Autor |
Wiadomość |
wadamas
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: łódzkie
|
Wysłany:
Pią 3:34, 16 Cze 2006 |
|
witam jakie osiagi i moc moze miec maluszek z silnikiem ktory ma mniej wiecej takie modyfikacje:
Splanowana głowica 2mm, koło zamachowe lekko splanowane, rozwiercone doloty powietrza i wydechu, przerobiony gaźnik, wyważone tłoki
i co mozna jeszcze w miare tanio i latwo zmienic lub przerobic zeby poprawic moc i osiagi?? pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Pią 8:37, 16 Cze 2006 |
|
Dopóki nie schamujesz to jest to wróżenie z fusów zalezy jak poskladane itd. każdy maluchowy silnik jest inny... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Pią 8:53, 16 Cze 2006 |
|
-pewnie lepsze niz poprzednio!!
nigdy nie wiadomo jak beda sie te zmiany miały w stosunku do serii- zwłaszcza ze kazdy silnik w nominale ma inne nieco osiągi niż nominalnie podaje fabryka
mój seryjny silniczek był w miare mocny juz w standardzie- potem poprawiłem mu dolot, gaznik, głowica-1,5mm i wydech. Zamach był 6kg od poczatku (El-owski) to wystarczyło zeby miał ~25s. do 100kmh.
najwieksze zmiany na + zaobserwowac mozesz wkładając mu sportowy wałek - wyczynowy-np. popularny 555, albo 7 Ireco...
-sportowy- np - 4 Ireco, 385świątka- wygodniejsze na co dzien |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Pią 19:51, 16 Cze 2006 |
|
moze ma po tych przerobkach seryjna moc
mam tak samo zrobione tylko zamach 4kg i wydech pustak na st z koncowka fi40 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wadamas
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: łódzkie
|
Wysłany:
Sob 18:16, 17 Cze 2006 |
|
i jak sie poprawily osiagi?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Sob 21:34, 17 Cze 2006 |
|
troche tak
jechałem 140 przyspieszenie napewno lepsze niz w seri ale juz mi nie wystarcza
taki maluszek na miasto
moze kiedys znajde wolne 50 dyszek i podjade na shamowanie |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jozekrj dnia Sob 13:36, 08 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Pią 19:10, 07 Lip 2006 |
|
ja hamowalem swojego po chyba mneijszych przerobkach i bylo 26 km /4700 obr/min
mam zamach 4,5 kg , glowica splanowana 1,5 mm i uszczelka miedziana , dolot przerobiony i tekla |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
elparaiso
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 1:10, 28 Sie 2006 |
|
Podłączę się do tematu, żeby nie zakładać nowego...
Ktoś mi wytłumaczy o co tu chodzi:
[link widoczny dla zalogowanych] ?
Pewnie jakaś ściema... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Pon 2:26, 28 Sie 2006 |
|
hmm słyszałem a nawet czytałem o tym wynalazku... ale z wentylatorem maluchowskim- niestety nie miałem okazji testowac, ale sądze ze jesli jest to wentylator elektryczny to bedzie miał stałą prędkość brotową lub najwyzej 4 lub 5 stopniową. co jest niezbyt korzystne, bo na wolnych obr. silnik po prostu bedzie miał mega turbodziure, lub po prostu bedzie gasł ze wzgl na zbyt duza ilosc powietrza...
oplacało by sie go włączac jesli silnik osiągał by 4000 obr wzwyz...
rozwiązanie byłoby dobre jesli silnik elekryczny pracowałby liniowo- tzn im wieksze obroty tym wiecej powietrza tłoczy, tak jak w mechanicznych sprezarkach lub prawdziwym turbo
sceptykiem jestem... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzysztof07.07.87
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany:
Pon 22:28, 28 Sie 2006 |
|
Bujda na resorach temat poruszony na 126p i tu powiem to samo jedyne do czego się to "turbo" nadaje to wstawić pomiędzy tunel a silnik i spróbować poprawić ogrzewanie zimą |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|