Forum Terytorium126p Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Terytorium126p Strona Główna » Mechanika
Autor Wiadomość
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 14:12, 23 Maj 2006

Nigdy nie będzie wiadomo czy się pieni czy nie przecież!
Ja zalałem tak jak mówiłem. Mam to tak zrobione, że w każdej chwili moge odkręcić śrube i wylać stary olej i zalać nowym Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demon126p
Klubowicz



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:16, 23 Maj 2006

Kjub napewno sobie powstawiają szklane wizjery w amory i bedą wczołgiwac sie pod maszyne zeby zobaczyc.
A wracając do smaru to widzieliscie kiedyś smar z olejem??
Po prostu ciekła kupa która sie tylko lepi i robi sie z tego konsystencja i własciwości wody.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:18, 23 Maj 2006

masz zrobiony gwint w amorku i zakrecane masz to na srubke ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 14:53, 23 Maj 2006

Wywiercona dziura, na to wspawana nakrętka wytrzymałościówka i śróba też taka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:55, 23 Maj 2006

hmmm a moglbys cyknac foteczke jak to u ciebie wyglada bo chetnie bym cos takeigo zaadoptowal Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 16:04, 23 Maj 2006

Jak będę rozgrzebywał auto to cykne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cybul




Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocek

PostWysłany: Wto 18:25, 23 Maj 2006

a jak gwintowales amorki to wiory ci tam do srodka nie powpadaly??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciekdj




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 22:50, 23 Maj 2006

Kjub napisal "wspawana nakrętka wytrzymałościówka"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 23:37, 24 Maj 2006

jozekrj napisał:
a nie probował nikt przeszczepic np: dampera z crossa

biorac na logike taki motorek wazy 100kg ma przełozenie 4:1 albo 5:1

dorobic odpowiednie mocowanie i mamy bardzo prosty gwint na tył


dodatkowo wpełni rozbieralny



co lepsze w mojim rowerze do DH mam damper tej samej długosci co w maluchu amor rower zemna wazy 110kg a przełozenie wachacza mam 4:1 mam pełana regulacje tłumienia dobicia, odbicia i naprezenia wstepnego sprezyny nawet przy dosc długich lotach nie dobija wiec moze dało by sie zastosowac takie rozwiazanie w malarze jedynym minusem moze byc cena srednia 800zł za nowa szt.


Taki mały drobiazg. NÓWKI Bilsteiny na tył kosztują 600zł 2SZT ! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:54, 24 Maj 2006

dobra dobra panocki ale jak z tym mieszniem motodoktor z czym ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kjub
Klubowicz Moderator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 0:18, 25 Maj 2006

Ja proponuje mieszać z olejem silnikowym Smile Ewentualnie sam motodoktor!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 0:25, 25 Maj 2006

Takie cos s[prawdza się na małych nierównościach.
Przy dużych przestaje tłumić i nie ma na to rady.
Podobno mniej się pienią oleje przekładniowe lepszej jakości niż Hipol.
Ja mam amorki zalane 1:1 15W40 z motodoktorem Jest sztywniej, ale nie jest beton, moim zdaniem dobre na miasto i kręciołki jakieś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 0:30, 25 Maj 2006

no i bajera i oto mi chdozilo jzu wiem czym i na co sie to przyda Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szary
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 0:41, 25 Maj 2006

Jak zrobisz tak jak Kjub, czyli dasz nakrętki to mozesz spróbować wlać troszke wiecej oleju myśle ze 5-10% więcej niż wylałeś (oczywiście mówie o nowych amortyzatorach !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rOgaL
Klubowy Rogalik



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 1:31, 25 Maj 2006

a jezeli taki zabieg bde chail zrobic na starych ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin