Autor |
Wiadomość |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 1:07, 02 Maj 2006 |
|
Ja bym nie pogardził czterema |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
JacekP
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Tomaszow
|
Wysłany:
Czw 8:36, 04 Maj 2006 |
|
Ja ze swojego doswiadczenia wiem ze przerabianie silika z malucha niema sensu, taki silnik znacznie traci zywotnosc, jest strasznie podatny na awarie im wiecej wlasnych patentow wprowadzisz tym czesciej bedzie sie sypal, a jak z moca i mometem przesadzisz to sie zaczna problemy ze skrzynia (poduszki), zabierakami itd... w sumie konca to niema. Ja jestem za dobrze zrobionym swap'em, silnik napewno dluuuggoo pochodzi i bedzie mial naprawde niezle osiagi, przy logicznym zuzyciu paliwa. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Czw 10:54, 04 Maj 2006 |
|
polać mu !!! ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
siwydh
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: lodz
|
Wysłany:
Pią 18:49, 19 Maj 2006 |
|
swap to jedyne madre rozwiazanie . ja i tak bede jezdzil na seryjnym silniku bo ta moc jest wystarczajaca zima:D . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 19:24, 19 Maj 2006 |
|
Nigdy wiecej seri
A swap to juz nie bedzie maluch. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 23:40, 19 Maj 2006 |
|
Święte słowa, nigdy więcej! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cybul
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocek
|
Wysłany:
Sob 22:05, 20 Maj 2006 |
|
JacekP napisał: |
...taki silnik znacznie traci zywotnosc, jest strasznie podatny na awarie..., a jak z moca i mometem przesadzisz to sie zaczna problemy ze skrzynia (poduszki), zabierakami itd...silnik napewno dluuuggoo pochodzi. |
no z tym sie nie zgodze!! przeciez jak wsadzisz silnik np 50KM i dasz kilka razy czadu na swiatlach to co 2 tyg bedzie ci sie chcialo wymieniac skrzynie, zabieraki, przeguby!!?? i to nie ma tej frajdy, jak wyprzedzasz np cc na swiatlach czy na ulicy;D 2 GARY to jest TO!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 23:34, 20 Maj 2006 |
|
Nic nie będziesz musiał wymieniać, już nie przesadzaj!Zapytaj tych co mają swapy lub mocno dłubnięte 650-tki! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 23:59, 20 Maj 2006 |
|
jezli sie wszystko zrobi od a-z porzadnie bez druciarstwa t odorbz odpicowana i przedlubana 650 bedize dlugo nam sluzyc tak jaki i swap ale wszystko ma swoaj wytrzymalosc i kiedys sie konczy osobiscie widzialem jak na osiedlu dziadek jedzieli EL no furka zadbana i silniczei k krzynia w zarabistym stniae sprzedl go chlopaczkom za 400 zl chcieli go zerwac na swiatlach i po bompkach wiec do wszystkeigo trzeba miec glowe i jak to mowi Porthos bez druciarstwa i maniamy !! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciekdj
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 22:20, 21 Maj 2006 |
|
Ja mam podzielone zdanie na ten temat:
1. Swap dobra rzecz, pod warunkiem ze ktos wie co robi i jezeli zaklada silnik wiecej niz 900 to wrzuca najlepiej inna skrzynie (widzialem takie rozwiazanie), wtedy wszystko chodzi jak w zegarku...poosie sie skraca co nieco sie przerabia i mozna dluugo na tym pojezdzic. A jezeli ktos tak mocno kocha dzwiek 2 garow to zawsze mozna swapa z motocykla zrobic silnik tej samej pojemnosci (wiec oplaty te same) kreci wiecej obrotow i wiele wiele wiecej zalet....tylko skrzynie trzeba znalezc, ale to tez jest do zrobienia.
2.Oryginalny silniczek troszke dlubniety tez moze byc fajny...tylko ta skrzynka ona naprawde pada moze nie po kilku dniach...ale po miesiacu...kto wie.No i jeszcze zabieraki i polosie:( Spalanie jest konkretne w przypadku dlubnietego autka (mowie tu o takim mocno wykreconym).
Podsumowanie
Przyjemnosc z wyprzedzania na starcie inych aut jest przeogromna gdy to jest auto dlubane wlasnymi rekami bo wtedy mamy byc z czego dumni |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Wto 23:01, 23 Maj 2006 |
|
Swap jest dobry a codzień, dla street racerów, wysilona 650 na KJS'y bo jako tako się wtedy maluszek prowadzi. Najlepszym przykładem był Czucza maluszek -mocno wysilone 899, na 1/4 dawał rady, na KJS'ie prowadził się strasznie.
Co do zrywania zabieraków i niszczenia skrzyni, to nauczcie się jeździć, bo ja przez 2 lata nie urwałem żadnego zabieraka a skrzynie to rozwaliłem uderzając nią o przóg zwalniający, a jeżdze w KJS'ach i nacodzień nie żałuje mu. Tylko jak ktoś rusza z piskiem opon to niech się nie dziwi że po strzale sprzegła zabieraki nie wytrzymują. Jak ktoś zajeżdza zabieraki albo skrzynie co miesiąc to znaczy że jest du** a nie driver i niech nie pisze że zabieraki w wysilonym malcu się non stop urywają. Jak chcecie auto do palenia gumy to sobie BMW kupcie a nie piszecie tutaja jakieś bzdury |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|