Autor |
Wiadomość |
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Sob 21:07, 08 Lip 2006 |
|
dysze powietrza zgadłes
ale dysza paliwa jest w komorze pływakowej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 21:59, 08 Lip 2006 |
|
no czyli w sumie są 3 dysze tak? 2 powietrza i jedna paliwa? czyli ta mała dyszka paliwa jest w komorze pływaka i wygląda jak nakrętka odkręcana przez śrubokręt tak? tzn, nie wygląda jak nakrętka ale tego typu ma wielkości tak? a skąd wziąść dysze paliwa 117? a dysze powietrza na 190 to którą mam wymienić jeśli są dwie? i skąd je wziąść? w motoryzacyjnym dostane takie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Sob 22:12, 08 Lip 2006 |
|
wypoleruj gardziel przede wszystkim
możesz jeszcze zaostrzyć górę skrzydełek po bokach dyfuzora i to okrągłe w przykrywie którędy powiterze wpada |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 22:36, 08 Lip 2006 |
|
gardziel to jest ta rurka w środku gaźnika prawda?
a dyfuzor? bo ciągle nie wiem. za ciemny jestem
dobra już wiem dyfuzor to jest ta rurka a gardziel? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Sob 22:39, 08 Lip 2006 |
|
nie
gardziel to jest ta dziura na wylot ;p
a dyfuzor to ta rurka w tej dziurze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 22:41, 08 Lip 2006 |
|
aaaaa kapuje i gardziel trzeba wypolerować żeby nie było tych wybrzuszeń? żeby była płaska? a czym najlepiej to zrobić? pozatym zaklejaliście w uszczelce te dwie dziurki? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Sob 22:42, 08 Lip 2006 |
|
nie żeby była płaska,
tylko żeby była gładka
a dziurki super glutem podobno da radę zakleić |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m.c.2 dnia Sob 23:07, 08 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 22:46, 08 Lip 2006 |
|
tylko żeby była gładka? a czym to najlepiej przeszlifować? papierem ściernym? 600 wodnym? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Sob 23:00, 08 Lip 2006 |
|
na początek wodnym 200 i na koniec wodnym 600 - 800. I gitara bedzie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 23:12, 08 Lip 2006 |
|
dobra dzięki wszystkim mam nadzieje że gaźniczek mi będzie się dobrze sprawował po tych przeróbkach i że w miare mało palił będzie a moc się zwiększy choć troszke. ciągle tylko nie wiem skąd wziąść większe dysze paliwa i powietrza??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Sob 23:17, 08 Lip 2006 |
|
no jak dasz większe dysze to raczej będzie więcej palił |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 23:22, 08 Lip 2006 |
|
kurde na to nie wpadłem...
a skąd je mam wziąść???
ile zwiększy się spalanie na dyszach paliwo 117 i powietrze 190? tak czysto teoretycznie i na oko |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
panek
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Nie 0:22, 09 Lip 2006 |
|
Djeight napisał: |
Więc tłumaczę skąd się wzieło to 20 sekund do 100km/h , turbinka przerobiona do eleganta posiadała dyszę u podstawie która połączona wężykiem z czujnikiem od zapłonu ,zapłon reguluje się zależnie od ciśnienia w kolektorze ssącym a raczej podciśnienia , czujnik jest orginalnie zasysany przez dyszę o średnicy 0,2 mm , natomiast w moim przypadku dysza miała średnicę 2mm , czujnik ciśnienia od zapłonu praktycznie cały czas ustawiony w pozycji jakbym jechał z dużymi obrotami silnika i właśnie dlatego maluch miał większe kopyto na dole obrotów co pozwalało na taki rozpęd,
Cos za coś ale maluch palił 11litrów w zimie dochodziło do 13 l w mieście
Więcej modyfikacji nie było poza podstawowymi regulacjami gażnika , zaworów itp |
Totalne głupoty
Wogóle nie znasz dzialania nanoplexa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 8:22, 09 Lip 2006 |
|
Dlaczego niektórym osobą zalewa gaźniczki po takich przeróbkach i nie da rady ustawić wolnych obrotów? i gdzie mogę dostać te dysze???? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 23:29, 09 Lip 2006 |
|
gdzie mogę dostać dysze paliwa i powietrza do gaźniczka do maluszka?????????? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|