Autor |
Wiadomość |
Bandit
Future Member
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pieniężno
|
Wysłany:
Pią 9:50, 14 Kwi 2006 |
|
Mam pytanko. Jak załorzyć tarczówki od polda na przód? ma moze ktoś jakiś schemat? pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 10:50, 14 Kwi 2006 |
|
potrzebna blacha 5-6mm tarcza klocki jarzmo z poldona troche gumowki wiertarki srub i nakretek,jak to masz to pozniej napisze co z tym zrobic bo narazie czasu brak |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
--scandaL--
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 430 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany:
Pią 11:03, 14 Kwi 2006 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu powinno byc
na bank jest na bazie 125 ale czy poldka to nie wiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
taquito
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Pią 11:43, 14 Kwi 2006 |
|
--scandaL-- napisał: |
http://www.fiat-furious.pl/index.html
tu powinno byc
na bank jest na bazie 125 ale czy poldka to nie wiem |
widzialem juz tarcze od poldka DF-a i CC wszystkie ladnie hamowaly, tyle ze trzeba pamietac ze jak sie kupi jakies mocno zuzyte uzywki to bedzie to hamowalo nierowno (jedna strona mocniej od drugiej) i obowiazek to kola 13 stki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Sob 21:26, 15 Kwi 2006 |
|
Poraz któryś tam z rzedu pokarze fote, wkrótce rysuneczki
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
motoser
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszawa
|
Wysłany:
Pon 11:49, 17 Kwi 2006 |
|
wszystko oki...tyle ze ponoc ma to byc z blachy resorowej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Scorpion
Future Member
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 11:57, 17 Kwi 2006 |
|
a jak jest z przeglądem i homologacją? jężeli mają w np. poldku to dlaczego nie moga miec w maluchu przecież spełniaja swoją powinność? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mahon
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: daleko
|
Wysłany:
Pon 13:39, 17 Kwi 2006 |
|
Scorpion napisał: |
a jak jest z przeglądem i homologacją? jężeli mają w np. poldku to dlaczego nie moga miec w maluchu przecież spełniaja swoją powinność? |
Jesli zalozysz sobei tarcze i nie bedziesz mial na to atestu od rzeczoznawcy, ze jest sprawdzone to dowod polecii, trzeba udac sie do rzeczoznawcy i wszytkio porobic. To jest uklad hamulcowy i moz ebyc ciezko i tak jak taquito napisal obowiazkowo 13 bo na 12 nie wejdzie.
Ja polecam nowe klocki feroddo (czy jak to sie pisze), cylinderki, nowe bebny ktos chyba kiedys uzywal innych od sieny albo jakiegos punto. na tyl oczywiscie przednei cylinderki i tez pieknei juz hamuje, nowa pompa i wsyztkei przewody |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Pon 16:00, 17 Kwi 2006 |
|
A kto powiedział, że to ma być z blachy resorowej, z reszta ja pierwsze słysze o blasze resorowej, pióra resorów sa wykonane z hartowanej blachy dzięki której jest zachowana sprężystość, może o to chodzi, według mnie blacha hartowana nie jest dobrym pomysłem jeśli chodzi o materiał na mocowanie jażma, wystarczy popatrzec jak to jest w Polonezie/DF'ie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Małkers
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany:
Pon 21:12, 17 Kwi 2006 |
|
widziałes kiedys hartowane piura resorów.??????chlopie blacha hartowana jest twarda co ty piszesz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Pon 23:13, 17 Kwi 2006 |
|
Małkers powiedz ty mi chłopie jakie ty masz pojecie o materiałach z których sie wykonuje resory czy cokolwiek? zanim cos napiszesz pomyśl dwa razy, gdyby resor nie był hartowany to by sie nie złamał tylko zgiął jak drut, hartowanie nie polega tylko na wjeb... rozżarzonego do czerwonosci metalu do wody i gotowe, są różne metody hartowania, schładazanie gazowe, solne, wodne i olejowe, hartowanie w oleju powoduje wolniejsze schładzanie metalu dzięki czemu będzie sztywny i tym samym zachowa pewną sprężystość. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Małkers
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 128 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany:
Pon 23:57, 17 Kwi 2006 |
|
wiem na czym polega hartowanie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medyk
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 261 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany:
Wto 1:09, 18 Kwi 2006 |
|
Z twojwj wypowiedzi wynika co innego, ale nie róbmy OT, sprawa zamknięta resory piórowe i śrubowe (sprężyny) są hartowane, to nie ulega watpliwosci. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
WitchDog
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 14:46, 19 Kwi 2006 |
|
mahon napisał: |
Ja polecam nowe klocki feroddo (czy jak to sie pisze), cylinderki, nowe bebny ktos chyba kiedys uzywal innych od sieny albo jakiegos punto. na tyl oczywiscie przednei cylinderki i tez pieknei juz hamuje, nowa pompa i wsyztkei przewody |
Osobiscie jestem zwolennikiem takiego rozwiazania jak powyzej, ale mnie rozne pomysły napadają
Pytanie mam takie, wyczytałem, że aby załozyc tarczówki to przydałoby sie obspawać boba. Prawda czy fałs, bo jak prawda, to cholernie koszta wzrosna, jak nie ma się zaprzyjaznionego spawacza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 14:57, 19 Kwi 2006 |
|
Trzaba obspawać, bo z tarczami to działają większe siły na nadwozie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|