Autor |
Wiadomość |
KurczaKWWL
Future Member
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wołomin
|
Wysłany:
Sob 17:26, 22 Kwi 2006 |
|
Więc tak jak samochód zimny wszystko ok, w miare jak sie rozgrzewa zaczynają wypadać zapłony dusi się na wolnych obrotach w miare ok ale już w okolicy 2000 zaczynają się schody. Zapłon ustawiony na 10 stopni gażnik wyregulowany na analizatorze. Zauważyłem po powrocie do domu ze strasznie nagrzała się cewka zapłonowa. Ostatnio odpalałem go z przewodów i padł kondensator który został wymieniony na nowy. Gdzie szukac przyczyny |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 17:37, 22 Kwi 2006 |
|
KurczaKWWL napisał: |
w miare jak sie rozgrzewa zaczynają wypadać zapłony |
Jakoś nie rozumiem tego Możesz to jakoś wytłumaczyć? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KurczaKWWL
Future Member
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wołomin
|
Wysłany:
Sob 17:58, 22 Kwi 2006 |
|
Im dłużej jade jest coraz gorzej silnik skacze i traci moc tak jakby co jakiś czas nie palił na 1 cylinder. Jak go rano odpalam jest ok jak przejade 5 km zaczyna się powoli nieprzepalanie na 1 cylindrze jak przejade 15 km to czuje jak bym jechał na 1 cylindrze i co jakiś czas załapuje 2 cylinder. Zauwarzyłem też ze w chwili kiedy są te jakby przerwy w zapłonie wskazówka obrotomierza też opada a jak załapie na 2 cylinder to podskakuje do góry. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Sob 21:34, 22 Kwi 2006 |
|
Najpierw sprawdź przerwe na aparacie (przerywacz 0,5) i na świecach (przerwa miedzy elektrodami 0,7), i dopiero wtedy możemy szukać wiekszych usterek. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gik
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany:
Sob 22:41, 22 Kwi 2006 |
|
u mnie było podobnie, a przyczyną było: raz za duża przerwa na przerywaczu, a dwa to zasyfiona komora pływakowa, pełno było małych paprochów, które jak sądze zatykały dyszke... wymieniłem na nowy filtr paliwa, przeczyściłem i przedmuchałem cały gazior i śmiga |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
borek
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 8:53, 23 Kwi 2006 |
|
jatez tak mialem i powodem byl delikatnie przetarty kabel co idzie od obrotka do cewki sprawdz go |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy k
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Nie 10:13, 23 Kwi 2006 |
|
Wysoka temperatura cewki nie musi byc niepokojąca ale jesli jest mozliwe, ze była kiedys wymieniana to upewnij sie , ze w przypadku cewki 1,5 omowej masz w jej zasilaniu przewód oporowy.
Przegrzana cewka może mieć przerwe w uzwojeniu i to mozna wykryc omomierzem.
I tak jak inni radzą: izolacja przewodu od cewki do obrotomierza szczególnie gdzies w komorze silnika gdzie jest gorąco powinna byc sprawdzona. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|