Autor |
Wiadomość |
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 14:12, 23 Maj 2006 |
|
Nigdy nie będzie wiadomo czy się pieni czy nie przecież!
Ja zalałem tak jak mówiłem. Mam to tak zrobione, że w każdej chwili moge odkręcić śrube i wylać stary olej i zalać nowym |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 14:16, 23 Maj 2006 |
|
Kjub napewno sobie powstawiają szklane wizjery w amory i bedą wczołgiwac sie pod maszyne zeby zobaczyc.
A wracając do smaru to widzieliscie kiedyś smar z olejem??
Po prostu ciekła kupa która sie tylko lepi i robi sie z tego konsystencja i własciwości wody. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 14:18, 23 Maj 2006 |
|
masz zrobiony gwint w amorku i zakrecane masz to na srubke ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 14:53, 23 Maj 2006 |
|
Wywiercona dziura, na to wspawana nakrętka wytrzymałościówka i śróba też taka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 15:55, 23 Maj 2006 |
|
hmmm a moglbys cyknac foteczke jak to u ciebie wyglada bo chetnie bym cos takeigo zaadoptowal |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 16:04, 23 Maj 2006 |
|
Jak będę rozgrzebywał auto to cykne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cybul
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocek
|
Wysłany:
Wto 18:25, 23 Maj 2006 |
|
a jak gwintowales amorki to wiory ci tam do srodka nie powpadaly?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciekdj
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 22:50, 23 Maj 2006 |
|
Kjub napisal "wspawana nakrętka wytrzymałościówka" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 23:37, 24 Maj 2006 |
|
jozekrj napisał: |
a nie probował nikt przeszczepic np: dampera z crossa
biorac na logike taki motorek wazy 100kg ma przełozenie 4:1 albo 5:1
dorobic odpowiednie mocowanie i mamy bardzo prosty gwint na tył
dodatkowo wpełni rozbieralny
co lepsze w mojim rowerze do DH mam damper tej samej długosci co w maluchu amor rower zemna wazy 110kg a przełozenie wachacza mam 4:1 mam pełana regulacje tłumienia dobicia, odbicia i naprezenia wstepnego sprezyny nawet przy dosc długich lotach nie dobija wiec moze dało by sie zastosowac takie rozwiazanie w malarze jedynym minusem moze byc cena srednia 800zł za nowa szt. |
Taki mały drobiazg. NÓWKI Bilsteiny na tył kosztują 600zł 2SZT ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 23:54, 24 Maj 2006 |
|
dobra dobra panocki ale jak z tym mieszniem motodoktor z czym ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 0:18, 25 Maj 2006 |
|
Ja proponuje mieszać z olejem silnikowym Ewentualnie sam motodoktor! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 0:25, 25 Maj 2006 |
|
Takie cos s[prawdza się na małych nierównościach.
Przy dużych przestaje tłumić i nie ma na to rady.
Podobno mniej się pienią oleje przekładniowe lepszej jakości niż Hipol.
Ja mam amorki zalane 1:1 15W40 z motodoktorem Jest sztywniej, ale nie jest beton, moim zdaniem dobre na miasto i kręciołki jakieś. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Czw 0:30, 25 Maj 2006 |
|
no i bajera i oto mi chdozilo jzu wiem czym i na co sie to przyda |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 0:41, 25 Maj 2006 |
|
Jak zrobisz tak jak Kjub, czyli dasz nakrętki to mozesz spróbować wlać troszke wiecej oleju myśle ze 5-10% więcej niż wylałeś (oczywiście mówie o nowych amortyzatorach ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Czw 1:31, 25 Maj 2006 |
|
a jezeli taki zabieg bde chail zrobic na starych ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|