Autor |
Wiadomość |
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Nie 22:45, 27 Sie 2006 |
|
witam.
Mój kolega nie ma netu i prosił mnie abym sie spytał was czy jest możliwość zrobienia swapa z silnika 1.1 od golfa 1 na gażniku ??
Oczywiscie silnik by był połączony z seryjną skrzynią biegów.
Bo chce chłopak zrobić malca do KJSów.. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lisu dnia Pon 22:57, 28 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Manieks
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Krynica Morska
|
Wysłany:
Nie 22:50, 27 Sie 2006 |
|
mam taki silnik ze skrzynia 1.1 od polo lez u mnie ale niewidziełm jeszcze zeby był połaczony ze seryjna skrzynia maluchwska??nie wejdzie.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Nie 22:55, 27 Sie 2006 |
|
czyli bedzie za długi ?? a jaki silniczek o poj. 1.1 by pasował ?? czodzi oczywiście o gaźnikowy silnik. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Manieks
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Krynica Morska
|
Wysłany:
Nie 23:14, 27 Sie 2006 |
|
Tak tak gaznikowy....bo prubowałme swoj pasowac ale skrzynia od malucha nie pasuje a od golfa polo w moim wypadku silnik w oby 2 stoi oprzecznie a w palu masz wzdzłuznie bardzoo duzo roboty pozłoski chyba trzeba skrucic przerobic na przegoby.....nie robiełm wiec wiecej nie moge pwoiedziec |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 22:55, 28 Sie 2006 |
|
kurcze dzisiaj w necie natknąlem się na malca z silnikiem suzuki swifta. 1.0.
silniczek 3 cyl. litr poj. i 54 KM. heh. zdjeć nie widziłem ale opis wskazywał na to że pasuje.. ( zmieści sie na długość)
Tylko strony www nie mam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Pon 23:19, 28 Sie 2006 |
|
3-cyl silnik suzuki alto 800/DU tico ma na oko takie rozmiary jak maluchowski bez dmuchawy , ten litrowy pewnie nie wiele wiekszy , o ile wogole , silnik vw 1,1 jest dosc duzy , najlepszym wyborem wg mnie jest walsnie ten 1 litrowy suzuki , lub 1,1 ccs/scs , ale oba sa na wtrysku , wtrys kma pewna zalete , jest bardziej bezawaryjny niz gaznik i mniej wrazliwy na przeciazenia boczne co do kjs-ow jest dosc przydatne , a popytac tych co podlaczali komputery z ccs/scs w maluchu i nie powinno to duzego problemu sprawic , podobny do 1,1 ccs/scs jest 1,1 z zastavy / fiata 128 , ale on juz sie nie miesci w komorze i jest duzo ciezszy . na stronie żurawia sa foty i opisy malcow z zoska
wiekszasc tych informacji ktore podalem wiem ze stron internetowych , nigdy nioe robilem swapa , starczy dobrze poszukac , tylko silniki suzuki /DU znam z autopsji zeby nie bylo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 8:30, 29 Sie 2006 |
|
A jak by ten silnik od suzuki 1.0 umocować w seryjnym mocowaniu tylnej belki . tak aby nic nie dorabiać i wogóle. To czy trzeba jechać na przegląd i rzeczoznawcy czy tylko do wydziału komunikacji z wnioskiem o zmiane silnika ???? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Wto 9:18, 29 Sie 2006 |
|
yyyyy to nie klocki lego , zeby taki silnik wstawic napewno trzeba rzezbic |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 9:41, 29 Sie 2006 |
|
wiem wiem. a czy da to sie załatwić bez dodatkowego przeglądu i wizyty u rzeczoznawcy ?? Głównie oto mi chodzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Wto 10:53, 29 Sie 2006 |
|
zadnego swapa nie da sie zrobic bez dodatwkowego przegladu i wizyty u rzeczoznawcy a jak chcesz to mozna jeszcze wsadzic 1.1 z fiata 127 podobno sie miesci i jst na gazniku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LyszyK
Future Member
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: DYNÓW
|
Wysłany:
Czw 18:28, 31 Sie 2006 |
|
Poprawka NIkita , zrobic sie da ale mozna zapomniec o legalnej jeżdzie hehe.
A takie moje pytanie , ktoredy najlepiej poprowadzic rurki do chlodnicy ??
Góra czy dołem podłogi ??
Możliwa jest opcja w progach ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qdlaty
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Waw
|
Wysłany:
Pią 10:09, 01 Wrz 2006 |
|
LyszyK napisał: |
A takie moje pytanie , ktoredy najlepiej poprowadzic rurki do chlodnicy ??
Góra czy dołem podłogi ??
Możliwa jest opcja w progach ?? |
to zalezy do czego uzywasz samochodu.
ja do jazdy po warzywniaku wole miec w srodku - najmniejsza szansa na uszkodzenie.
pzd c. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LyszyK
Future Member
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: DYNÓW
|
Wysłany:
Nie 19:47, 03 Wrz 2006 |
|
Do czego Napewno odpadaja KJSy i te sprawy.Normalna codzienna jazda po miescie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 19:00, 05 Wrz 2006 |
|
słuchajcie. jeździcie w KJS ?? jakie u was są klasy. wg. poj.
bo u mnie:
1- do 1150 ccm
2- od 1150 ccm do 1300 ccm
3- od 1300 ccm do 1600 ccm
4- powyżej 1600 ccm. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|