Autor |
Wiadomość |
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 14:02, 02 Lip 2006 |
|
Więc powodzenia i obyś był zadowolony |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 14:16, 02 Lip 2006 |
|
dzięki co nieco napewno w autku w silniczku jeszcze zrobie, mam duże plany i napewno jak wszystko wykonam to efekt musi być chociaż minimalnie lepszy niz jest teraz, wierze w to i taką mam nadzieje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 15:42, 02 Lip 2006 |
|
jamiałem gaźnik przerobiony wg. strony deniora
na wysokich chodził jak odrzutowiec
ale wolnych za cholerę nie mogłem ustawić
teraz będę próbował to samo ale bez elektrodyszy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Nie 17:36, 02 Lip 2006 |
|
ja miałem tak samo
jechał tylko na wysokich obrotach na niskich tak ja by sie zalewał
stwierdziłem ze to wina pływaka ustawiłem i było troszeczke lepiej ale nadal nie mozna było ustawic wolnych obrotow |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 21:38, 02 Lip 2006 |
|
ale to znaczy że na wolnych gasnął? a dużo palił po takiej przeróbce? no zobaczymy jak to będzie u mnie się sprawować bo też zrobie według tej strony |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Pon 11:45, 03 Lip 2006 |
|
no po prostu nie dało się róno ustawić wolnych
zawsze musiał być podkręcony tak do 1200-1300 niżej się nie dało żeby chodził równo no i wiadomo przez to więcej spijał etylinki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Pon 19:53, 03 Lip 2006 |
|
no i przy bardzo głosnym wydechu sprawiało to problem przy przejezdzaniu obok niebieskich samochodow z białym pasem i napisem jakos tak na P |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Pon 20:32, 03 Lip 2006 |
|
Cytat: |
to ile?
pozatym jeszcze jedno
HNT napisał:
-kanał dolotu dodatkowy do gaznika- zdecydowanie usunąć
chodzi o to co jest nad gaźnikiem a przed kolankiem dolotu? tam chyba nacięcia warto by zrobić nie? |
moze niezbyt wyraznie sie wyraziłem... chodziło mi o kanał dolotu powietrza do puszki filtra z nad wentylatora (taka rurka w obudowie wentylatora) to własnie wyciąć
ja mam taki sposób na lepsze osiagi przy nieduzym spalaniu:
dziura pod filtrem powietrza, sciety w/wym. dolot do puszki (rurka), w miejsce tłumika szmerów- filtr powietrza- jako odprezacz, inaczej dostaje zadurzo powietrza i sie dławi
dysza palwa- 115 lub 120
dysza powietrza- 190, uszczelka nieprzelewka
dysza wolnych- zwykły gaznik bez elektrozaworu- 0,05
dyfuzor- sciety o 5mm z gory, ostre krawedzie, boczne "skrzydełka" dyfuzora- oszlifowane jak skrzydła samolotu
z gory w rozpylaczy dyfuzora- dziurka srednicy 0,5-1mm
przepustnica ze srubkami- oszlifowana na opływowy kształt
najciekawsza jest regulacja
jezdze na zubozonej mieszance, bez szkody dla motoru, (40000km po remoncie)
dysza skladu mieszanki wkrecona bardziej niz w serii (ta w tulejce),
natomiast gorna dysza- wolnych obrotów- powinna byc w serii wkrecona do oporu, ale ja ją wykrecam o 1/4 obrotu- jestbardzo wrazliwy silnik na to- lekkie wykrecenie i rosna lub słabna wolne obroty
efekt? na trasie moge zejsc ponizej 5,5l przy przelotowej 90-100km/h (na skrzynce z bisa)
oczywiscie nie kazdy silnik moze miec ochote na udana współprace z tymi nastawami, duzo zalezy od zestrojenia zaplonu, przerwyna przerywaczu, walka rozrzadu, głowicy (ile jest splanowana) itp
moze komus sie przyda
powodzenia! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Pon 22:11, 03 Lip 2006 |
|
najdziwniejsze jest to że na takim gaźniku jaki miałem i ustawinych wolny na wcale nie wolne w trasie ciągnął mi ok. 5,3 przy 100-120
ale w mieście kicha |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 23:18, 03 Lip 2006 |
|
oj pochwal sie..... ile w mieście??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Wto 7:47, 04 Lip 2006 |
|
no nie wiem bo za dużo nie pojeździłem bo mnie wkurzało to że dajeżdżając do skrzyżowania na luzie musiałem ssanie włączyć żeby nie zdechł |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Wto 13:56, 04 Lip 2006 |
|
Pezróbka gaznika da jakis tam prezyrost ale najlepiej spisuje sie z planowana gł i obróbka kanałow i zawórów a to temu ze taki zestaw lepiej juz obsługuje taki gazniczek i wtedy nie trzeba sie opierac o gaz by to jechało bo wiadomo na seri kazdy butuje i to powoduje wieksze zuzycie
A dobór dysz jest uzalezniony od waszych przeróbek i cisnienia pow na dolocie, jezeli je zwiekszymy , przez dziurki czy wycinanie dna puszek obudowy filtra powietrza to wystapi szybsza odcina i zubozenie mieszanki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bzyq
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew
|
Wysłany:
Wto 17:07, 04 Lip 2006 |
|
ejj filtr jest klepszy czy rurka ? :>
vote ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 17:23, 04 Lip 2006 |
|
Filtr jest po to zeby wywalac powietrze ktorego jest niby za duzo, rurka jest po to aby ''nadmiar''powietrza nigdzie nie uciekal tylko wszystko walilo do gaznika, ja mialem filter, potem rurke, a teraz strumienice i wg mnie w tej kolejnosci jest od najgorszego do najlepszego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 19:19, 08 Lip 2006 |
|
przyciołem tą rurke w gaźniku o jakieś 5mm i nie wiem co by jeszcze zrobić, zastanawiam się. dysza paliwa to taka rurka podłużna a powietrza to taka tylko jakby nakrętka tak?? i znajdują się w środku gażnika mniej więcej nie? tzn. jak się odkręci górną blaszke to mniej więcej w środku gaźniczka są takie dwa z możliwością wykręcenia śrubokrętem prawda? jakie seryjnie są ich średnice i jeśli chciałbym zastosować paliwo 117 i powietrze 190 to gdzie takie dysze mogę dostać? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|