Autor |
Wiadomość |
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 17:19, 11 Lip 2006 |
|
Przerobiłem gaźnik tzn.skruciłem tą rurke w gaźniku o 5mm i szlifnąłem go następnie zakleiłem dziurki 2 w uszczelce żeby nie zalewało na nawrotach (według strony Deniora) i teraz autko mi nie chce odpalić. Czego to może być wina? Kręci ale nie odpala  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|
 |
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Wto 17:23, 11 Lip 2006 |
|
a wlałeś benzynę do gaźnika? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 17:35, 11 Lip 2006 |
|
nie, ale przecież jeśli się przekręci kluczyk to pompka zacznie pompować benzyne do gaźnika nie? czy nie? już kiedyś robiłem z gaźnikiem i chyba nie lałem benzyny a zapalił więc jak to jest? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Wto 18:45, 11 Lip 2006 |
|
no spróbuj wlać strzykawką bo może nie daje rady podciągnąć |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 19:05, 11 Lip 2006 |
|
to nei jest wyjscie co za kazdyum razem bedziesz zalewal gaznik ze stryzkawki ?? jak ie podaje paliwa do gaznika to siadla pompka a jesli przed przerobka wszystko bylo ok to moze zle ustwailes plywak |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 19:49, 11 Lip 2006 |
|
Po pierwsze to czy dobrze ustawiłeś gaźnik? Po drugie pływak!
Stawiam na źle ustawiony gaźnik. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 20:00, 11 Lip 2006 |
|
jak można gaźnik ustawić? chodzi o ustawienie składu mieszanki tak? to wszystko jest ustawione. A pływak jak się ustawia bądź jak ma być ustawiony, pozatym jeśli go nie ruszałem to mógł się przestawić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 20:06, 11 Lip 2006 |
|
Jest wnętrze gaźnika zmienione przez co trzeba ustawić skład mieszanki! Powietrze, paliwo, wolne obroty! Pływak trzeba odpowiednio odgiąć/dogiąć, aby go nie zalewało! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 20:48, 11 Lip 2006 |
|
a jak mam odgiąć ten pływak? ma być w jakiejś konkretnej pozycji ustawiony? pozatym wolne obroty i skład mieszanki jest seryjnie ustawiony bo dopiero jak silnik odpali to będe wiedział jak ustawić bo ustawie na słuch ale na zgaszonym nic nie zrobie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 21:28, 11 Lip 2006 |
|
bartobbb skombinuj sobie ksiazke "naprawa fiata 126p" taka zolta albo w twardej okladce i wiele problemow rozwiazesz sam czytajac ja a na forum ciezko jest niektre zagadniena wytlumaczyc tak jak ustwaienie plywaka :] tak mniemam :d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 21:33, 11 Lip 2006 |
|
Amen! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 22:38, 11 Lip 2006 |
|
no dobra ale póki co to chciałbym żeby mi autko zaczeło jeździć. Bo książke taką niewiem gdzie i kiedy zdobęde ale postaram się ją zakupić tylko narazie prosze o pomoc. pozatym pływak jest ustawiony seryjnie i zapewne takie ustawienie polecone będzie w książce, czyli dalej nie wiem co zrobić...
Pozatym gaźnik robiłem według strony Deniora a tam o zmianach w ułożeniu pływaka nie było mowy więc co jest grane? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 22:44, 11 Lip 2006 |
|
Gaźnik jest pomodzony i potrzebuje innego składu mieszanki
O ile oczywiście wszystko dobrze złożyłeś!? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
bartobbb
Future Member
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 302 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 22:46, 11 Lip 2006 |
|
wszystko na 100% jest dobrze złożone. Innego składu mieszanki mówisz... no ale regulacji tej mogę dokonać dopiero kiedy odpalę silnik a tego nie da się dokonać. A co do pływaka to jak wkońcu ma być ułożony? w pozycji seryjnej, czyli tak jak jest? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 22:53, 11 Lip 2006 |
|
Sówmiarką się sprawdza jaka ma być odległość, ale ja nie pamiętam teraz jaka!
Podręć mu trochę obroty. Sprawdz czy dostaje paliwo! Zobacz czy uszczelki są nie wydmuchane (zakładam, że wszystko złożyłeś na nowych uszczelkach?). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|