Autor |
Wiadomość |
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Pon 19:23, 17 Lip 2006 |
|
Mam pytanie i to bardzo konkretne i wymagające bardzo pilnej odpowiedzi.
Dorwałem chłodnicę z plusa na jednym czujniku z jednym wiatrakiem. Stan chłodni bdb. Wiater do niej... za duży. Nie mieści się to wg. mojego pomyślunku i logicznego ułożenia w środku.
Jak to wygląda, że sie nie mieści? Przecież w maluchu mieści się idealnie jakby do malucha fabrycznie takie wkładać mieli...
Zamontowałem inne lampy. Podwójne z E30 przez co przedni pas uległ skurczeniu o te kilka magicznych cm.
Widzę dwa rozwiązania:
1. montaż chłodnicy 'przytulonej' do podłogi bagażnika
2. montaż chłodnicy 'przytulonej' do przedniego pasa ale opuszczonej kilka cm w dół co skończy się 'bąblem' w dole przedniego pasa czego wolałbym uniknąć
Dotyczące obu wersji jest to, że chłodnica ulegnie bocznemu zabudowaniu bo chcę utworzyć tunel powietrzny, gdzie wlot bedzie w przednim pasie a wylot w pionowej podłodze bagażnika. Dodatkowo wzmocniona będzie ona o przednią belkę.
Jeśli chodzi o wersję pierwszą to mam problem bo nie wiem czy takie rozwiązanie, że między przednim pasem a chłodnicą będzie wiatrak nie będzie zaburzało naturalnego pędu powietrza.
Chciałbym to rozwiązać tak, że chłodnicę 'przytulę' do podłogi bagażnika a wiater byłby między chłodnicą a przednim pasem. Zastanawiam się tylko czy to będzie dobre rozwiązanie. Jeśli tak to montaż 'od ręki'.
Jeśli chodzi o rozwiązanie klasyczne czyli wiatrak za chlodnicą to... potrzebuję 'cienkiego' wiatraka. Seryjny z caro/df'a jest ma za duży silnik. Potrzebowałbym zatem jakiegoś wiatraka, który ma poprostu jak najmniejszą 'długość' czyli mały silnik. Czy te wiatraki z plusa trucka podwójne nie należą do tych 'cienkich'?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|
 |
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Pon 19:59, 17 Lip 2006 |
|
sluchaj pierwsze rozwiazanie ma tyko jedna trudnosc musisz odwrucic bieg wiatraka czyli zeby krecil sie w druga strone i bedzie gites innych przeszkod nie widze no jeszcze oczywiscie wyciecie dziur odpowiednich ale to jset juz w obu przypadkach nieuniknione   |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Pon 20:09, 17 Lip 2006 |
|
czyli wiatrak nie będzie szkodliwy w takim rozwiązaniu?
mam na myśli:
-zużycie łożysk w wentylu (cały czas się kręci)
-niezauważalne zaburzenia pędu powietrza
-?
takie rozwiązanie byłoby chyba optymalne choć jak patrzę to chyba tam podwójny wentyl z trucka wepchnę. Tylko nie wiem ile on tam ma grubości.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|