bassman
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 14:58, 16 Kwi 2006 |
|
Polacz w szereg amperomirz i zobacz, jak masz wszystko wylaczone, jaka wartosc wskazuje, jak bedzie cos wskazywac to poprostu masz cos zre prad.
7h to dosc dlugo jak na akku maluchowskie czyli odbiornik nie powinien pobierac wiecej jak 3,5 A. Dalej wlaczaj w szereg amperomierz do odbiornikow w puszcze bezpiecznikowej, wyjmuj bezpiecznik i zamias nich podlaczaj amperomierz, jak cos wskaze to bedziesz mial obwod ktory zre prad. Dalej jedziesz po obwodzie wlaczasz przed odbiornikami kolejno amperomierz i badasz, sparawa prosta ale czasochlonna.
I najwazniejsze dobrze by bylo miec amperomierz przynajmniej do 10A (zwykly marketowy multimetr) ale i to moze nie starczyc jak wlaczysz jakis odbiornik - chocby kierunkowskazy, dlatego mierz wszystko na wylaczonej stacyjce.
Jesli miernik nic nie wskaze to ja bym se wzial za alternator - moze miec slabe ladowanie i po 7h uzytkowania auta akku sie rozladowywuje bo nie ma co go dobrze ladowac.
Zrob jak mowie i napisz co jest a bedziemy kombinowac dalej.
Pozdro 650. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|