Autor |
Wiadomość |
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Czw 22:45, 22 Cze 2006 |
|
Masz spalanie stukowe, poczytaj o nim sobie troche, sposobów walki z nim jest wiele, rozprężnenie silniczka to ostateczność moim zdaniem. Przede wszystkim dobra benzynka 98. jak masz możliwość to załatw sobie troche lotniczej i dolewaj będziesz miał zajebistego kopa <lol> opóźnij zapłon, Zwiększ dysze paliva, usuń wszystkie ostre krawędzie w komorze spalania(nie zapomnij o świecach też mają ostre krawędzie). Moge ci przerobić troszke tego pustaka co jacq testował i możesz go sobie założyc, lub kombinuj coś ze swoim. jak chcesz rozpreżać to załóż zwykłą uszczelke a mi daj miedzianą |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 22:58, 22 Cze 2006 |
|
Tak jak rozmawialiśmy, jutro robie co trzeba i wtedy się zobaczy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maly187
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ozorków
|
Wysłany:
Czw 22:58, 22 Cze 2006 |
|
powiem wam ze mam to samo i jest do wymiana klawiaturka wyjechana na krzywkach jest tez myslałem ze to panewki w sobote kupuje i zakładam jak cos to dam znac czy to tego wina a jezdze na oleju castrol gtx magnatec a wczesniej na sotos semi synt i było tak samo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Czw 23:00, 22 Cze 2006 |
|
A własnie dobrze, że mówisz o klawiaturze! Ostatnio spr i mam luzy na niej na osi, przesuwjąc ją na boki. Może to też być przyczyna? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Phantom
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Czw 23:18, 22 Cze 2006 |
|
rozbieraj i sprawdzaj po koleji/ innego wyjscia nie ma |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DJ_TURN
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/6
Skąd: Knurów
|
Wysłany:
Czw 23:21, 22 Cze 2006 |
|
maly187 napisał: |
powiem wam ze mam to samo i jest do wymiana klawiaturka wyjechana na krzywkach jest tez myslałem ze to panewki w sobote kupuje i zakładam jak cos to dam znac czy to tego wina a jezdze na oleju castrol gtx magnatec a wczesniej na sotos semi synt i było tak samo |
JA TEZ wymienialem klawiature i dalej mialem stukowe to napewno nie bedzie to
zobacz czy masz dobre smarowanie na klawiature |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Czw 23:52, 22 Cze 2006 |
|
to nie wina klawiaturki, to spalanie stukowe i to dość szybko sie pojawia, jeszcze jedno stukowe/detonacyjne pojawia się tylko na zagrzanym silniku przy dużych ociażeniach (czyli jak wdepniesz gaz) na wolnych obtotach go nie ma, więc się nie dziw, pogadaj z Jackiem, z Miśkiem oni też już wiedza co to stukowe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
misiekINblue
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 355 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm/Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 13:01, 23 Cze 2006 |
|
hehehehehehe a no wiem co to stukowe ale bp98 rulez zazwyczaj lje 95 ze stacji obok akademika a potem jade i dolewam troce 98 i nima problemu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 13:10, 23 Cze 2006 |
|
Nic nie robiłem z tym jeszcze Ale dziś zrobiłem ok 15km i powiem, że nie grają już aż tak bardzo. Zalałem 98 i narazie jeżdze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 18:25, 23 Cze 2006 |
|
Widze ze Kjub ma ten sam problem co ja
Ja nawet 98 Vpower lałem i nic to nie pomogło |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacq
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1131 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 18:30, 23 Cze 2006 |
|
A co pomogło? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Crispi
Klubowicz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 18:40, 23 Cze 2006 |
|
Własnie jeszcze nic i ciągle się zastanawiam co zrobić - narazie idzie tłumik do wymiany tylko musze zmolestować Kron-a |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rudi88
Future Member
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: warszawa
|
Wysłany:
Pią 19:46, 23 Cze 2006 |
|
ja tez walcze ze stukowym, juz jest coraz lepiej: zmienilem dysze na 125, leje 98 na dobrych stacjach i odchudzam bobka. ale jak dowalil upal po 30 stopni to i tak nic nie pomaga. musze cos z chlodzeniem pokombinowac. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HNT
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Mikołów/Orzesze
|
Wysłany:
Pią 20:18, 23 Cze 2006 |
|
W moim przypadku zawory grały nie z powodu stukowego- po prostu przestawiłem zapłon (na seryjnym silniku fl) na ~13 stopień dla testu- okazało się ze po zagrzaniu silnika przy wiekszej predkości obrotowej zaczynał sie hałas...
stukowe też kiedyś miałem - objaw ten sam inna przyczyna hałasu zaworów... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kris26
Klubowicz
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łańcut /k. Rzeszowa
|
Wysłany:
Wto 23:34, 27 Cze 2006 |
|
kurcze panowie nie wiem co porobiliście w tych silnikach, my u jacka zrobliliśmy silniczek i chyba na 98 nie ma stukowego. trzeba dobrze zapłon wyregulowac i lac dobra benzyne, to sa najłatwiejsze sposoby, walka ze stukowym jest jak walka z wiatrakami, bo jak zniknie to zaraz mamy ochote z głowica pojechać jeszcze niżej. Pomijając to ze jak na stacji mówie zeby mi 98 zalał to koleś mówi że mi zawory powypala, a ja mu na to że na 95 się praktycznie nie da nim jeździć. ja mam 3 mm i stukowe pojawia się tylko przy 120km/h, ale nad tym trzeba się dłuugo pomęczyć żeby to działało tak jak trzeba. Każdemu się wydaje że wystarczy obniżyć głowice jakiś wałeczek i większe dysze, a tu trzeba jeszcze zrobić tuning czyli strojenie tego i to jest najtrudniejsze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|