Autor |
Wiadomość |
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Czw 8:34, 22 Cze 2006 |
|
co sadzicie o tym oleju?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Czw 9:20, 22 Cze 2006 |
|
Ciekawe jak wyglada współpraca z bezołowiówką bo przeciez paliwo lotnicze ma wiecej oktanków i chyba ( tak mi sie zdaje ) jest bardziej suche (że tak sie wyraże) ja bym tego nie testował (nie na swoim autku).. jak chcesz mineralny to sobie kup mobil mineralny i nie kombinuj.. teraz w sklepie kupisz za około 20zł za butelke .. mozesz zastosowac tanszego elfa sporti sri (minerał) i też będzie banglało.. pozatym ten olej ma 20W60 to jest gęsty jak petro lubro no na lato niby dobry ale w zime (u mnie przynajmniej) problemy były z odpaleniem bo gęst olej był i nie bardzo chciał palić.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Czw 14:17, 22 Cze 2006 |
|
gesty jest ale jest tez bardziej odporny na temperature a to ze lepiej smaruje to nawet + a nie minus
pozatym mineralny mobil w wawie kosztuje bagatela 24zł za litr
mam cały czas problem z cisnieniem oleju jak go bardziej pocisne a ten olej moze byc ciut sytuacje poprawił
zreszta odpowiednik motula kosztuje 139zł za 2l |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Czw 14:58, 22 Cze 2006 |
|
ja mam lotosa (nie city:D )
z tesco za 54 bańka i chodzi idealnie
a poza tym nie napisali jakiej klasy jest ten total |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jozekrj
Future Member
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszaawa Targowek
|
Wysłany:
Czw 15:42, 22 Cze 2006 |
|
WŁAŚCIWOŚCI
oleje najwyższej jakości na bazie syntetycznej
bardzo wysoki wskaźnik lepkości
doskonała odporność na utlenianie
doskonałe właściwości dyspergujące
bardzo niska temperatura płynięcia
bardzo dobre właściwości przeciwzużyciowe
Specifications
meets 301F AVCO LYCOMING requirements.
AERO 20W-60 offers performances that is equal or better than required in the following:
F: AIR 3570
US: MIL-L-22851 D/SAE : J 1899
do lotosa sie zraziłem po niecałym 1000 kilometrow przypominał za przeproszeniem gowno a nie olej z mobilem niemam takiego problemu ale szybko sie robi zadziutki i traci film olejowy czy jak to sie tam nazywa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Czw 17:49, 22 Cze 2006 |
|
ale nie napisali która klasa
masz zawsze napisane na oleju S i literka duża obok
A- najniższa klasa i im lepszy tym dalej
do malucha (przynajmniej do eleganta) zalecana jest co najmniej SF |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Czw 22:19, 22 Cze 2006 |
|
Tu klasy są napisane ale do silników lotniczych.. a teraz jak sobie kminie to mogą byc rózne oleje.. i to co sie sprawdza w silniku w Wildze nie musi smigac w silniku maluchowym.. Weź sobie chlopaku kup porządny olej a jak chcesz gęty kup sobie PETRO LUBRO 20W50.. daje rade ... ale na lato w zime bedziesz miał lipe.. wiem bo tak własnie mam.. aaa zreszta kup sobie ten olej zalej i testuj.. w końcu to twój silnik !!
D/SAE : J 1899 - to by wskazywało na klase D.. ale ja to nie wiem.. cos mi tu smierdzi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Czw 22:29, 22 Cze 2006 |
|
pewnie lotnicze są inne klasy
bo zwykłago klasy D to bym w nie wlał do kosiarki nawet |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|