Autor |
Wiadomość |
elparaiso
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 2:02, 03 Cze 2006 |
|
Witam!
Jako, że problem z głośnikami mam już prawie za sobą, chciałem was zapytać o wycieraczki.
Sprawa wygląda tak: gdy włączam wycieraczki w trybie I (chodzą raz na jakiś czas) to pierwsze dwa ruchy lecą normalnie, następnie startują z pozycji wyjściowej, zatrzymują się w połowie drogi, po chwili lecą do pionu, tam też się zatrzymują, gdy wracają to też się zatrzymują w połowie drogi. Z tą połową też różnie jest. Raz wyżej raz niżej. I tak za każdym razem. Z kolei w trybie "bez przerwy" pracują ładnie (choć może trochę wolno).
Czy ktoś ma pomysł co to może być?
Czy mam wymienić silniczek wycieraczek?
Koles w sklepie z częściami fiatowskimi zasugerował, że to regulator się zepsuł. Ale ja nie za bardzo wiem gdzie to znaleźć i jak sprawdzić czy to rzeczywiście to...
Pomocy! bo tak się jeździć nie da przy lekkim deszczu...
Dzięki z góry! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 2:35, 03 Cze 2006 |
|
Może być regulator lub pajak pod kierownicą. Regulator masz za silnikiem wycieraczek (głębiej środka auta). Przynajmniej u mnie tak było. Taka czarna wieksza kostka z wychodzącym kabelkiem zakończonym kostką i gdzies podpiętym Ja jako laik to znalazłem, więc powinienes sobie dać rade.
Tylko u mnie trzeba było wyjąć silnik wycieraczki, ale to też nie problem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Sob 12:08, 03 Cze 2006 |
|
Mi jeszcze do głowy przychodzi ten bolec bezpośrednio wychodzący z silniczka, na który się nakłada to małe krótkie ramię poruszające długimi (to jest pająk? )Może jest wyrobiony... Przepraszam- też zgaduję ale to może to |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 12:10, 03 Cze 2006 |
|
Mi chodzi o pająk pod kieronica |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Sob 12:33, 03 Cze 2006 |
|
Czyli przełącznik zespolony?
Modjo: Tak
a to psikus co kraj to obyczaj |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enten dnia Nie 21:43, 04 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
maciekdj
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 13:17, 03 Cze 2006 |
|
Podepne sie pod pytanko
U mnie problem wyglada nastepujaco:
Wycieraczki chodza jak marzenie zarowno na pierwszym biegu jak i drugim tylko ze jak je wylacze czy tez w fazie przerwy czasowej nie zatrzymuja sie rownolegle do podszybia tylko tak pod katem 30 stopni...
Nie wiem co to moze byc...Wiem to pewnie jakas pierdola ale jestem troszke pedantyczny i strasznie mnie to denerwuje... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Sob 13:21, 03 Cze 2006 |
|
Jeśli wycieraczki pracują nierówno, znaczy jedna zatrzymuje się wyżej to sprawa prosta. Zdejmujesz źle ustawioną wycieraczkę i nakładasz tak jak Ci pasuje.
Jeśli obie zatrzymują się źle, czyli idą do dołu i robią jeszcze te 30* do góry to źle ustawione ramię na silniku. Odkręcasz nakrętkę pod klucz 10 na silniku. Zdejmujesz ramię i eksperymentalnie ustawiasz tak, żeby kończyły pracę na samym dole. Mi ustawienie zajęło około 20 minut. Zatrzymuje się na samym dole zakresu pracy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciekdj
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 21:30, 04 Cze 2006 |
|
tylko ze w chwili gdy one pracuja to dochodza do samego dolu, a jak chce je wylaczyc to dochodza do dolu i jeszcze kawalek startuja do gory. Tak jakby jakis krotki impuls dostawaly. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Enten
Future Member
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 21:42, 04 Cze 2006 |
|
Dwie możliwe przyczyny:
1. Źle ustawione ramię na silniku- opcja wchodzi w grę jeśli coś robiłeś przy połączeniu silnik/ramiona wycieraczek
2. Słaby docisk ramienia do szyby. Zbyt małe tarcie piór o szybę i silnik 'startuje' jeszcze do góry.
Zalecana wymiana piór wycieraczek wraz z ramionami |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
elparaiso
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 23:55, 06 Cze 2006 |
|
Znalazłem to gówienko regulator ale co teraz z nim zrobic? To można jakoś naprawić, żeby te wycieraczki normalnie po szybie sunęły? Czy wymienić od razu? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DJ_TURN
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/6
Skąd: Knurów
|
Wysłany:
Śro 0:28, 07 Cze 2006 |
|
L;udzie!!!!!!!!
sprawdzcie se jak chodza wycieraczki wam jak odepniecie regulator wycieraczek [te czarne gowienko ] jesli chodza tak samo to to nie jest to
moje podejrzenie pada tylko na silnik [mialem takie przypadki jak wy w swoim bobku] przeczyscilem dokladnie styki w srodku silnika i dziala tak jak fabryka
jesli macie juz przepalone te styki lub tez stopione albo powykrzywiane zaltwcie se nowy silnik albo wymiencie tylko ta czesc
na pajaka nie stawiam ale moze byc
bo na jedym przewodzie ktory idzie od pajaka raz jest + raz jest - to zalezy od ustawienia przelacznika
jezeli jest przebicie to moze tez tak byc
ale najbardziej stawiam na styki w silniczku - wiem to ze swojego doswiadczenia ktore musialem sam nabyc bo nikt mi na forum nie pomogl jak dalem temat WARIUJA MI WYCIERACZKI
no ale coz moze i to mi na dobre wyszlo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|