Autor |
Wiadomość |
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Sob 6:42, 20 Maj 2006 |
|
Co do tłumika to pustak nowego typu z koncówką fi 80. I Gitara bedzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Sob 17:36, 20 Maj 2006 |
|
Dr.Death widze że jesteś pojęty w temacie , miałbym do ciebie małą prośbę. Pomógł byś dobrać mi tłumik do mojego malca. Silnik:
-wałek 385
-głowica -2,5mm obrobiona
-zamach -40%
-gaźnik na dyszy 120
-dolot
NIe zależy mi za bardzo na dole, raczej na średnich i wysokich obrotach...
Mam pustaka(1), Wupex'a bez sita i końcówki(2) i chęć zrobienia czegoś samemu(3) . Podobno pod względem osiągów niezła jest BREDA nie wiem tylko jak to działa i wygląda od środka... jeśli możesz to pomóż... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciekdj
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 18:22, 20 Maj 2006 |
|
Witam! Mam pytanko odnosnie tej bredy, ile to kosztuje ?? i gdzie mozna dostac??
Znalazlem tylko cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to ze nie ma atestu dopuszczajecego do urzytku na drogach to ze wzgledu na glosnosc czy jakies inne wzgledy?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 22:55, 20 Maj 2006 |
|
widziales kiedys startujacy samolot to stan sobie za nim i powiedz ze dasz temu atest do porusznia po miescie nie ma takei jmozliwaoci jak poczytasz to dojdzisz ro wniosku ze breda to tylko do pobujania sie na rjadach oczywsicei sa roznego rodzaju zatyczki i bredzia jest cichutka jak serja ale na samej bredzie dlugo nie pojedzisz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Nie 9:26, 21 Maj 2006 |
|
sobi1000 Nie ma sprawy chetnie pomoge,
co do 385 to polecałbym kompleksowe obrobienie głowicy tzn obrobic kanały wydechowe i dolotowe i polecałbym wstawic większe zaworki od CC, pamietajac o tym że zaworki trzeba odchudzic i splanowac cos koło 3,5 mm ( bo na odetkanych silnikach mozna ciut wiecej splanować bo kompresja jest wtedy inna ) Ja np na tym wałku miałem 5 i było dobrze,
I np wałek ten zaczyna brać od 3 tys na bredzie od 2,5 tys wiec tzreba dobrac wydech tak by jego praca tez zaczynała sie od 3 tys, sprawdzonym i godnym polecenia jest wydech ze tej strony :
[url] [link widoczny dla zalogowanych] jego budowa jest podobna w działniu do bredy pod wartunkiem dobrego jego wykonania , tzn komory będa w miare szczelne i trzeba dobarc wieksze dysze paliwa bo przeloty jak i breda wyciagaja, czyli zacząc od 125 / 190 choc polecałbym 130 /200
Jak porywnywałem go do bredy to niewiele był gorszy napewno breda powoduje lepsza elastyczność i lepszy przebieg momentu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Nie 10:40, 21 Maj 2006 |
|
Dzięki Dr. Death , a wiesz może jak zbudowana breda w środku ???
Potrzebuje jakieś schematy lub zdjęcia bo nie mogę nigdzie tego dorwać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Numen
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ŁDZ
|
Wysłany:
Pon 10:37, 22 Maj 2006 |
|
bo breda jest w środku pusta |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Pon 14:43, 22 Maj 2006 |
|
Numen jak możesz to zapodaj chociaż jakiś szkic |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 23:20, 24 Maj 2006 |
|
A co tu szkicować. Liczy sie długość i grubość rur, Średnica wylotu i pojemność całego ukł wydechowego. Nie zaszkodziło by tego policzyć pod konkretny silnik. Potem zapodam stronkę z niezbędnymi informacjami i wzorami.
Ja z dużej puszki zrobiłem coś takiego
To jest wersja beta. Przedłużyłem jeszcze rurkę wprowadzając ją do samego wylotu i ponawiercałem wiecej dziurek.
Wydech śmigał najpierw u mnie nie wiem czy coś dawał bo zamontowałem go razm z porobioną resztą. Teraz jeździ to w aucie Krzyśka. Podobno odtyka w porównaniu do lekko przerobionej tekli
Głośność zblizona do bredy, ale można go troche wyciszyć, nalepiej za pomocą puszki po piwie założonej na końcówkę
Filmik na którym słychać jak to brzmi w akcji
>>>[link widoczny dla zalogowanych]<<<
ps. Ja teraz mam pustaka na starej puszce i wydaje mi sie na na tamtym wydechu góra była lepsza.
ps2. napewno nie zaszkodzi rónież zgranie rur wydechowych z kolankami, tzn rozpiłowanie rur od środka na stuku z kolankami. Tam musza powstawać potworne opory... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Czw 8:59, 25 Maj 2006 |
|
Wielkie dzięki szary właśnie o takie coś mi chodzi, widać wszystko jak na dłoni. Jeśli ma jeszcze ktoś jakieś foty niech wrzuca, ja się czegoś dowiem, a i inni będą mieli jakiś pożytek
Ciągle jednak męczymnie ta budowa bredy..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lisu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 10:01, 25 Maj 2006 |
|
Ja tak jak SABI1000 chętnie przymierzył bym się do budowy bredy. lecz brakuje jakiś rysunków szkiców. Jak by ktoś miał to takie szkice mile widziane.
Pozdro. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szary
Klubowicz
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 21:22, 25 Maj 2006 |
|
Jak dobrze pójdzie to niedługo będe robił bredę, albo jakies nowy przelot, to zarzucę fotki. Dość ciakawy wydech ma Porthos, mógłby sie nim pochwalić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Pią 10:34, 02 Cze 2006 |
|
Taaaaa... wydech Porthosa jest fajniutki. Przy spokojnej jeździe jest jak seria, ale wystarczy dodać gazu żeby obudzić potwora .
W uproszczeniu wygląda tak: Góra(od kolektorów)to seria od eleganta gdzie 2 rury schodzą się w jedną, potem kawałek rurki i tłumik od CC 700, takie cuś... niby breda ale fajne może i ja poprubuje. Bo muszę zmienić wydech 2 dni latałem na pustaku i było fajnie, teraz założylem Wupex'a bez sitka i jest lipppa, zaczyna brakować góry....
poratujcie... co wybrać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qulek
Klubowy Komik i Mod
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Pią 18:42, 02 Cze 2006 |
|
Aaa jeszcze jedno zauważylem jesli chodzi o porównanie Telki do serii.. Na tekli z pewnej górki szedł 120 - 130 a na serii 110 wiec jeszcze taka różnica.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adi
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Pią 19:48, 02 Cze 2006 |
|
a co sodzicie o michellu 2 rurce jest głośniejszy od michella stara puszka bez sitka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|