Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
wadamas




Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: łódzkie

PostWysłany: Pią 3:34, 16 Cze 2006

witam jakie osiagi i moc moze miec maluszek z silnikiem ktory ma mniej wiecej takie modyfikacje:
Splanowana głowica 2mm, koło zamachowe lekko splanowane, rozwiercone doloty powietrza i wydechu, przerobiony gaźnik, wyważone tłoki

i co mozna jeszcze w miare tanio i latwo zmienic lub przerobic zeby poprawic moc i osiagi?? pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qulek
Klubowy Komik i Mod



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 8:37, 16 Cze 2006

Dopóki nie schamujesz to jest to wróżenie z fusów Smile zalezy jak poskladane itd. każdy maluchowy silnik jest inny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HNT




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze

PostWysłany: Pią 8:53, 16 Cze 2006

-pewnie lepsze niz poprzednio!! Razz
nigdy nie wiadomo jak beda sie te zmiany miały w stosunku do serii- zwłaszcza ze kazdy silnik w nominale ma inne nieco osiągi niż nominalnie podaje fabryka
mój seryjny silniczek był w miare mocny juz w standardzie- potem poprawiłem mu dolot, gaznik, głowica-1,5mm i wydech. Zamach był 6kg od poczatku (El-owski) to wystarczyło zeby miał ~25s. do 100kmh.
najwieksze zmiany na + zaobserwowac mozesz wkładając mu sportowy wałek - wyczynowy-np. popularny 555, albo 7 Ireco...
-sportowy- np - 4 Ireco, 385świątka- wygodniejsze na co dzien


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jozekrj
Future Member



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek

PostWysłany: Pią 19:51, 16 Cze 2006

moze ma po tych przerobkach seryjna moc

mam tak samo zrobione tylko zamach 4kg i wydech pustak na st z koncowka fi40


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wadamas




Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: łódzkie

PostWysłany: Sob 18:16, 17 Cze 2006

i jak sie poprawily osiagi??Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jozekrj
Future Member



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek

PostWysłany: Sob 21:34, 17 Cze 2006

troche tak

jechałem 140 przyspieszenie napewno lepsze niz w seri ale juz mi nie wystarcza

taki maluszek na miasto

moze kiedys znajde wolne 50 dyszek i podjade na shamowanie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jozekrj dnia Sob 13:36, 08 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kielek
Future Member



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 19:10, 07 Lip 2006

ja hamowalem swojego po chyba mneijszych przerobkach i bylo 26 km /4700 obr/min

mam zamach 4,5 kg , glowica splanowana 1,5 mm i uszczelka miedziana , dolot przerobiony i tekla


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
elparaiso




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 1:10, 28 Sie 2006

Podłączę się do tematu, żeby nie zakładać nowego...

Ktoś mi wytłumaczy o co tu chodzi:
[link widoczny dla zalogowanych] ?

Pewnie jakaś ściema...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HNT




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze

PostWysłany: Pon 2:26, 28 Sie 2006

hmm słyszałem a nawet czytałem o tym wynalazku... ale z wentylatorem maluchowskim- niestety nie miałem okazji testowac, ale sądze ze jesli jest to wentylator elektryczny to bedzie miał stałą prędkość brotową lub najwyzej 4 lub 5 stopniową. co jest niezbyt korzystne, bo na wolnych obr. silnik po prostu bedzie miał mega turbodziure, lub po prostu bedzie gasł ze wzgl na zbyt duza ilosc powietrza...
oplacało by sie go włączac jesli silnik osiągał by 4000 obr wzwyz...

rozwiązanie byłoby dobre jesli silnik elekryczny pracowałby liniowo- tzn im wieksze obroty tym wiecej powietrza tłoczy, tak jak w mechanicznych sprezarkach lub prawdziwym turbo Rolling Eyes

sceptykiem jestem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krzysztof07.07.87




Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: Pon 22:28, 28 Sie 2006

Bujda na resorach temat poruszony na 126p i tu powiem to samo jedyne do czego się to "turbo" nadaje to wstawić pomiędzy tunel a silnik i spróbować poprawić ogrzewanie zimą Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin