Autor |
Wiadomość |
dangers
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Jasło
|
Wysłany:
Wto 22:02, 16 Maj 2006 |
|
Witam dowiedzialem sie dzis od fachowcow ;d ze trzeab wymienic w moim maluchu uszczelke i teraz pytanie i cza sie to zrobic bez wyciagania silnika ?
czy trzeba wyciagnac?
Z gory thx |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
micz
Future Member
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Óć
|
Wysłany:
Wto 22:12, 16 Maj 2006 |
|
Nie ma potrzeby wyciagania silnika, tylko zdejmuje sie pokrywe głowicy...
pzdr |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dangers
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Jasło
|
Wysłany:
Wto 22:32, 16 Maj 2006 |
|
czyli teoretycznie moglbym sobie poradzic?Na alegro jest do sprzedania taka uszczelka wlasnie ale jakas inna daje to cos czy lepie jzwykla kupic?
chodzi mi rowniez o koszty;/ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
micz
Future Member
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Óć
|
Wysłany:
Wto 23:10, 16 Maj 2006 |
|
Ja na wymianie uszczelki, byłem u znajomego mechanika.
Za wymiane uszczelki + regulacje zaworów wziął 60 zł.
To tak orientacyjnie juz wiesz, o ile odchudzisz portfel |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kjub
Klubowicz Moderator
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 1071 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Wto 23:47, 16 Maj 2006 |
|
Drogo panie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
m.c.2
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 559 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Grudziądz/Toruń
|
Wysłany:
Śro 1:04, 17 Maj 2006 |
|
a sama uszczelka kosztuje pewnie z 7-8zeta |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 1:32, 17 Maj 2006 |
|
jak uszczelka to tylko miedziana i nie ma mozliwosci wydmuchania |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dangers
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Jasło
|
Wysłany:
Śro 7:40, 17 Maj 2006 |
|
gdzie mam kupic taka uszczelke?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 7:44, 17 Maj 2006 |
|
a moze ta dziwna to jest ta na allegro sa ale ja sie przejechalem na jednym sprzedajacym na allegro..... normalnie nigdzie raczej nie kupisz takiej uszczelki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 10:24, 17 Maj 2006 |
|
Kup miedziaka na allegro i bedziesz miał spokój.
Co do wymiany to nic prostszego:
-ściągasz pokrywe zaworów
-gaznik
-pare śrub od osłon silnika
-tłumik
-8 śrub głowicy
Rach pach ciach i wyjęta
Jeszcze mała rada: nie ustawiaj zaworów na ściągniętej głowicy,bo takie asy się zdarzały |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 12:49, 17 Maj 2006 |
|
no to takiego czegos nie slyszalem <lol> ps. gdybys sam dokrecal glowice to pamietaj ze glowice sie doktreca w konkretnej kolejnosci, w kazdej ksiazce do naprawy fiacika 126 jest napsiane, pamietaj o tym bo to jest wazne !!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolarz
Future Member
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: PL - EL.
|
Wysłany:
Śro 17:27, 17 Maj 2006 |
|
Jest krótka rada jadz do fachowca on Ci zrobi jak trzeba , jest troche roboty
a silnika. nie trzeba wyciągac . 1- kolejnosc to odkrencanie i przykrencanie srub na głowicy (trzba wiedziec z jaką siłą je dokrecic zeby nie uszkodzic uszczelke), 2 -ułorzenie uszczelke swoja stroną zeby góra była do gory a nie odwrotnie,(nie na kazdej pisze góra) nie mówiąc o osłonie silnika a oni juz wiedzą jak się do tego zabrac
,a za wszystko zapłacisz od 50 zł do 100zł liczac koszt uszczelki a uszczlke kupisz w sklepie z czesciami do fiata 126 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojti
Klubowicz
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 17:45, 17 Maj 2006 |
|
chyba ze posiadasz klucz dynamometryczny jest idealny do tego..... ogolnie robota nie jest ciezka tylko trzeba uwazac i patrzec no i wiedziec co sie robi... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Demon126p
Klubowicz
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 18:24, 17 Maj 2006 |
|
Ludziska po co wam klucze dynamometryczne??
Ja krece swoją grzechotą na oko i wszystko gra.
Jak przykrecili mi na 50 dynamometrycznym to szlak trafił uszczeleczke po 50 km |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rOgaL
Klubowy Rogalik
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 771 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 18:48, 17 Maj 2006 |
|
dokladnie demon ja tak samo na poczadku panika czym ja dokrece glowice a juz wyminialem uszczelke tyle razy i tyle razy odkrecalem i przykrecalem glowice ze juz z reki mi sie zrobil klucz dynamometryczny ...jedyne co trzeba zrobic to skrecac glowice wedlug kolesjnosci a dopie****c sruby dobrze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|