Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Timon




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 9:28, 16 Kwi 2006

Cześć wam jestm tu teras jako nowicjusz
Wie ktoś może jak sie przerabia głowice z jednym kanałem dopływu mieszanki na na 2 cylindry tak żeby były 2 kanały pod 2 gażniki
O i jakie można gazniki zastosować żeby to chodziło oprucz solexa i teoretycznie w jakich grancach wtedy jest spalanie czy dózo sie rózni od standardu czy to zależy od buta bo to ze będzie więcej palił to mozan sie domyślić chodz niekoniecznie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bukson




Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Nie 11:50, 16 Kwi 2006

Do malca trzeba dosc sporo przerobek i nie tylko samej glowicy aby zalozyc gaźnik 2 gardzielowy.Mysle zeby spalanie drastycznie nie wzroslo to najlepiej poprawic serjie.Spalanie wzrasta conajmniej do 10 litrow a gornej granicy nie ma Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Timon




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 12:43, 16 Kwi 2006

Myślałem żeby kamieniem szlifierskim albo frezem powiększyć na boki ten otwór pod gażnikiem łączący sie z cylindrami a pużniej zastosować w nim przegrode twożącą 2 kanały na to przykręcić kolektor i do niego 2 fabryczne gażniki ma to jakieś szanse żeby działało Rolling Eyes Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Nie 13:10, 16 Kwi 2006

Gaźniki maluchowskie to padacki momysł jak dzwon, jeżli już to można zrobić "twin-port", ja jestem w fazie robienia tego, ale u szlifierza i narazie wstrzymuje mnie brak kasy, ale co do gaźnika to bedzie u mnie Solex C40, a to już zasadnicza i kolosalna różnica wporównaniu do 28IMB lub 28S1A. Poszujak jakiedoś lepszego gaźnika, ale koniecznie dwugardzielowy, a nie dwu przepływowy, dwu przepływowy działa na zasadzie ubogiego i bogatego przepływu, a dwugadzielowy to z reguły każda gardziel na osobny cylinder.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bassman




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 15:27, 16 Kwi 2006

IMB28 jest bardzo dobrym gaznikiem i dobrze sie by spisywaly dwa takie gazniki (jeden na jeden cylinder) ale trzeba duzo sie namodelowac z nimi, pomysl z przegroda nie jest zly na poczatek ale lepiej zrobic z glowica cos na wzor OBRowskiej, wstawic tuleje a reszte zalac aluminium - koszta duze ale efekt zadowalajacy.
IMB trzeba bedzie troche przerobic - tzn zrobic podstawe pochylona pod odpowiednim katem zeby na paliwo nie dzialala tak znaczaco sila odsrodkowa podczas przyspieszania i hamowania, bo ten od cylindra tylnego (drugiego) bedzie zamontowany prawidlowo a ten od pierwszego odwrotnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Timon




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 16:05, 16 Kwi 2006

28IMB i 28S1A. Czym one sie od siebie róznią oprucz dysz w nich montowanych bo właśnie te 2 gażniki mam do dyspozycji a na 3 własnie jeżdze ale ostro przerobionym więć wolałbym nie przerabiac 2 , wolałbym dac 2 fabryczne oczywiście z takimi samymi dyszami Rolling Eyes A tak jak je oglądałem to nie widze zeby sie czyms rózniły w większym stopniu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bukson




Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Nie 19:39, 16 Kwi 2006

Jesli zamierzasz uzywac autka do sportu to taki Solex C 40 to niezla sprawa,ale do tego trzeba jeszcze zrobic kompleksowo silnik zeby to mialo rece i nogi. Jesli ktos chce na ulice i do sportu to optymalne wyjscie to glowica od Pandy 30(2 kanaly ssace,wieksze zawory 34 i gaźnik 2 gardzielowy) i co najwazniejsze spalanie nie powala na nogi,a dla nie ktorych koszty eksploatacji maja znaczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 1:11, 17 Kwi 2006

A czy ja pisałem że chce to na ulice, podałem tylko taki przykład


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bukson




Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 10:59, 17 Kwi 2006

Medyk napisał:
A czy ja pisałem że chce to na ulice, podałem tylko taki przykład

NIe napisales, a ja stralem sie koledze Timonowi rozwinac przekrojowo caly temat Smile Medyk zycze powodzonka w budowie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 12:12, 17 Kwi 2006

No zobaczymy co z tego wyjdzie, ale i tak uważam że lepsza by była jakaś podwójna 32


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Timon




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 17:18, 17 Kwi 2006

Wiecie co teras mnie cos przed chwilka zastanowiło bo poruszyłem też ten temat na innym forum co mi własciwie da założenie 2 gaźników każdy na 1 cylinder skoro każdy napełnia sie osobno w innym czasie czyli 1 gażnik na połączonej gardzieli a 2 każdy na jeden cylinder na jedno wyjdzie .Czyli wychodzi na to że lepsze efekty dało by podłączenie tych 2 gażników pod ten 1 fabryczny kanał co spowodowało by dóżo lepszy dopływ mieszanki do cylindrów tylko że nasówa sie pytanie bo to jest 2 krotnie większy dopływ czy starvczy ciśnienia wytważanego przez cylinder by rozpylić tą mieszankę w tych 2 gażnikach i czy będzie chodził na wolnych obrotach . Mam jeszcze 2 pomysły można by w nich zastoować zwężki które zwiększyły by ciśnienie i można by było nimi sprawdzic na jakim przepływie maksymalnym jest silnik zdolny do stabilnej pracy , oraz 2 pomysł można by było zrobić jeden gaznik podłączony jak fabryczny czyli były by wolne obroty a 2 zrobić tak by podczas otwarcia sie 1 ten 2 otwierał się tylko o wartość do połowy tego fabrycznego(1) ( fabryczny otwarty na max dodatkowy na połowe ) i zlikwidować w nim dysze wolnych obrotów i ssanie bo wystarczyła by w standardowym - wtedy wychodziło by na to że na wolnych obrotach chodziłby jak standardowy gaźnik do 650 a wraz ze wzrostem obrotów jego przepływ zwiększał by sie do 1,5 fabrycznego gażnika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Medyk




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 23:54, 17 Kwi 2006

Jednym słowem wyszedł by taki niby gaźnik dwuprzepływowy z ubogim i bogatym przepływem, to już lepiej zastosować gaxnik z BIS'a i nie ma pierniczenia dostrojeniem tego i zamontowaniem, z reszta spalanie przy takiej konfiguracji dwuch gaxników nbedzie kosmiczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
danio




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Wto 18:50, 18 Kwi 2006

Ja mam tak zrobione:)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin