takie dwa z możliwością wykręcenia śrubokrętem prawda? jakie seryjnie są ich średnice i jeśli chciałbym zastosować paliwo 117 i powietrze 190 to gdzie takie dysze mogę dostać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin