Autor |
Wiadomość |
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 20:13, 01 Sie 2006 |
|
m.c.2 napisał: |
odparowniki są tak samo dostępne jak turbinki kowalskiego :/ |
i tu masz racje, dziś przekonałem sie na własnej skórze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Śro 9:09, 02 Sie 2006 |
|
Seryjnie w gaźniku są dysze pow. 190 więc zostaw je i załóż dyszę paliwa 120... poczujesz ze silnik stanie się żwawszy i lepiej będzie pracował na wysokich obrotach... taki przynajmniej są moje odczucia. Spalani przy ostrej jeździe miejskiej nie powinno przekroczyć 7l. u mnie na wałku 385 pali średnio 6,5 l |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 10:20, 02 Sie 2006 |
|
wielkie dzięki za wszystkie rady, narazie czekam na rurke emulsyjna F74 bo dysza paliwa 120 juz u mnie czeka Rurke powinienem dostać na dniach i potem wkrece to do gaźniczka i zobaczymy jak to bedzie sie sprawowac ale jedno mnie ciągle zastanawia, bo dysza paliwa tą którą mam zmienić na 120 znajduje się w tej komorze pływaka na dole prawda? tylko za co ona jest odpowiedzialna? za podanie paliwa jak wciśnie się pedał gazu, czy za ciągłe podawanie paliwa? bo zastanawia mnie jak autko będzie się sprawować na wolnych obrotach? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 22:00, 02 Sie 2006 |
|
Na wolne obroty to nie będzie miało wpływu, za wolne odpowiada dysza wolnych obrotów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 14:26, 03 Sie 2006 |
|
no to za co jest odpowiedzialna dysza paliwa? za to jak się depnie na pedał to wtedy ona poda paliwo? a dysza wolnych obrotów to która to jest? zwiększał ktoś dysze wolnych obrotów? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Czw 15:30, 03 Sie 2006 |
|
tam nie musisz nic zmieniać bardziejją wykręcasz i podaje więcej powietrza
to ta na dole gaźnika koło cięgna przepustnicy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 17:54, 03 Sie 2006 |
|
a no przecież głupie pytanie hehehe jakoś nie kumaty dzisiaj jestem heheh sorki za głupi post ale gafa dobra temat z dyszą wolnych obrotów można zamknąć hehehe
jeszcze chciałbym znać działanie dyszy paliwa, konkretnie czy ona podaje paliwo cały czas czy tylko po naciśnięciu pedału gazu?
i jak działa rurka emulsyjna F74, kiedy podaje paliwo? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 21:55, 04 Sie 2006 |
|
I tak powstają mity Na dole to jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów, Dysza jest trochę wyżej. A poza tym czy to tak trudno sięgnąć po książke i troche poczytać, jak dobra książka to nawet rysunki będą. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pią 22:30, 04 Sie 2006 |
|
no to teraz mam namieszane w głowie
a wymieniał ktoś dysze wolnych obrotów? ma to sens? ile ma seryjna dysza wolnych obrotów? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 12:38, 06 Sie 2006 |
|
Nie kominuj.
Na początek zrób dolot i gaźnik według sprawdzonych patentów.
Dolot z lewej kratki, otwory pod filtrem, warto jest uszczelnić wszystkie obudowy, w gaźniku dysza paliwa 117 rurka może być F74. I poczytaj troche a nie najpierw zadajesz głupie pytania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 22:05, 06 Sie 2006 |
|
dyszę paliwa podłoże 120 i rurke F74 a dolot i gaźnik mam już zrobione (oprócz dyszy i rurki, które na dniach dostane i montuje i to koniec przeróbek w gaźniku) a pytam bo gdzie indziej nie znajduje odpowiedzi na męczące mnie pytania i pytam was |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Pon 0:12, 07 Sie 2006 |
|
no racja zapomniałem bo mam elektrozawór
jedna śróbka mniej do kręcenia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 12:20, 07 Sie 2006 |
|
Ja ostatnio zrobiłem paliwko 125,powietrze seria 190 i szczelinówka.
Wczesniej miałem taki wynalazek jak rurka emulsyjna F8.Nie polecam silnik ma muła na wolnych i słabo sie wkreca na obroty.
Po tym jak zmieniłem w gazniczku paliwko i emulsje (dyfuzor też zmieniony już był) silnik zupełnie inaczej zaczął chodzic po otwarciu przepustnicy.
Na lepsze mu to wyszło |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 19:25, 07 Sie 2006 |
|
bartobbb napisał: |
dyszę paliwa podłoże 120 i rurke F74 a dolot i gaźnik mam już zrobione (oprócz dyszy i rurki, które na dniach dostane i montuje i to koniec przeróbek w gaźniku) a pytam bo gdzie indziej nie znajduje odpowiedzi na męczące mnie pytania i pytam was |
Chodzi o to, że zadajesz pytania na które już wiele razy padały odpowiedzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rudi88
Future Member
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszawa
|
Wysłany:
Wto 16:04, 08 Sie 2006 |
|
Demon126p napisał: |
Wczesniej miałem taki wynalazek jak rurka emulsyjna F8.Nie polecam silnik ma muła na wolnych i słabo sie wkreca na obroty.
|
no zalezy jak u kogo, ja mam emulsje f8, paliwko 125, powietrze 190 i bardzo piekie smiga. fakt ze na niskich obrotach tylko sie toczy ale dzieki temu mozna spalanko ograniczyc troszke. za to od 2500 do 5000 juz chodzi jak szlifiereczka choc spalanko w miescie wychodzi 7,5 literka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|