Autor |
Wiadomość |
yunin
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Pon 14:41, 26 Cze 2006 |
|
Próbował ktoś zrobic swapa silnika do malucha, ale żeby silnik ze skrzynią biegów umieścić z przodu samochodu?? Oczywiście od razu zmiana zawieszenie i napędu, a wtedy aktualne miejsce wykozystać jako więlszy bagażnik. Swap natomiast z silniczka z seja? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|
 |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 14:58, 26 Cze 2006 |
|
Chłopie załóż to na tył z flanszą pod seryjną skrzynie!
To się nie zmieści do przodu  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Pon 20:28, 26 Cze 2006 |
|
a słyszał o projekcie OBR malucha z silnikiem z przodu i przednim napędem? był taki kiedyś- wyszło7 sztuk tylko
obiektywne szanse na taką przeróbkę masz bardzo małe jeśli nie masz małej fabryki koło domu oraz umiejętności z dziedziny zaawansowanej blacharki...
najprostszy sposób- odciąć przód z silnikiem od seja i przyspawać do malucha!! 
poważnie:
jesli ktos chce przedni naped z bagaznikiem- o nieduzych wymiarach to kupuje seja, cc, tico
ludzie zakładają mocniejsze silniki do maluszka własnie dlatego, ze to jedyne (nie licząc kibla na kółkach- smarta) autko tylnionapędowe z układem napędowym o koncepcji podobnej jak w porsche 911 (silnik za tylnią osią) które daje tyle frajdy z jazdy!
poza tym konstrukcja malucha pozwala na załozenie duzego, mocnego silnika centralnie za fotelami kierowcy i pasazera a przy takim rozkładzie mas takim autem masz szanse odjechac kazdemu seryjnemu przednionapedowemu pudłu, chocby nawet miało równie mocny silnik!
maluch to autko do rekreacji, zabawy, experymentowania, jego rola jako auta użytkowego - pasazersko-towarowego skończyła się definitywnie w 91r.- kiedy do produkcji weszło cc |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 20:59, 26 Cze 2006 |
|
Jasne, że słyszał Tylko przód to juz chyba nie jest typowym przodem, typowego malucha  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Pon 23:32, 26 Cze 2006 |
|
moj ojczym jakos se w krzywo stojacym drewnianym garazu przed domem poradzil obeszlo sie bez fabryk , ale rzezba konkret , z malucha nie duzo zostalo , chyba latwiejszy by byl central  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Wto 0:27, 27 Cze 2006 |
|
hmmm wygląda tak, jakby fiata 127 obudował blachami z fiata 126
ciekaw jestem jak tam z jego 2 sladowością?
ale rzeczywiście twojemu ojczymowi należy się uznanie za cierpliwość i twórczość- całość sprawia raczej dobre wrażenie i zdaje trzymać się kupy!
jak sie to to prowadzi?
ale jednak nadal nie bardzo rozumiem dlaczego maluszka- auto niszowe i unikalne ze wzgl na specyfike prowadzenia- przebudowywac wielkimi nakładami finansowymi i czasowymi aby stworzyc auto przednionapedowe? w sumie koncepcyjnie i z wyglądu podobne do ww. fiata-127?
PS: mała fabryka - ten zwrot miał być metaforą tylko  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|