Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
maciekdj




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 12:08, 30 Maj 2006

Jak w temacie poszlo WD40 i podobne srodki, specjalnie przerabialem klucz zeby z niego ciasna 8 oczkowa zrobic i nie chce puscic. Obawiam sie ze wymienie razem z cylinderkami itp.

Jak macie jakies patenty na odkrecenie tego to piszcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 13:52, 30 Maj 2006

Ja próbowałem żabką(dużą).
A najlepszym sposobem jest wymiana razem z cylinderkami,bo ten cholerny płyn zle działa na gwinty i nie można tego odkrecic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qulek
Klubowy Komik i Mod



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 15:16, 30 Maj 2006

Najszybciej bedzie wymienic całe cylinderki jak nie chce pusicic Smile i tak urwiesz i tak wiec po co sie denerwowac Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wojti
Klubowicz



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 16:32, 30 Maj 2006

a dokladnie powinno sie wymienic caly przewod metalowy co sie konczy w gumowym:P jest najlepiej i najszybciej i sie nie meczysz wogole z odkrecaniem Razz zreszta ciezko z reguly jest go odkrecic...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 20:00, 30 Maj 2006

Nie ma co za bardzo fisiować z tymi cylinderkami, bo będzie trzeba odkręcić przewód, który też może sie nie ruszyć, potem następny i następny.
Najlepiej mieć do tego klucz ośmio ścienny oczkowy (dobrze mówie, tyle scianek ma nakrętka? ) Lub małą żabką i od razu spisać odpowietrznik na straty nowy kosztuje jakieś grosze. Trzeba starannie złapać kluczem i odręcać z wyczuciem, sprawdzając czy przypadkiem sie odpowietrznik nie obrabia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qulek
Klubowy Komik i Mod



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 21:06, 30 Maj 2006

Do tego dobry klucz do przewodów hamulcowych.. taki specjalnie wyciety .... jak ktos czesto robi to sie przydaje..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciekdj




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 22:39, 30 Maj 2006

dzieki za wszelkie info Cool
pewnie wymienie razem z cylinderkami (mam jeszcze kilka kompletow Smile
jak bedzie cos nie tak to bede pisal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kris26
Klubowicz



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa

PostWysłany: Śro 22:25, 31 Maj 2006

najlepiej uderzyć od czoła w te odpowietrzniki kilka razy, powinno pomóc, niestety odpowietrzniki będą do wymiany, ale cylinderki da się uratować


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HNT




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze

PostWysłany: Pią 1:50, 09 Cze 2006

ja mam jedną zasadę - NIGDY!!!!
nie zabieram się nawet za odkręcanie odpowietrznika jeśli nie mam kluczyka nasadowego 6-kontnego- inaczej - kapa Razz
jeśli i to zawiedzie, można spróbować francuzem, podpiłowując lekko z dwóch str. odpowietrznik, zeby kluczem było za co złapać...

żeby uratować cylinderek, mozna spróbować odkręcić przewód , jeśli też klucz objeżdża, to trza kupić nowy przewód miedziany, morsem i blaszką ścisnąć przewód elastyczny( żeby płyn nie ciekł) odciąć przewód tuż przy gwintach - na cylinderku i na przewodzie gumowym, a reszte przewodu odkrecic nasadką.
potem odkręcić cyliderek i na imadło z nim- odpowietrznik w imadło i próbujemy odkrecać- jak sie nie uda, to montujemy nowy cylinderek i przewód miedziany, odpinamy kapsel z blaszki i morsa i odpowietrzamy...
powyższy sposób jest najpewniejszy, na przyszłośc można nowy przewód i odpowietrznik obsmarować smarem- zaizoluje go troche przed korozją


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin