Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
DJ_TURN




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/6
Skąd: Knurów

PostWysłany: Śro 23:43, 28 Cze 2006

nie wiem nie mam pomyslu zobacz luz na walku od zaplonu [dobrze mowie ze to walek ???]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hobbit_666




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Sob 23:51, 01 Lip 2006

sprawdzilem dzisiaj kompresje. 3,5 Sad Juz zalozylem silnik nowy - stary Smile Ze szrotu. Na nim kompresja jest na jednym garze 8 a na drugim 5. Oplaca sie wziasc ten silnik? Pociagne na nim chociaz z rok? Czy oplaca mi sie wyremontowac stary silnik w miedzy czasie - ile kosztuje kapitalka - czesci, bo robocizna bedzie moja??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DJ_TURN




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/6
Skąd: Knurów

PostWysłany: Sob 23:55, 01 Lip 2006

zestaw naprawczy czyli cylindry tloki i pierscienie plus uszczelki pod cylindry i pod gliwce zemiscisz sie w 150zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hobbit_666




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 0:00, 02 Lip 2006

Hmmmm czyli to nie jest jakis strasznie duzy koszt. Bede sie musial nad tym zastanowic - jezdzic na tym silniku a w wolnych chwilach remontowac stary Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DJ_TURN




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/6
Skąd: Knurów

PostWysłany: Nie 0:01, 02 Lip 2006

ja bym tego nie remontowal tylko bym to wywalil na zlom

nieoplaca sie remontowac 650

jakbys mial 600 to owszem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hobbit_666




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 0:02, 02 Lip 2006

Ele remontujac mozna zawsze dokonac malego tuningu, plan glowicy itd. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DJ_TURN




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/6
Skąd: Knurów

PostWysłany: Nie 0:04, 02 Lip 2006

kup tamten silnik a dlugo na nim posmigasz chociaz dziwne ze jest pieronska roznica w kompresji miedzy garami

wymien w tym silniku nowym co kupujesz pierscionki na nowe a powinno sie wyrownac Wink

stary wywal na zlom


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kron
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 10:03, 04 Lip 2006

sprawdz sobie bezpiecznik od elektrodyszy ja tak mialem przynajmniej lub powymieniaj uszczelki pod gaznikiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin