Autor |
Wiadomość |
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Pią 22:54, 16 Cze 2006 |
|
ludzie zle mu nieradzcie!!!! Kjub podpiluj szpilki te co sa w pod gaznikiem i tyle koniec tematu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 22:55, 16 Cze 2006 |
|
Żeby były na równo z nakrętkami? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Pią 22:58, 16 Cze 2006 |
|
Podpiluj tam by podstawka wchodzila z luzem i to zaluz tzn sama podstawke moze trzeba spilowac milimetr alb dwa milimetry , ja radze tak ze spiluj najpierw okoli milimetra przyluz podstawke zobacz czy niekolysze sie jesli tak to znowu liznij szpilki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
musel
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 23:33, 16 Cze 2006 |
|
a ja mam inne pytanie bo tez skaldam silniczek i mam maly wielki problem ,mianowicie sruby do docisku wszystkie mi szczelają orginalne strzelily (tzn niektore ) kupilem 8,8 tez szczelily kupilem 10,9 to samo
wiem moze za mocno dokrecam ale docik musi byc doj........ a jak skrecalem juz wczesniej u innych do niebylo z tym problemu ,musze upolowac 12 ,alboc so ma z du.......... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pią 23:36, 16 Cze 2006 |
|
nie zawsze czsem wymaga to urzycia jakiejśc większej siły |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Pią 23:40, 16 Cze 2006 |
|
musel dokrecaj z wyczuciem to nic nie strzeli |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pią 23:59, 16 Cze 2006 |
|
w sumie możesz i piłować szpilki, mi się nigdy nie chciało, a podstawek mam na zapas więc robiłem dodstkową |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 0:07, 17 Cze 2006 |
|
A ja odpaliłem - i to po ciemku dzięki unikalnemu słuchowi (zapłon na słuch ustawiłem i odpalił za pierwszym razem)
Jutro w sumie dziś podreguluje się wszystko i mysle ze bedzie git |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 9:40, 17 Cze 2006 |
|
I dalej nic! Reanimacja z Crispim nie pomogła Szlifowanie szpilek też nie pomogło! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 10:02, 17 Cze 2006 |
|
To prawda poza tym na koneic padł akumulatorek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Sob 10:49, 17 Cze 2006 |
|
Napisz co konkretnie bylo robione podczas remontu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 11:04, 17 Cze 2006 |
|
Wymiana panewek głównych i korbowodowych, szklanki nowe, wałek, łańcuch rozrządu, głowica -2,5mm na miedzi, pierścienie na tłokach.
Kordowody i panewki na nich założyłem numerami do wałka, rorząd ustawiony na znaki, panewek głównych nie mozna inaczej założyć, podobnie wałka rorządu bo pasuje tylko w jedno miejsce na rozrządzie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Sob 18:38, 17 Cze 2006 |
|
Ja bym stawiał na zapłon, tzn, najpierw zapytam czy przy zakładaniu rozrządu wyciągałeś koła zębate z łańcucha?
po 2 zapłon trzeba ustawić najlepiej na żarówke, ale najpierw przerwe na przerywaczu- 0,50mm
aha żarówka powinna sie zapalac w momencie ustawienia sie punktów koła pasowego i korpusu silnika na najwyzszym (dziesiatym) punkcie a nie gasnąć
powodzenia! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 21:01, 17 Cze 2006 |
|
No wyciągałem koło zębate z łańcucha A nie można tak? teraz to już nie poprobuje bo prądu ni ma |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Sob 21:22, 17 Cze 2006 |
|
ja kiedyś też wyciągnąłem- po założeniu punkty sie niby spotkały, ale dopiero po 2 rozkrecaniu (jak mi zapalic nie chciał ) zauważyłem że punktyna kołach schodza sie troche nizej, niż powinny...
niekoniecznie zle to poskładałes, ale wazne zeby w linii prostej były 2 punkty na kołach zęb. i 2 osie tych kół- ja bym sprawdził jeszcze raz
wszystkie 4 musza przebiegac w jednej linii mniej wiecej- linijka lub czyms prostym sprawdz
a potem- zapłon |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HNT dnia Sob 21:59, 17 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|