Autor |
Wiadomość |
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Śro 23:02, 31 Maj 2006 |
|
mam pytanko bo wbisie byl deczko inaczej skonstruowany uklad kierowniczy nie bylo 3 razkow tylko 2 i troche inaczej i sie zastanawiam jakie byly plusy a jakie minusy tego rozwiazania i czy bylo to pozniej zastosowane w el bo nie znalazlem nic na ten temat oraz czy warto by bylo sobie glowe zawracac zeby zalozyc takie cus czy ma to za duzo wad prosze o wypowiedzi wszystkich a najlepiej jakby jeszcze ktos jezdzil z tyms takim |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 0:03, 01 Cze 2006 |
|
W el'u było tak samo jak w kazdym maluchu.
A w bisie to nie bylo przypadkiem listwy/maglownicy? Co jest rozwiązanym duzo lepszym niz standartowy układ kierowniczy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 0:11, 01 Cze 2006 |
|
tobyło w bisie i limitowanych efelach
Listwa daje to, że lżej keci sie kierą, jest troche mniejszy promień skrętu i nie robia sie tak szybko luzy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Czw 8:25, 01 Cze 2006 |
|
no to spox a czy ktos wie jak to bylo z mocowaniem czy dalo by sie bez wiekszego problemu zainstalowac to u mnie jezeli mam standardowy uklad bo taka listwa to dobra rzecz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 10:16, 01 Cze 2006 |
|
Inaczej było z mocowaniami pedałów Trzeba wstawiać całą przednią ściane od bis'a. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Czw 10:30, 01 Cze 2006 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tak w ogóle to miały być przeniesione tematy z poprzedniego forum tutaj :/ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
taquito
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze
|
Wysłany:
Czw 20:47, 01 Cze 2006 |
|
szary napisał: |
tobyło w bisie i limitowanych efelach
Listwa daje to, że lżej keci sie kierą, jest troche mniejszy promień skrętu i nie robia sie tak szybko luzy. |
moze troszke sprostuje mam oryginalnie listwowa i promien skretu jak i ilosc obrotow kierownicy jest taka sama
Kjub napisał: |
Inaczej było z mocowaniami pedałów Trzeba wstawiać całą przednią ściane od bis'a. |
niewiem czy trzeba od bisa ale mozna kupic normalnie sciane grodziowa przystosowana do listwowej przekladni do Fl-a kilka osob juz to prerabialo i niema w tym wiekszych problemow poza wycieciem starej i wspawaniam nowej sciany tyle
co moge powiedziec od siebie ze napewno latwiej sie kreci niz zwyka, pol roku temu z powodu luzow wymianilem na nowke i teraz krecic mozna jednym palcem w miejscu ( opony 175) czyli jak w innych autech ze wspomaganiem , latwosc w kreceniu moze byc takze spowodowana malym naciskiem na przednia os ....... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Czw 23:35, 01 Cze 2006 |
|
ja mialem listwę założoną do swojego i rzeczywiście można założyć sobie kiere 30cm lub mniejszą i kręci się leciutko, nie ma takich luzów jak na zwykłym układzie, kłopotliwa może być przeróbka, bo trzeba mieć oryginalne mocowania które nie tak łatwo kupić. Ja miałem to zamontowane na robionych mocowaniach i na przeglądzie nie było juz tak fajnie. jakby ktoś chciał to mam cały zestawik za 50zł do sprzedania (listwa-maglownica, cześć podłogi z mocowaniami). To że trzeba zmieniać pedały na inne to ktoś sobie chyba wymyślił bo ja nic takiego nie robiłem i wszystko pasowało. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RedSn@ke
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 14:31, 09 Cze 2006 |
|
Ja mam w EL zalozoną wczesniej mialem w FL seryjnie bardzo przyjemne urzadzonko. Kiera chodzi lekko i nie ma luzow zadnych. U mnie nie byla wymieniana przednia sciana tylko zwykla zostala przerobiona. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Wto 0:01, 13 Cze 2006 |
|
Serujnie montowana w Bisie. Łatwiej się kręci sprzętem na parkingu a i żywotność chyba większa jak się smaruje... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Śro 14:05, 14 Cze 2006 |
|
a pytanie do drazkow bo nie chce zaczynac innego tematu jak je sciagnac bo ni chole** nie dam rady probpwalem jakos podwazyc mlotkiem tluc nic nie daje jak sciagnac drazki kierownicze?????? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Śro 16:40, 14 Cze 2006 |
|
Jeśli chodzi o końcówki drążków kierowniczych to służy do tego specjalny ściągacz. Popytaj znajomych bo może ktoś ma i użyczy a wtedy moim zdaniem już łatwiej je ściągnąć. Jeśli nie to... młotek, młotek, młotek... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 16:42, 14 Cze 2006 |
|
Nie zawsze młotek pomoze w takim wypadku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Śro 16:59, 14 Cze 2006 |
|
no niestety musze poszukac sciagacza bo mlotek,mlotek,mlotek nie pomaga hie hie hie
a jeszcze pytanko jakbym montowal maglownice to nie trzeba nic kombinowac w mocowaniach do zwrotnicy prawda???? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|