Autor |
Wiadomość |
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Śro 21:16, 05 Lip 2006 |
|
to zaczne tak silniczek:
glowica 2mm
kolo odchudzone
grzebany gazniczek
zmieniony dolot
wydech wupex twin
elektroniczny modol zaplonowy
to tyle tytulem wstepu i teraz przy tych parametrach jaka bedzie roznica jezeli do tej konfiguracji bedzie walek seryjny a walek 385
prosze mi powiedziec na czym strace przy serii a co za tym idzie co zyskam przy 385 bo chwilowo nie mam waleczka a juz silniczek chcialbym podlubac |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 22:53, 05 Lip 2006 |
|
Nikita jeśli pozwolisz to podpinam się pod tego posta. Mam podobny silniczek tylko głowica 3mm. I także mam seryjny wałek i chcem zmienić na kałuże 555. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mate
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gorlice
|
Wysłany:
Śro 23:03, 05 Lip 2006 |
|
to w czym problem ? mozecie tylko zyskac |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Czw 13:15, 06 Lip 2006 |
|
W tego typu wałkach jak 385 i 555 duze znaczenie ma tez wydech, robiłem wiele testów na róznych kombinacjach motoru i przy wydechu z oporami przepływu wałek robi se taki jakby dołowy tzn lepszy dół ciagnie od 3 tys i szybko konczy bo te wałki lubia spreżnie i brede wtedy idą łądnie górą, A 385 z bredą i dobra obrubką dolotu jest bardziej górnym wałkiem ładnie idzie do 7 tys
Na 385 zalecał bym coś od koło min 4 mm głowice w dół na 555 tak samo ale pamietajcie ze wydech przytkany zwiekszy kompresje podczas pracy a przelot zmniejszy wiec planujecie pod wydech |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GeSt
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Czw 15:56, 06 Lip 2006 |
|
No coz mozesz tylko zyskac i nic wiecej Sam nie dawno wrzucilem nowiutki wałeczek 385 i bardzo dobrze ciagnie tylko mialem splanowana glowice o 2,5 mm tak jak swiatek proponuje . Jesli bedziesz wkladal 385 nie zapomnij przewazowac jeszcze rozrzadu o 2mm w prawo bedzie jeszcze wieksza zabawa a co do 555 jest to walek bardziej agresywniejszy troszke dlurzej ciagnie. Milej zabawy panowie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dominik
Future Member
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głowno /Łodzkie
|
Wysłany:
Czw 14:03, 20 Lip 2006 |
|
witam
Ja wlasnie ukonczylem swojego kashella, wałeczek wsadziłem 385, glowica-3mm na miedziaku,wypolerowany wydech na lustro, wyciete prowadnice i porysowany dolot, podstawka pod gaznik konstrukcja OBR-u,
Gaznik niestety jeszcze seria, bo przerobiony gdzies posiałem ale juz pracuje nad nowym wydech ''MBM"- wielka pomyłka nie polecam, ja napewno go zmienie bo to jest seria z koncowa 60mm-zakup na allegro.
Wałka nie fazowałe ale ciagnie bardzo ładnie:) przy wymianiew rozrzadu przefazuje napewno moze bedzie wiecej zabawy
385 jest całkeim sympatyczny nawet na seryjnym gazniku czuc ciag, ale to jeszcze nie to...
385
Poleca, ale osobiscie wolał bym 555, lubie agresywna jazde i ciagniecie do max obr. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|