Autor |
Wiadomość |
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 21:41, 23 Maj 2006 |
|
Witam.
Jak w temacie mam problem ze spalaniem stukowym. Może opisze mój silniczek: Lekkie koło zamachowe, zrobiony dolot, wałek seria no i głowica splanowana 3mm. Jak jest zimny to nie stuka. Ale jak sie zagrzeje to dzwoni jak chole**a. Moze to zapłon. Bo ustawiłem seryjnie na 10 stopni. Acha mój wałek rozrządu jest opóźniony o 10 stopni.
POmocy. Bo jak jeszcze troche po dzwoni to silnik mi szlak trafi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 22:36, 23 Maj 2006 |
|
Ja stawiam na zapłon,ustaw na 13 stopni. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Wto 22:59, 23 Maj 2006 |
|
ja na twoim miejscu bym wzbogacił mieszanke i zapłon ustawił na 0
jak opóźniłes wałek to zapłon ustawiaj uwzgledniając to opóźnienie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Wto 23:07, 23 Maj 2006 |
|
Lej 98(może wypada zmienić stacje paliw?), opóźnij zapłon, wydech o mniejszych oporach sobie spraw, dysza palivka 120. Popraw chłodzenie wycinając osłony od strony termostatu. Kilka operacji powinno poskutkować, ale polecam zastosować wszystkie i powinien na 95 śmigać bezproblemowo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy k
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Śro 19:31, 24 Maj 2006 |
|
Oprócz w/w czynności możesz też dodać korektor oktanowy do ukł. zapłonowego i wtedy łatwo zmienisz kształt charakterystyki wyprzedzenia zapłonu do uzyskania zaniku spalania stukowego. Jeśli chodzi o układ zapłonowy to najskuteczniejszy sposób likwidacji spalania stukowego bez osłabiania silnika i w prosty sposób na obciążonym silniku podczas jazdy (potencjometrem w kabinie) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 22:55, 24 Maj 2006 |
|
Ja poroponuje dokładnie sprawdzić aparat, albo porostu profilaktycznie wymienić go na nowy, względnie regenwrowany (u nas 40zł jak dobrze pamiętam).
Też mnie nękało stukowe, rzadne reulacje nie pomagały, dopiero wymiana apratu pomogła, jak ręką odjął. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 8:47, 25 Maj 2006 |
|
Dzieki SZARY.
Tak zrobie. A co sądzicie z zapłonem czy bedzie mógł być ustawiony na 10 stopni czy na 0. Bo słyszałem że jak się ustawi na 0 stopni to auto jest zmulone. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
valenti.no
Future Member
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z Torunia
|
Wysłany:
Czw 10:30, 25 Maj 2006 |
|
ja oprócz wyżej wymienionych sposobów słyszałem o "złagodzeniu"/"zaokragleniu" krawędzi w głowicy w komorze spalania- w głowicy ekonomicznej z kwadratowa komora spalania (chodzi o ta krawedź prostą).. nie wiem czy to coś daje słyszałem od znajomego ktory juz nie jeden silnik zlozył, wiec moze ma racje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|