Autor |
Wiadomość |
Timon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany:
Nie 9:28, 16 Kwi 2006 |
|
Cześć wam jestm tu teras jako nowicjusz
Wie ktoś może jak sie przerabia głowice z jednym kanałem dopływu mieszanki na na 2 cylindry tak żeby były 2 kanały pod 2 gażniki
O i jakie można gazniki zastosować żeby to chodziło oprucz solexa i teoretycznie w jakich grancach wtedy jest spalanie czy dózo sie rózni od standardu czy to zależy od buta bo to ze będzie więcej palił to mozan sie domyślić chodz niekoniecznie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
bukson
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Nie 11:50, 16 Kwi 2006 |
|
Do malca trzeba dosc sporo przerobek i nie tylko samej glowicy aby zalozyc gaźnik 2 gardzielowy.Mysle zeby spalanie drastycznie nie wzroslo to najlepiej poprawic serjie.Spalanie wzrasta conajmniej do 10 litrow a gornej granicy nie ma |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Timon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany:
Nie 12:43, 16 Kwi 2006 |
|
Myślałem żeby kamieniem szlifierskim albo frezem powiększyć na boki ten otwór pod gażnikiem łączący sie z cylindrami a pużniej zastosować w nim przegrode twożącą 2 kanały na to przykręcić kolektor i do niego 2 fabryczne gażniki ma to jakieś szanse żeby działało |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Nie 13:10, 16 Kwi 2006 |
|
Gaźniki maluchowskie to padacki momysł jak dzwon, jeżli już to można zrobić "twin-port", ja jestem w fazie robienia tego, ale u szlifierza i narazie wstrzymuje mnie brak kasy, ale co do gaźnika to bedzie u mnie Solex C40, a to już zasadnicza i kolosalna różnica wporównaniu do 28IMB lub 28S1A. Poszujak jakiedoś lepszego gaźnika, ale koniecznie dwugardzielowy, a nie dwu przepływowy, dwu przepływowy działa na zasadzie ubogiego i bogatego przepływu, a dwugadzielowy to z reguły każda gardziel na osobny cylinder. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bassman
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 15:27, 16 Kwi 2006 |
|
IMB28 jest bardzo dobrym gaznikiem i dobrze sie by spisywaly dwa takie gazniki (jeden na jeden cylinder) ale trzeba duzo sie namodelowac z nimi, pomysl z przegroda nie jest zly na poczatek ale lepiej zrobic z glowica cos na wzor OBRowskiej, wstawic tuleje a reszte zalac aluminium - koszta duze ale efekt zadowalajacy.
IMB trzeba bedzie troche przerobic - tzn zrobic podstawe pochylona pod odpowiednim katem zeby na paliwo nie dzialala tak znaczaco sila odsrodkowa podczas przyspieszania i hamowania, bo ten od cylindra tylnego (drugiego) bedzie zamontowany prawidlowo a ten od pierwszego odwrotnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Timon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany:
Nie 16:05, 16 Kwi 2006 |
|
28IMB i 28S1A. Czym one sie od siebie róznią oprucz dysz w nich montowanych bo właśnie te 2 gażniki mam do dyspozycji a na 3 własnie jeżdze ale ostro przerobionym więć wolałbym nie przerabiac 2 , wolałbym dac 2 fabryczne oczywiście z takimi samymi dyszami A tak jak je oglądałem to nie widze zeby sie czyms rózniły w większym stopniu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bukson
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Nie 19:39, 16 Kwi 2006 |
|
Jesli zamierzasz uzywac autka do sportu to taki Solex C 40 to niezla sprawa,ale do tego trzeba jeszcze zrobic kompleksowo silnik zeby to mialo rece i nogi. Jesli ktos chce na ulice i do sportu to optymalne wyjscie to glowica od Pandy 30(2 kanaly ssace,wieksze zawory 34 i gaźnik 2 gardzielowy) i co najwazniejsze spalanie nie powala na nogi,a dla nie ktorych koszty eksploatacji maja znaczenie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Pon 1:11, 17 Kwi 2006 |
|
A czy ja pisałem że chce to na ulice, podałem tylko taki przykład |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bukson
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 10:59, 17 Kwi 2006 |
|
Medyk napisał: |
A czy ja pisałem że chce to na ulice, podałem tylko taki przykład |
NIe napisales, a ja stralem sie koledze Timonowi rozwinac przekrojowo caly temat Medyk zycze powodzonka w budowie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Pon 12:12, 17 Kwi 2006 |
|
No zobaczymy co z tego wyjdzie, ale i tak uważam że lepsza by była jakaś podwójna 32 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Timon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany:
Pon 17:18, 17 Kwi 2006 |
|
Wiecie co teras mnie cos przed chwilka zastanowiło bo poruszyłem też ten temat na innym forum co mi własciwie da założenie 2 gaźników każdy na 1 cylinder skoro każdy napełnia sie osobno w innym czasie czyli 1 gażnik na połączonej gardzieli a 2 każdy na jeden cylinder na jedno wyjdzie .Czyli wychodzi na to że lepsze efekty dało by podłączenie tych 2 gażników pod ten 1 fabryczny kanał co spowodowało by dóżo lepszy dopływ mieszanki do cylindrów tylko że nasówa sie pytanie bo to jest 2 krotnie większy dopływ czy starvczy ciśnienia wytważanego przez cylinder by rozpylić tą mieszankę w tych 2 gażnikach i czy będzie chodził na wolnych obrotach . Mam jeszcze 2 pomysły można by w nich zastoować zwężki które zwiększyły by ciśnienie i można by było nimi sprawdzic na jakim przepływie maksymalnym jest silnik zdolny do stabilnej pracy , oraz 2 pomysł można by było zrobić jeden gaznik podłączony jak fabryczny czyli były by wolne obroty a 2 zrobić tak by podczas otwarcia sie 1 ten 2 otwierał się tylko o wartość do połowy tego fabrycznego(1) ( fabryczny otwarty na max dodatkowy na połowe ) i zlikwidować w nim dysze wolnych obrotów i ssanie bo wystarczyła by w standardowym - wtedy wychodziło by na to że na wolnych obrotach chodziłby jak standardowy gaźnik do 650 a wraz ze wzrostem obrotów jego przepływ zwiększał by sie do 1,5 fabrycznego gażnika |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Pon 23:54, 17 Kwi 2006 |
|
Jednym słowem wyszedł by taki niby gaźnik dwuprzepływowy z ubogim i bogatym przepływem, to już lepiej zastosować gaxnik z BIS'a i nie ma pierniczenia dostrojeniem tego i zamontowaniem, z reszta spalanie przy takiej konfiguracji dwuch gaxników nbedzie kosmiczne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
danio
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Oleśnica
|
Wysłany:
Wto 18:50, 18 Kwi 2006 |
|
Ja mam tak zrobione:)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|