Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:41, 23 Maj 2006

Witam.
Jak w temacie mam problem ze spalaniem stukowym. Może opisze mój silniczek: Lekkie koło zamachowe, zrobiony dolot, wałek seria no i głowica splanowana 3mm. Jak jest zimny to nie stuka. Ale jak sie zagrzeje to dzwoni jak chole**a. Moze to zapłon. Bo ustawiłem seryjnie na 10 stopni. Acha mój wałek rozrządu jest opóźniony o 10 stopni.
POmocy. Bo jak jeszcze troche po dzwoni to silnik mi szlak trafi. Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:36, 23 Maj 2006

Ja stawiam na zapłon,ustaw na 13 stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr.Death
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice

PostWysłany: Wto 22:59, 23 Maj 2006

ja na twoim miejscu bym wzbogacił mieszanke i zapłon ustawił na 0

jak opóźniłes wałek to zapłon ustawiaj uwzgledniając to opóźnienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kris26
Klubowicz



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa

PostWysłany: Wto 23:07, 23 Maj 2006

Lej 98(może wypada zmienić stacje paliw?), opóźnij zapłon, wydech o mniejszych oporach sobie spraw, dysza palivka 120. Popraw chłodzenie wycinając osłony od strony termostatu. Kilka operacji powinno poskutkować, ale polecam zastosować wszystkie i powinien na 95 śmigać bezproblemowo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy k




Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 19:31, 24 Maj 2006

Oprócz w/w czynności możesz też dodać korektor oktanowy do ukł. zapłonowego i wtedy łatwo zmienisz kształt charakterystyki wyprzedzenia zapłonu do uzyskania zaniku spalania stukowego. Jeśli chodzi o układ zapłonowy to najskuteczniejszy sposób likwidacji spalania stukowego bez osłabiania silnika i w prosty sposób na obciążonym silniku podczas jazdy (potencjometrem w kabinie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 22:55, 24 Maj 2006

Ja poroponuje dokładnie sprawdzić aparat, albo porostu profilaktycznie wymienić go na nowy, względnie regenwrowany (u nas 40zł jak dobrze pamiętam).
Też mnie nękało stukowe, rzadne reulacje nie pomagały, dopiero wymiana apratu pomogła, jak ręką odjął.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lisu




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 8:47, 25 Maj 2006

Dzieki SZARY.
Tak zrobie. A co sądzicie z zapłonem czy bedzie mógł być ustawiony na 10 stopni czy na 0. Bo słyszałem że jak się ustawi na 0 stopni to auto jest zmulone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
valenti.no
Future Member



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z Torunia

PostWysłany: Czw 10:30, 25 Maj 2006

ja oprócz wyżej wymienionych sposobów słyszałem o "złagodzeniu"/"zaokragleniu" krawędzi w głowicy w komorze spalania- w głowicy ekonomicznej z kwadratowa komora spalania (chodzi o ta krawedź prostą).. nie wiem czy to coś daje słyszałem od znajomego ktory juz nie jeden silnik zlozył, wiec moze ma racje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin