Autor |
Wiadomość |
Timon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany:
Pon 13:32, 24 Kwi 2006 |
|
jak sie chłopaki przerabia klawiature tak żeby były mocniej otwierane zawory powiedzmy ssące allbo te i te wiem że sie zmienia miejsce w którym przychodzi ta laska na konik czy jak to sie tam zwie żeby zrobić krótrzą dzwignię co po 2 stronie owocuje większym wciśnięceim spręzyny zaworu ale wie ktos jak to sie robi ????? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
qdlaty
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw
|
Wysłany:
Pon 20:04, 24 Kwi 2006 |
|
Timon napisał: |
jak sie chłopaki przerabia klawiature tak żeby były mocniej otwierane zawory powiedzmy ssące allbo te i te wiem że sie zmienia miejsce w którym przychodzi ta laska na konik czy jak to sie tam zwie żeby zrobić krótrzą dzwignię co po 2 stronie owocuje większym wciśnięceim spręzyny zaworu ale wie ktos jak to sie robi ????? :roll: :wink: |
Nie wiem czy ktoś robił coś takiego. Wciskając mocniej spreżyne możesz przeholować i strzeli sprężyna. Patrząc na tę sytuacje w inny sposób bardziej otwarty zawór potrrzebuje wiecej czasu na zamknięcie sie. Przy dużych obrotach zawór może nie zdązyć się chować i bedziesz miał dzwonki w silniku.
Najprostrzym sposobem aby poprawić napełnianie cylindrów jest sportowy wałek.
ale ja tam sie nie znam...
pzd c. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 21:00, 24 Kwi 2006 |
|
qdlaty ma racje.Lepiej zainwestowac w jakis wałeczek i bedzie lepiej.
Klawiaturke to sobie odelżyj.Ja mam tak zrobione w swoim silniczku.
Zdjecia klawiturki mozesz zobaczyc na forum. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 21:27, 24 Kwi 2006 |
|
Wałek trzeba wymienić, a klawiaturę to najwyżej konkretnie wypolerować żeby nie jebnęła przy wysokich obrotach*
Można dać też mocniejsze sprężyny żeby lepiej sie zawory domykały.
*czyt. powyżej 7000 obr/min |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Śro 14:56, 26 Kwi 2006 |
|
Takie przeróbki klawiatur stosowano w strych motocyklach ale w maluchu jak tak zrobisz to bedzie wieksza siła działała na szklanki i szybciej wałek sie zjedzie, Pozatym jak ktos dobrze napisał moze byc za duze otwarcie jak przecholujesz i albo sprezyna albo bedzie sie zamek opierał na prowadnicy i rozwali kalwiature szkalnke lub zatrze wałek, Co do wałka to bedzie się działo tak jak zastosujesz mocniejsze sprezyny tzn wałek szybko sie bedzie zużywał jak i jego tulejki , A w sport wałkach masz wiekszy wznios i czas otwarcia wiec radze zainwestowac w wałek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|