Autor |
Wiadomość |
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 19:52, 08 Wrz 2006 |
|
Otóż sytuacja wygląda tak: założyłem nowe felgi na tył (5,5cala i opony 155/65) i z jednej strony koło ładnie chowa się w nadkole (jest w lekkim negatywie) a z drugiej strony koło mi na wybojach obciera mi o wewnętrzny rant nadkola. Wszystko wygląda tak jakby z jednej strony był dystans a drugiej nie. Zgaduj zgadula gdzie jest problem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Pią 20:49, 08 Wrz 2006 |
|
jak znam życie to ktos rozkręcał zawiasa z tyłu, pewnie założył piaste odwrotnie przy wymianie wahacza. inne możliwości felgi mają rożne ET, różną szerokość, Jeden wahacz może już chce na żyletki iść i masz dlatego negatyw mocniejszy. wogóle napisz czy miałeś tak wcześniej czy dopiero to zauwazyłeś |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimer
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Dębica
|
Wysłany:
Pią 21:59, 08 Wrz 2006 |
|
Podlacze sie pod temat Mam podobny problem Kapcie 5,5 cala rekiny i gumy 165/55 Z prawej strony wszystko ok a z lewej strony wymienilem wachacz na noweczke i teraz lewa strona tak jakby bardziej siedzi i opoba trze o rant Co to mzoe byc???Z prawej strony wszystko jest dobrze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Pią 22:29, 08 Wrz 2006 |
|
et felg jest takie same 18
miałem ten sam problem
tylko ze ja miałem sw pamieci 165/60
musisz wziasc młotek i zagiac ranty błotnikow |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimer
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Dębica
|
Wysłany:
Pią 22:38, 08 Wrz 2006 |
|
No spoko Ale czemu prawa strona jest ok nic nie trze a lewa siedzi nizej i opona przyciera o rant??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 4:06, 09 Wrz 2006 |
|
ha właśnie tu jest zonk pogrzebany, bo na poprzednich 5 calowych kołach wszystko było okej. Więc mnie to zastanawia co jest nie tak. jedno koło jest w negatywie i sią ładnie chowa w nadkole a drugie jest normalnie na zero i jak jade to obciera o rant |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nermack
Klubowicz
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 481 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Żywiec
|
Wysłany:
Sob 6:58, 09 Wrz 2006 |
|
Bimer napisał: |
No spoko Ale czemu prawa strona jest ok nic nie trze a lewa siedzi nizej i opona przyciera o rant??? |
moze temu że kierowca jest ciężki i bardziej ci lewa strona siada?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Sob 7:59, 09 Wrz 2006 |
|
a jak zamienisz felgi z lewej na prawa to jest to samo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimer
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Dębica
|
Wysłany:
Sob 9:41, 09 Wrz 2006 |
|
nermack napisał: |
moze temu że kierowca jest ciężki i bardziej ci lewa strona siada?? |
Nie sadze ze 72kg robi tak wielkie obciazenie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 11:00, 09 Wrz 2006 |
|
koła zamienie miejscami popołudniu, lecz wątpie żeby to coś pomogło.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MateuszC
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 11:01, 09 Wrz 2006 |
|
a przy wahaczach niektórzy podkładają podkładki może z jednej strony masz poprostu za dużo
A sprężyna siadła na swoim miejsu?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 11:16, 09 Wrz 2006 |
|
czy mozliwe, że po podniesieniu auta sprężyna wyskoczyła ze swojego miejsca?
Dzięki za pomysły i porady, do garażu pójdę później, bo jeszcze chwilowo nie jestem w stanie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MateuszC
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 11:20, 09 Wrz 2006 |
|
możliwe i to bardzo.Dlatego zawsze sie podnosi za wachacz żeby jak najmniej sie ruszał |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Sob 14:59, 09 Wrz 2006 |
|
albo montuje halt pasy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 20:49, 09 Wrz 2006 |
|
Niestety Kris26 ma racje. I to on wygrywa główną nagrodę Sprężyna była okej, koła są takie same. Przyglądnąłem się plastikowym nadkolom wyraźnie widać, że obtarcia z prawej strony są bliżej zewnątrzenej strony nadkola niż z lewej, tylko na 5calowej feldze nie było tego aż tak czuć, bo chowała się ona cała w nadkole.
Teoretycznie sprawa już jest wyjaśniona.
k*rwa_mać, jak nie urok to w dupe zajebana sraczka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|