Autor |
Wiadomość |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 13:09, 19 Cze 2006 |
|
Właśnie rozebrałem rorząd. Koła zębate są ustawione na znaki w prostej linii, także nie mam pojęcia co jest. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Pon 14:30, 19 Cze 2006 |
|
-musza byc w prostej linii znaki z osiami kół zebatych (mniej wiecej)
-jesli to zrobisz to przeczysc styki przerywacza i ustaw przerwe na 0,5
-a potem zapłon na 10 stopien za pomoca zarowki
-WAZNE!!- zarówka przy mijaniu sie znakow z koła pasowego (krecac w prawo) powinna sie zapalac- nie gasnąć!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 19:06, 19 Cze 2006 |
|
Wszystko zrobione i nic! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 22:14, 19 Cze 2006 |
|
Ja już niemam pomysłu zeby Ci doradzić Przykro mi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 23:41, 19 Cze 2006 |
|
Najlepsze jest to, że robiłem to z książką!
1. Panewek głównych nie da rady inaczej założyć
2. Panewki korbowodowe jak i same korby są zwrócone numerami do wałka rozrządu.
3. Pierścnienie na tłokach są założone tak jak były stare założone,
4. Wałka nie da rady źle założyć na koło zębate bo po prostu inaczej nie pasuje.
5. Gdy tłoki są max w górze koła zębate są ustawione na znaki idealnie
6. Przerwa na aparacie 0,5 zapłon na 10' i nic.
7. Gaźnik na bank jest dobry bo niedługo wcześniej robiłem go zgodnie ze stroną deniora.
8. Paliwo musi dostawać bo pąpka pompuje.
Dziś 2 razy tak strzelił z tłumika, że przez chwile nic nie słyszałem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 23:47, 19 Cze 2006 |
|
jak dla mnie to masz opóźniony zapłon tak jak było u mnie i już Ci pisałem jak ja zrobiłem to u siebie , a czemu nie działa to u ciebie to nie wiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 23:55, 19 Cze 2006 |
|
Jak dla mnie teraz to mysle ze skoro strzelił z tłumika to sprawa z zapłonem będzie teraz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 23:57, 19 Cze 2006 |
|
Jacek dziś kręcił rozruchem a ja powoli aparatem i nie zaskoczył!
Już nie mam sił ani chęci, zeby cokolwiek przy nim robić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 0:10, 20 Cze 2006 |
|
Zmień wałek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Wto 7:48, 20 Cze 2006 |
|
A jaki walek zalozyles ??? Seryjny czy Sport jakis bo jeskli sport to praktycznie kazdy trzba przefazowac i tu moze byc wina nieodpalenia bo gdy nawet kola sa ustawione dobrze to to walek powinien byc w innej pozycji 8 stopni w ta czy tamta... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 10:51, 20 Cze 2006 |
|
a moze masz zapłon z rozdzielaczem?? bo to wtedy inna bajka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 13:21, 20 Cze 2006 |
|
Juz dziala
I tym razem pomocy udzielił Krzysiek za co jestem niezmiernie wdzięczny Wina leżała po stronie głowicy! Zbyt słabo ją przykręciłem i nie trzymał ciśnienia! Teraz już działa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Wto 14:04, 20 Cze 2006 |
|
boze kjub az wstyd !!! no co jak co ale zeby glowicy niedokrecic.....echhhhh |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 14:09, 20 Cze 2006 |
|
Właśnie problem w tym, że ją dokręcałem i to mocno Ale widać już zmęczony byłem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 18:11, 20 Cze 2006 |
|
OJ Kuba Kuba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|