Autor |
Wiadomość |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 18:22, 16 Cze 2006 |
|
Mam problem. Zrobiłem mały remont (pierscienie, panewki, walek, rozrzad) wszystko złożyłem jak było i teraz nie chce mi odpalić. Kręci kręci i nic nie chce załapać Zapłon ustawiony, gaźnik nie był ruszany więc powinno być ok, iskra na swiecach jest. Macie jakieś pomysły? Może to być przez źle ustawione zawory? Bo nie wiem czy dobrze ustawiłem bo pierwszy raz je ustawiałem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 19:28, 16 Cze 2006 |
|
Trzeba dwie osoby i dużo prądu. Jedna osoba kręci, a druga kręci aparatem i powienien odpalić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 19:29, 16 Cze 2006 |
|
Przestawienie zapłonu o 180" nie pomoglo podobnie jak Twoja hipoteza JacQ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
musel
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 20:39, 16 Cze 2006 |
|
a paliwko dostaje ??????? moze nie zalozyles bolca od walka rozrzadu do pompki paliwa ????????? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 20:56, 16 Cze 2006 |
|
Kjub nie martw się ja mam ten sam problem
Tylko ja jedyne co zrobiłem to obniżyłem głowice 2,5 mm - uszczelka jest standardowa
Paliwo dostaje bo dwa razy strzelił ostro z tłumika a co najlepsze jak wykręcam swiece są suche |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pią 21:39, 16 Cze 2006 |
|
Przyczyna przeważnie tkwi w jednej z dwóch rzeczy, albo ustawiamy źle zapłon, np zamiast platynki rozwierać się na znakach to one się stykają. Lub jak już ktoś wspomniał popychacz od pompki palivka, wydaje nam się że wszystko jest jak było a jeśli uszczelniamy silniczek dajemy nowe uszczelki pod pompkę i okazuje się że ona przestaje tłoczyć palivko, bo jest za mocno odsadzona. Tak samo jest jak zmieniamy wałek może on mieć inną krzywkę od pompki i nie tłoczy. Odepnij wężyk i sprawdź czy pompka działa
a tak wogóle to co wszystkich wzieło na remonty?? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kris26 dnia Pią 21:44, 16 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Pią 21:41, 16 Cze 2006 |
|
Pozatym chyba uszczeli do pompki wysteopują w paru grubościach.. moze tu pokombinuj!! Aaa panowie zaglądnijcie do mnie do tematu potzrebuje pomocy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 22:02, 16 Cze 2006 |
|
Paliwo podaje bo jak zdjąłem wężyk to paliwo leciało. Strzela też przy odpalaniu także nie wiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Pią 22:29, 16 Cze 2006 |
|
dokrec gaznik i ustaw zaplon i jak wlozyles tloki bo one nie sa symetryczne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pią 22:45, 16 Cze 2006 |
|
trzeci powód dlaczego po przeróbce nie odpala, obniżałeś głowice i przykręciłeś gaźnik nie stosując zadnej dodatkowej podstawki, przez co ta która jest opiera się o szpilki które teraz za dużo wystają i nie masz mieszanki takiej jak powinna być |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kris26 dnia Pią 22:49, 16 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 22:47, 16 Cze 2006 |
|
To w takim razie z czego zrobic podstawe gaźnika? Z drugiej podstawki? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Pią 22:48, 16 Cze 2006 |
|
Może z turbinki kowalskiego ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mariusz126p
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: GLOSKOW
|
Wysłany:
Pią 22:51, 16 Cze 2006 |
|
Dokladnie o to michodzi podstawka jest w gorze podpiluj szpilki te co sa " w podstawce" pod gaznikiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pią 22:52, 16 Cze 2006 |
|
jarobie z drugiej podstawki, ale muszisz zastosować również dłuższe szpilki, możesz przewiercić dzióry w tej podstawce która bedzie u dołu, lub zeszlifować ją powiedzmy na 5mm. Najlepiej odrazu rozpiłować otwór i wstawić tam jakąś tulejke żeby palivko nie miało oporów |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 22:54, 16 Cze 2006 |
|
To w takim razie na spota nie dotre maluszkiem bo jutro mnie nie ma a sklep dopiero w pon będzie czynny.
A szpilki to będzie mozna wykręcić bez problemu jak się skontruje? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|