Autor |
Wiadomość |
Fala
Future Member
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bialystok
|
Wysłany:
Sob 4:50, 26 Sie 2006 |
|
witam. mam pytanie jak zmniejszyc spalanie w elegancie? jest to 95r. z nowiutkim gazniczkiem. teraz pali 8-10l/100km :/ przy zwawej jezdzie a wiem ze ludzie schodza o wiele nizej.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 9:00, 26 Sie 2006 |
|
Wyreguluj gaznik.
Nic innego tu raczej nie zrobisz. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bzyq
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: łódź- widzew
|
Wysłany:
Sob 9:11, 26 Sie 2006 |
|
moj El 7.2 - 7.5 :/ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fala
Future Member
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bialystok
|
Wysłany:
Sob 10:23, 26 Sie 2006 |
|
milo jest slyszec jak ktos schodzi do 5-6.. no nic my ele musimy sobie z tym poradzic ;p pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cain
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Sob 16:49, 26 Sie 2006 |
|
u mnie 5,5 max 6, ale wcześniej palił 8 a nawet 9 jak sie mu przycisło.
Rozwiązanie było proste.
Koło gaznika jest taka śrubka ( nie znam sie zbytnio na mechanice to nie wiem jak ona sie nazywa), zaraz obok elektronicznej dyszy wolnych obrotów, i była ona wykręcona az na 4 obroty, wystarczyło ją dokręcic na 2 obroty i spalanie spadło do tej wartosci. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fala
Future Member
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bialystok
|
Wysłany:
Sob 19:28, 26 Sie 2006 |
|
chodzi CI o sklad mieszanki? u mnie jest ona wkrecona na maxa inaczej samochod traci obroty. umie ktos porzadnie wytlumaczyc o co chodiz?pomocy! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cain
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Sob 19:42, 26 Sie 2006 |
|
tak dokładnie, skład mieszanki, ja ją mam dokręconą i cofniętą o bodajze 2,5 obrotu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Sob 21:05, 26 Sie 2006 |
|
2,5 obrotu standartowo wykręcona
potem regulujesz obroty tą na cięgnie
ja mam troszkę mniej niż 2,5 obrotu bo ta przy cięgnie wykręcona na maksa a i tak obroty były za wysokie
a pali mi jakieś 5,5-6 na mieście i same ktrótkie odcinki
a go nie żałuję |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fala
Future Member
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bialystok
|
Wysłany:
Nie 1:47, 27 Sie 2006 |
|
no tak tylko ze jak wykrecam o te 2.5 obrotu to wogle beznadziejnie pracuje i ciezko wyregulowac mam czarny dym z rury a jak dokrecam na maxa to wszystko dziala bez problemowo. ganzik jest nowy wiec cos moze byc nie tak? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fala
Future Member
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bialystok
|
Wysłany:
Nie 1:58, 27 Sie 2006 |
|
dodam jeszcze iz po pierwsze ustawiam jako takie obroty aby tylko pyrkotal a pozniej bawie sie z mieszanka jest jakas odpowiednia kolejnosc? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Nie 12:20, 27 Sie 2006 |
|
sprawdź elektrozawór czy cyka
oring na nim i w ogóle czy nie łapie lewego powietrza gdzieś i przeczyść go przy okazji |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|