Autor |
Wiadomość |
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Śro 21:11, 03 Maj 2006 |
|
Nawet nie wiem jak mam zacząć bo przy tej rzeźbie dużo się nameczyłem i jeździło to dobrze, przyspieszenie na poziomie 13 sek do 100 na długiej skrzyni miało fajny przebieg Nm bym powiedział wsam raz na silnik do malucha ale stało sie to czego sie najwiecej obawiałem w sumie co tu mówic sami popatrzcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do tego silnika miałem konretne plany i już nawet miałem zakłądać do tego nowe lepsze czesci jak gł z wiekszymi zaworami i gaznik podciśnieniowy Mikuni 36 mm ale nie zdażyłem.
Teraz siedze i myse co zrobic z ta kupką
Mod:
Jeden z dwóch takich samych tematów to trzeba kasować To tak na przyszłość |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
zwierzak
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Śro 22:19, 03 Maj 2006 |
|
Dobra powiem tak jeden mistrzu już sporo wie o mojej 800 i tez przebywa na tym forum. Zbudowaliśmy Ją z bratem prawie rok temu od tego czasu przejechała ponad 10.000. Nie zdrzadze wam wszystkich tajników sory z tego się żyje. Dr. death było wsadzić wał od CC albo BISA. Ja wsadziłem od CC nie od BISa jak podawałem ale taka miała być kolei rzeczy. Wiadomo wał trzeba przerobić co nieco ale nie jest to trudne. Wał został wypełniony pewnym czymś i od nowa zrobione w nim kanały olejowe poitem było najlepsze tj azotowanie trwało dobre 3 dni. Dlatego czegoś takiego co sie tobie przytrafiło nei obawiam sie. Dobra co neico reszte zdradze może kiedyś. Ale czekam na pewnego człowieka z tego forum aż zbuduję ją tak samo jak my. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 22:31, 03 Maj 2006 |
|
ales kurna kondona zrobiles!! gdzie wał ze 126p do 800tki chopaku opanuj sie
przypomnialo mi sie ze to nie gary z garba, wiec sorka ale nie zmienia faktu ze pan tjuner wału zrobil stolca a nei wał |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Phantom dnia Śro 23:07, 03 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Śro 22:57, 03 Maj 2006 |
|
zwierzak po 1 wał nie jest typowym wałem z malucha bo to jest wał o skoku 78 mm od pewnego tunnera
po 2 tego typu wału nie azotowałem tam zostały npawane przeciwagi i było prawdopodobienstwo że moga ulecieć po 3 jakbym wsadził wał z bisa to bym miał pojemnosc 700 i tem silnik był opisywany na starym forum
A wyprzedze twoje pytanie czemu nie złozyłem tego na garbie a no dlatego ze by było złe wyważenie silnika ale była by pojemnosc ponad 900 na 2 garach |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JacekP
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszow
|
Wysłany:
Czw 8:41, 04 Maj 2006 |
|
ja w swojej 800 mam wal od bisa. Wal ma zmienione odrobine kanaly olejowe, poza tym poprawione tez jest smarowanie walka rozrzadu, powiem ze silnik ma spory rajdowy przebieg i z ukladem korbowo-tlokowym nie dzieje sie nic, mimo ze nie oszczedzam go gdyz to jest autko do KJS. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Timon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany:
Pią 14:01, 05 Maj 2006 |
|
Nom widze ze ktos tu miał podobną bajke jak ja , ostatnimi czasy tez mi sie to przytrafiło napoczątku chodził jak bokser a pużniej zaczoł trzaskach i sie wysrał , ciekawi mnie jedna zecz dlaczego wszystkie wały pękaja w tym samym miejscu . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 14:38, 05 Maj 2006 |
|
stoczony zamach niewywazony z wałem korbowym i masz odpowiedz- wał dostaje po dupie zawsze od strony zamachu, jezeli bylby seryjny zamach to niebyloby takiego czegos. takie jest moje zdanie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Pią 15:08, 05 Maj 2006 |
|
Phantom powiem ci zamach był tu seryjny z pewnych wzgledów i był dobrze wyważony bo tu akurat nie koło było przyczyna pękniecia pozatym jakby to był tez zamach to by tez panewke szybciej szlak trafił a była idealna,
zwierzak a powiedz jak wypełniliscie wał i robiliscie od nowa te kanały to czy przypadkiem nie straciliscie wywazenia wału ?? i czy azotowanie nie naruszyło wypełnienia ??[/list] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zwierzak
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany:
Pią 21:55, 05 Maj 2006 |
|
Timon napisał: |
Nom widze ze ktos tu miał podobną bajke jak ja , ostatnimi czasy tez mi sie to przytrafiło napoczątku chodził jak bokser a pużniej zaczoł trzaskach i sie wysrał , ciekawi mnie jedna zecz dlaczego wszystkie wały pękaja w tym samym miejscu . |
Niewiesz czemu pękają ?? Proszę bardzo od drugiego czopa ta cześć wału przenosi całą moc silnika
Dr.Death napisał: |
Phantom powiem ci zamach był tu seryjny z pewnych wzgledów i był dobrze wyważony bo tu akurat nie koło było przyczyna pękniecia pozatym jakby to był tez zamach to by tez panewke szybciej szlak trafił a była idealna,
zwierzak a powiedz jak wypełniliscie wał i robiliscie od nowa te kanały to czy przypadkiem nie straciliscie wywazenia wału ?? i czy azotowanie nie naruszyło wypełnienia ??[/list] |
czym nie zdradze ale kanały są mniejszej średnicy a po to żeby większe ciśnienie było. Wał po zabiegu był jeszcze raz wyważany z zamachem i kołem pasowym z racji tego że zamach i koło pasowe seryjnie w BISIE i CC robią za przeciwage. Azotowanie nie wpływa na wypełnienie ani temperatura pracy silnika.
Nie czytasz co pisze a chyba czytelni ejest napisane że wał był ponownie wyważany. Niejestesmy amatorami chopie. Powiem ci ze ten motor ma o wiele dużo mniejsze drgania niż seryjny 650. O dziwo przejechał już ponad 10.000 km i nic sie nie urwało. Zresztą zbudowaliśmy wg własnego pomysłu nie dosłownie z opisów które gdzieś tam zamieszczali ludzie bo z tego to można było kosiarke co najwyżej przerobić. Niechce mi sie już polemizować ze to że tamto. Auto zbiera sie kozacko na tym silniku i tak na razie zostanie jedeyne co bedzie zrobione to pod koniec maja silnik zostanie rozebrany i dokładnie częśc po cześci zweryfikowane. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zwierzak dnia Pon 20:52, 08 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Nie 11:13, 07 Maj 2006 |
|
zwierzak napisał: |
czym nie zdradze ale kanały są mniejszej średnicy a po to żeby większe ciśnienie było. Wał po zabiegu był jeszcze raz wyważany z zamachem i kołem pasowym z racji tego że zamach i koło pasowe seryjnie w BISIE i CC robią za przeciwage. Azotowanie nie wpływa na wypełnienie ani temperatura pracy silnika.
Mod :
Edytuj posty Zwierzaku
pozdro
|
czyli na bank straciłeś wyważnie wału a wyważałes go na kole wiec układ korbowo tłokowy u ciebie nie jest wyważony dobrze a przy tłokach garba nawet na dobrze wyważonym kole byś miał bicia wiec coś sie mi tu nie zgadza w twojej wypowiedzi lub tym co piszesz że masz
A z azotowaniem mi chodziło ze podczas tego procesu powstaje inna rozszeżalnosc i kurczenie teramiczne materiałów bo wał został nadlanym innym matreiałem co morze powodowac jego odzielenie sie lub pekanie
Mod :
Nie cytuj postów bezposrednio nad Twoim !!
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|