Autor |
Wiadomość |
M.a.x.X.
Klubowicz Moderator
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 23:02, 26 Cze 2006 |
|
Układ napędowy (silnik, skrzynia, ...)
Autor:
Poprawki:
brak
Układ jezdny (zawieszenie, opony, ...)
Autor: --scandaL--
Poprawki: Moch & M.a.x.X.
Resor sklepany na [zmiana] (2-16cm, płasko)
Resor dodane jedno pióro
Resor odwrócone pióro
Splanowane podkładki pod resor o [zmiana] (2-11mm)\
Podkładki pod resor aluminiowe (seryjnie krótsze, RaceTech)
Skrócone gumowe odbojniki
Pospawane mocowania wahaczy
Amortyzatory przednie [zmienna] (Bilstein, Krosno, Monroe, Koni, KYB, utwardzane przednie seria, seryjne tylnie)
Amortyzatory tylne [zmienna] (Bilstein, Krosno, Monroe, Koni, KYB, utwardzane przednie seria)
Sprężyny przycięte o [zmiana] (3/4, 1, 1.5, 2) zwoj(u/e)
Sprężyny hartowane
Sprężyny od [zmiana] (Poloneza Truck)
Sprężyny seryjne, ściśnięte na gorąco
Odbojniki przycięte o [zmiana] (1, 2) bulw(ę/y)
Gumy usztywniające po [zmiana]szt. (1, 2) na stronę
Halt pasy
Szybki układ kierowniczy
Hamulce tarczowe od [zmiana] (DF’a, Poloneza, CC, SC, Uno)
Zaadoptowana maglownica (listwowy ukł. kierowniczy)
Szpilki zamiast śrub
Dystanse
Felgi [zmienna] 12’, poszerzane (przednie, tylne)
Felgi [zmienna] 13’ [zmiana] na [zmiana] (przednie, tylne), (BMW Rekin, CC, SC, Uno, ATS, RSL, Opel Kadet, Speedline typ Renault-5GTX), (4’ , 4.5’ , 5’ , 5.5’ , 6’ , 7’ , 8’ , 9’)
Nakrętki/śruby pływające
Opony przednie [zmiana] (135/80R12, 135/70R12, 145/70/R12, 145/80/R12, 155/70/R12, 170/70/R12, 245/40/R12, 135/70R13, 145/70R13, 155/65R13, 155/70R13, 165/55R13, 165/65R13, 165/70R13, 175/50R13, 195/45R13)
Opony tylnie [zmiana] (135/80R12, 135/70R12, 145/70/R12, 145/80/R12, 155/70/R12, 170/70/R12, 245/40/R12, 135/70R13, 145/70R13, 155/65R13, 155/70R13, 165/55R13, 165/65R13, 165/70R13, 175/50R13, 195/45R13)
Wnętrze
Autor: JacQ
Poprawki: M.a.x.X. & --scandaL--
Zegary z białą tarczą
Zegary z podświetleniem diodowym
Zegary z wbudowanym obrotomierzem
Zegary od [zmienna] (kapliczka do 130km/h, EL, CC, CCS, innego auta)
Dodatkowe wskaźniki [zmienna] (woltomierz diodowy/analogowy, amperomierz, temperatury oleju, obrotomierz diodowy/analogowy, wakuometr, inne)
Kierownica [zmienna] (Monte Carlo dwuramienna, Monte Carlo trzyramienna, inna + naba)
Fotele kubełkowe [zmienna] (BiMarco B, BiMarco C, Sparco)
Fotele [zmienna] (lotnicze, z EL, z innego auta)
Klatka bezpieczeństwa
Hydrauliczny hamulec ręczny
Pasy szelkowe [zmienna] (2wu punktowe, 3y punktowe)
Brak wygłuszeń
Brak wykładzin, tapicerki
Nakładki na pedały
Nakładka na drążek zmiany biegów + inny mieszek
Skrócony drążek zmiany biegów
Tapicerka/podsufitka [zmienna] (beżowa, zielona, czerwona, inna tapicerka/podsufitka/boczki, skóra)
Schowek zamykany na kluczyk
Dodatkowe podłokietniki
Dywaniki z blachy ryflowanej
Elektryczne szyby
Centralny zamek
Neony, stroboskopy, itp.
Radioodtwarzacz [zmienna] (Kaseta, CD, mp3, DVD, z monitorem LCD, napęd CD z komputera)
Audio [zmienna] (Głośniki w drzwiach, głośnik w półce z przodu, dodatkowa półka na głośnik dla kierowcy, tweetery, głośniki na tylnej półce, wzmacniacz, kondensator, subwoofer, zabudowa audio zamiast tylnej kanapy)
Nadwozie
Autor: Kjub
Poprawki: M.a.x.X.
Badlook
Klapa otwierana w drugą strone
Jedna przednia wycieraczka
Spryskiwacze podpięte pod wycieraczki
Wlot powietrza na przednim pasie (SWAP)
Wlot na masce
Kierunkowskazy przeniesione na przedni zderzak
Kierunkowskazy przednie zapozyczone z [zmienna] (SC, golf, EL, Polonez, innego auta)
Przednie światła zapożyczone z innego auta
Halogeny na/pod zderzaku/zderzakiem
Zderzak przedni połączony z nadwoziem (brak widocznego miejsca łączenia)
Wlot powietrza (skrzela) na przednim błotniku
Boczne kierunkowstazy z innego auta (np. SC, Polonez)
Brak bocznych kierunkowskazów
Pasek na przedniej szybie
Lusterka z innego auta
Szyby z ELa (dotyczy FLa i ST)
Brak klamek
Klamki od innego auta (np. UNO, Audi)
Brak przetłoczeń na boku pojazdu
Motocyklowy wlew paliwa
Dodatkowe wloty w tylnym błotniku (pomiędzy kołem a drzwiami (Swap))
Przyciemnione szyby
Przerobiony/zlikwidowany serynjny wlot powietrza na tylnym błotniku
Nakładki na progi
Tylna klapa zrobiona na płasko
Wycięte co drugie żebro w klapie
Odelżona tylna klapa
Tylna klapa Bambino
Elementy nadowzia wykonane z lekkich materiałów
Wsteczny i przeciwmgielny wkomponowane w tylna klapę
Wsteczny i przeciwmgielny wkomponowane w tylne światła
Lotka na klapie tylnej
Lotka na dachu
Światła tylne zapożyczone z innego auta
Połączenie obudowy kloszy z nadwoziem
Klosze seryjne [zmienna] (białe, biało-czerwone)
Dokładka pod przedni zderzak
Przerobiony tylny zderzak
Dokładka pod tylni zderzak
Rejestracja na/w zderzaku
Rejestracja pod zderzakiem
Zderzaki chromowane
Brak zderzaków
Zmieniona końcówka tłumika
Sportowe chlapacze
Naklejki firmowe (Mobil itd.)
Brak rynienek bachowych
--------------------------------------------
Jakieś sugestie? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez M.a.x.X. dnia Pon 10:27, 21 Maj 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Śro 0:18, 28 Cze 2006 |
|
silnik
- poprawienie wszelkich niedoróbek fabrycznych (usunięcie nadlewów)
- obniżona głowica (1 - 7 mm)
- miedziana uszczelka pod głowice
- wypolerowane/zgrane kanały (dolotowe/wylotowe)
- skrócone laski popuchaczy
- skrócone osłonylasek popychaczy
- odelżona i wypolerowana klawiatura
- frezy na zawory w tłokach
- dodatkowy pierscień olejowy
- odchudzone tłoki
- tłoki od garbusa, DF'a, cc700, bisa
- cylndry większej średnicy (rozwiercone na czwarty szlif, garbus, cc700)
- odelrzone/wywarzone korby
- wypolerowane korby
- wywarzony wał,
- wał od bisa,
- wał o większym skoku,
- lekkie koło zamachowe (od eleganta / stoczone/wyważone)
- głowica włoska bambino (kwadratowa)
- głowica od fiata pandy
- większe zawory,
- zawory od diesla,
- sportowy wałek (np 114, 385, 555, ireco4)
- dwa gaźniki seryjne
- gaźnik od fiata pandy, syreny, jawy. suzuki gsxr ogólnie pole do popisu
- poprawiony dolot (wycięte dno puszki, filtr stożkowy)
- dolot z lewej kratki
- strumiennica dolotowa
- turbinka kowalskiego
- podwyższenie gaźnika (dodatkowe podstawki)
- założenie innych dysz w gaźniku,
- modyfikacja dyfuzora,
- zwiększenie średnucy gardzieli
- zastosowanie zawirowywaczaq powietrza,
- wypolerowanie komory spalania,
- podebranie materiału koło zaworu ssacego
- odelzenie ciężarków w aparacie zapłonowym,
- zastosowanie elektronicznego modułu zapłonowego (elegant, sportowy z regulacją kąta wyprzedzenia z kabiny
- zastosowanie wydechu o mniejszych oporach (tekla, wupex, samoróbka- pustak, strumiennica wydechowa)
- montaz chłodnicy oleju
- montaz większej miski olejowej
- większe koło pasowe alternatora,
- odłączane wzbudzenie alternatora
- Wymontowanie alternatora/rozrusznika
- stosowanie lepszych olejów (głównie półsyntetycznych)
- sportowe świece (brisk, champion, ngk)
- zdjęcie oblachowaia silnika od strony termostatu/ wycięcie ścianki-części oblachowania
-
daje jakąś baze, teraz można do tego dopisać jeszcze duuużo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MateuszC
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 10:58, 09 Wrz 2006 |
|
- odłączane wzbudzenie alternatora
co to znaczy?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|