Autor |
Wiadomość |
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Czw 23:28, 18 Maj 2006 |
|
temat walkowany byl na innych forach , ale nigdzie nie dano rysonkow jak przerobic duza puszke zeby w jakims stopniu odetkac silnik , robil ktos cos takiego ?? oczywiscie spawac umiem , mam spawarke ... czytalem ze wywalenie wszystkiego wrecz oslabia silnik , mam tez do dyspozycji mala puszke ale dosc nie typowa bo z koncowa rura wydechowa z tylu i w niewiadomym stanie , z zewnatrrz wyglada dobrze ale wysypalo sie troche rdzy jak przechylilem takze podejrzewakmn ze moze byc od srodka zgnita
glosnosc jest dla mnie nie istotna |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Pią 9:06, 19 Maj 2006 |
|
ja ci powiem tak jezeli chcesz glosnosc to otworz stara puszke bedziesz mial koncowki rurek w srodku obetnij te czesci z dziurami wytnij wylot razem z koncowka co jest w srodku najleiej zostaw w tym miejscu dziure tak srednicy 5-6 cm i bedziesz mial ryk niemilosierny wiem z doswiadczenia tylko nie ja robilem ale ruda zrobila to z moim tlumikiem tekla przy tym sie chowa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Pią 9:12, 19 Maj 2006 |
|
nie chodzi mni o sama glosnosc chce zeby lepiej chodzil , glosnosc nie jest wazna , jak bedzioe zaglosno to dorobie zatyczke do jazdy na codzien co by dowodu nie stracic
pozatym przyda sie temat gdzie dobrze opisane sa rozne wydechy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 10:42, 19 Maj 2006 |
|
wez kawal rury gientarke powyginaj pod kontem 90 stopni dospawaj gasnice i jazda |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolarz
Future Member
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: PL - EL.
|
Wysłany:
Pią 11:21, 19 Maj 2006 |
|
zmien. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolarz dnia Pią 13:47, 02 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 13:32, 19 Maj 2006 |
|
Kup se brede |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sobi1000
Future Member
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Otwock
|
Wysłany:
Pią 14:47, 19 Maj 2006 |
|
Kup se... każdy (kto ma kasę oczywiście) może ...
a jak poprawić wydech samemu??? i nie chodzi o wybebeszenie. Może wie ktoś jak w środku zrobiona jest breda Na jakiej zasadzie ona działa i w ogóle z czym to się jie??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 15:27, 19 Maj 2006 |
|
Jeżeli chodzi o osiągi to widze lepszego rozwiązania jak breda! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr.Death
Klubowicz
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bulowice
|
Wysłany:
Pią 15:37, 19 Maj 2006 |
|
jak chcesz koniecznie uspawac sobie sam tłumik to albo polecam przelot z małą zwezka w srodku co spowoduje branie od nizszych zakresów, a wogule to proponuje sobie obliczyc go pd silnik , bo zalezy na jakim właku bedzies jezdził, na jakim spreżaniu itp bo to sa wżane czynniki dla silnka i jego zestrojenia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Pią 15:48, 19 Maj 2006 |
|
a co myślicie o taki czymś?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pią 16:49, 19 Maj 2006 |
|
Dla mnie każdy tłumik jest lepszy o serii |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 16:58, 19 Maj 2006 |
|
kolarz napisał: |
O tak kawal rury i jazda na miasto a ktos inny juz zaciera rączki po ma troche roboty ale jest dow-pojazdu ,kilka punktów ,madacik -(a moze jeszcze ktos trze.. zarobi ) |
marudzisz jak baba jakos ja jezdze na totalnym pustaku i chlopaki z wrocka moga poswiadczyc ze nie jezdze jak meryt i jakos dowodu mi nie zabrali punkcikow za tlumik tez nie mam wiec nie placz
m.c.2 napisał: |
a co myślicie o taki czymś?
[link widoczny dla zalogowanych] |
fazzor u nas jezdzil na tym tlumiku sam mu go zamawailem tandeta totalna po pierwsze ani basu ani leprzych osiagow jedyne co moge na + powiedziec to cena i koncowka dlugo trzeyma chrom |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Pią 17:12, 19 Maj 2006 |
|
eee myślałem że będzie mruczał fajniej
chociaż mój na razie daje radę bo spaw puścił ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nikita
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 301 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zarszyn
|
Wysłany:
Pią 18:47, 19 Maj 2006 |
|
ja mam obecnie mihleina czy jak sie to pisze bez siatki i powiem ze narazie ma leciutki basik moze jak sie przepali to bedzie lepiej ale i tak lepsze od serii jak Kjub powiedzial |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kielek
Future Member
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: białystok
|
Wysłany:
Pią 22:08, 19 Maj 2006 |
|
Dr.Death napisał: |
jak chcesz koniecznie uspawac sobie sam tłumik to albo polecam przelot z małą zwezka w srodku co spowoduje branie od nizszych zakresów, a wogule to proponuje sobie obliczyc go pd silnik , bo zalezy na jakim właku bedzies jezdził, na jakim spreżaniu itp bo to sa wżane czynniki dla silnka i jego zestrojenia |
walek wsadzam swiatkowski ale dosyc nietypowy opis sprzedajacego:
Cytat: |
jest wynalazkiem, który Świątek skopiował z wałka który mu przywieziono. Nie wiem kto był producentem tego wałka, ale Adam twierdzi że jest mocniejszy od tego niby 105 |
kupiony na "wyprzedazy garazowej" w Adamant Engineering (jacys zapalency startojacy w rc) , glowice splanoje ze 2,5 mm , silnik 600-tka , walek podobno ciagnie od okolo 2,5 tys obr (jeszcze nie zlozylem silnika)
moglbys mniej wiecej mi narysowac jak to powinno wygladac i jakies wzory do wyliczenia tego ?? mam wzory do wyliczenia wydechu ale raczekj malo dokladne , bo sa z zalozenia z rozrzadem turystycznym w rozumieniu motocykli lat 50-tych i 60-tych , zakladaja tylko roznice w pojemnosci silnika i obrotach przy jakich maja byc korzystne zjawiska falowe , do tego odnosza sie raczej do silnikow 1 cylindrowych
ps -teraz mam tekle |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|